MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #19

zoeken in:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1200.jpg?cb=1627752168

Een van de mindere DT-platen, met wel pareltjes als 'Trial of Tears', 'Hollow Years' en 'Take Away the Pain'. Wel één van de mooiste albumhoezen van de band ....

c-moon schreef:
(afbeelding)
In afwachting van het nieuwe album alles aan het draaien? Heb je nog wat uurtjes te gaan als je aan de live albums begint

ProgMetal schreef:
(quote)
In afwachting van het nieuwe album alles aan het draaien? Heb je nog wat uurtjes te gaan als je aan de live albums begint

Goed opgemerkt. Begonnen bij Distance Over Time, nu aan A Change Of Seaons, wat de studio-albums betreft dus bijna 'klaar'. Maar als ik idd ook nog de live-albums ga doen, ben ik wel eventjes bezig.

Ik moet wel bekennen dat ik The Astonishing bewust heb overgeslagen. Héél misschien probeer ik die plaat toch nog eens...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.