De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2013, 21:46 uur
Merci voor de leuke feedback, m'n neefje en ik vonden dat alvast geweldig 
We hebben vandaag flink doorgewerkt, en het 'rappen' is toch iets anders geworden.
Hier is de volledige versie - het is een echte clip geworden!

We hebben vandaag flink doorgewerkt, en het 'rappen' is toch iets anders geworden.
Hier is de volledige versie - het is een echte clip geworden!
0
geplaatst: 28 april 2013, 21:52 uur
Hiervoor moest ik wel even mijn boeken wegleggen. 
Geweldig gedaan!

Geweldig gedaan!

0
geplaatst: 30 april 2013, 13:51 uur
2MY, je bent een ongelofelijke baas, en je neefje lijkt me een geschikt koning.
0
geplaatst: 30 april 2013, 13:57 uur
Sterk beïnvloed door deze plaat neem ik aan: Analogue Postcard & The 24 Hours - De Tuin der Gemutileerde Dieren EP (2008)
0
geplaatst: 30 april 2013, 14:06 uur
Wat een leuke reacties allemaal 
Hij heeft het in z'n klas al laten zien en de juf en de meester vonden het allebei heel erg goed, dus mijn neefje keitrots!
En nu wil hij evenveel 'hits' halen als Psy

Hij heeft het in z'n klas al laten zien en de juf en de meester vonden het allebei heel erg goed, dus mijn neefje keitrots!
En nu wil hij evenveel 'hits' halen als Psy

0
geplaatst: 18 mei 2013, 14:35 uur
Omdat het voorzichtig lente wordt:
Playing 't Is altijd lente by Peter de Koning (Covered by Teun) - picosong
Playing 't Is altijd lente by Peter de Koning (Covered by Teun) - picosong
0
geplaatst: 18 mei 2013, 20:54 uur
Tijdje geleden weer een nieuwe beat gemaakt.
Na 52 Plays al 9 likes, ik ben een gelukkig man!
Na 52 Plays al 9 likes, ik ben een gelukkig man!

0
geplaatst: 19 mei 2013, 21:13 uur
Ik had een tijdje geleden ook weer eens iets opgenomen, het is lekker rommelig en wellicht ook vals
Maar ik doe 't toch maar voor de lol 
Ik was aan het opruimen en vond weer wat teksten die ik in 2007 had geschreven...

0
geplaatst: 20 mei 2013, 15:56 uur
4 compléét verschillende tracks hierboven, van vrolijk vrijblijvend tot depressief en neerslachtig 
@kbf: ken ik die vocale sample? Geeft uw nummer een intrigerende sfeer... Knap

@kbf: ken ik die vocale sample? Geeft uw nummer een intrigerende sfeer... Knap

0
geplaatst: 20 mei 2013, 18:12 uur
Bedankt! 
Waarschijnlijk wel, want het is het gesprek uit de laatste scene van de film: Shutter Island.

Waarschijnlijk wel, want het is het gesprek uit de laatste scene van de film: Shutter Island.
0
geplaatst: 27 mei 2013, 20:27 uur
Ik had nog even snel iets tussen de werkstukken opgenomen... ander halve minuut, achja
0
geplaatst: 27 mei 2013, 22:30 uur
Nice! 
Die slechte haast Lo-Fi opnamekwaliteit vind ik geweldig klinken ook al doe je het waarschijnlijk niet expres? Je hebt ook een mooie stem!

Die slechte haast Lo-Fi opnamekwaliteit vind ik geweldig klinken ook al doe je het waarschijnlijk niet expres? Je hebt ook een mooie stem!
0
geplaatst: 28 mei 2013, 00:20 uur
"Which would be worse: to live as a monster, or to die as a good man?" Een van de weinige filmquotes die me echt kippenvel gaven. Fantastische film. Goeie beats trouwens, Glenn!
0
geplaatst: 31 mei 2013, 22:53 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9fF1rOtdL_E[/embed]
Even shiften naar 23:30 svp
Guus Bok zingt Nadien. Geschreven door onze eigen Rico Hop (alias Nicolage Rico).
Even shiften naar 23:30 svp

Guus Bok zingt Nadien. Geschreven door onze eigen Rico Hop (alias Nicolage Rico).
0
geplaatst: 1 juni 2013, 13:23 uur
JSPR_G schreef:
"Which would be worse: to live as a monster, or to die as a good man?" Een van de weinige filmquotes die me echt kippenvel gaven. Fantastische film. Goeie beats trouwens, Glenn!
Thanks!

0
geplaatst: 16 juni 2013, 14:00 uur
Ik heb een cover van Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen van Rammstein opgenomen:
Als je hem met zang van mijn vader en met een clip wil zien: Hier
Als je hem met zang van mijn vader en met een clip wil zien: Hier
0
geplaatst: 16 juni 2013, 14:07 uur
Gaaf!
En alles zelf ingespeeld, knap hoor!Wat ben jij trouwens schattig, Don.

0
geplaatst: 17 juni 2013, 23:56 uur
* denotes required fields.