MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / 3 minder fijne gebeurtenissen

zoeken in:
Mjuman schreef:
Herinner me dat er ergens een link was geplaatst voor die funding-actie; plaats die dan gewoon nog een keer. Hier of op een topic dat je aanmaakt.

Heel veel sterkte!

Toevoeging: 'k heb 'em al weer gevonden. Even op de link naar je profiel klikken - zouden meer mensen hier kunnen doen.

Of zijn avatar scannen

Sterkte, esteban!

Lieve esteban, het doet zoveel pijn om dit te lezen. Ik wens je echt heel sterkte in deze moeilijke dagen.

Mssr Renard
Sterkte Esteban.

(quote)

Gebruik je voedingssuplementen?

Zo niet, vooral zo doorgaan!

Sterkte esteban!

Sterkte esteban. Heb net een donatie gedaan.

De steunactie is terug tot leven gekomen. Mensen bedanken (of steunen om hun eigen verhaal hier) doe ik altijd liever persoonlijk via privébericht, maar An Oniem is me onbekend. Vermoedelijk gaat het om MuMe-leden, dus bij deze:

Uit de grond van mijn hart, een onwaarschijnlijk hard gemeende merci voor jullie steun bij de crowdfunding-actie. Ik ben zeer dankbaar voor alle hulp, echt waar. Super! En hoe meer mensen het delen, hoe meer kans op succes.

De Kerstlichtjes schijnen net iets harder. Fijne feestdagen voor ieder van jullie.

Tjonge, even bij gelezen, wat een heftigheid allemaal. Vooral veel sterkte voor Shaky en esteban!

esteban schreef:
...maar An Oniem is me onbekend.
Ja, eigenlijk niet aan gedacht dat ik er wel even ZAP! bij kon zetten. sterkte man

Afgelopen week is mijn relatie 'weer' gestrand. Echt out of the blue dit keer. Ze is verliefd geworden op een ander.

Sindsdien heb ik eigenlijk helemaal geen muziek meer geluisterd, überhaupt de behoefte niet meer gehad.

Ik ga voor nu dus even niet meer actief zijn.

WVTRVE
Ai, klote.

Om niet te zeggen: zwaar kloten. Sterkte, Arrie.

Onweerwolf
Arrie schreef:
Afgelopen week is mijn relatie 'weer' gestrand. Echt out of the blue dit keer. Ze is verliefd geworden op een ander.

Sindsdien heb ik eigenlijk helemaal geen muziek meer geluisterd, überhaupt de behoefte niet meer gehad.

Knuffel!

Arrie schreef:

Sterkte gozer!
Het enige wat ik kan zeggen is: time heals

En muziek ook, hopelijk weer snel.

Sterkte Arrie. ❤️

Sterkte, Arnout!

Best wel objectief kut. Sterkte!

Sterkte man

Big hug

Arrie schreef:

We zullen je missen. Veel sterkte met het verwerken.

Wat rot voor je Arrie. Heel veel sterkte

Sterkte man.

Sterkte Arrie!

Sterkte Arnout

Sterkte Arnout

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.