MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #20

zoeken in:

Uit Sicilië.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Fijne kerst, bro.
Op Musicmeter is het nooit eenzaam.

Dank je, jij ook een goede Kerst. Vandaag vrij omdat ik normaliter op zaterdag werk en voor maandag opgegeven als vrijwilliger, wat normaal gesproken mijn vrije dag is. Beetje ouderwets weekend gevoel dus.
iig. liever in de Hazes-sferen dan de 'opgelegde gezelligheid' van wat er nu draait:

https://www.musicmeter.nl/images/cover/799000/799334.jpg?cb=1603514393

Ter aanvulling: niet zo'n essentieel beroep dat ik anders op feestdagen moet komen opdraven

Mssr Renard
B.Robertson schreef:
(quote)

Dank je, jij ook een goede Kerst. Vandaag vrij omdat ik normaliter op zaterdag werk en voor maandag opgegeven als vrijwilliger, wat normaal gesproken mijn vrije dag is. Beetje ouderwets weekend gevoel dus.
iig. liever in de Hazes-sferen dan de 'opgelegde gezelligheid' van wat er nu draait:

(afbeelding)

Ter aanvulling: niet zo'n essentieel beroep dat ik anders op feestdagen moet komen opdraven

Mijn beroep is gelukkig wel essentieel: senior archivaris. De democratie en controle op de overheid moet doorgang vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:58 uur

geplaatst: vandaag om 22:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.