De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2013, 23:14 uur
Paalhaas schreef:
Omdat het voorzichtig lente wordt:
Playing 't Is altijd lente by Peter de Koning (Covered by Teun) - picosong
Omdat het voorzichtig lente wordt:
Playing 't Is altijd lente by Peter de Koning (Covered by Teun) - picosong

0
geplaatst: 26 juni 2013, 11:45 uur
Ponty Mython schreef:
Wat is een goed programma voor dummies?
Wat is een goed programma voor dummies?
Voor dummies: FL Studio. Maar wil je een programma met kwaliteit en die erg proffesioneel is: Ableton Live (werk ik mee), Reason, Cubase, ...
Verder mag je me met vragen zeker PM-en.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 juni 2013, 12:03 uur
Ik ben drummer/percussionist/gitarist
- Ik verzorg maandelijks een jamsessie.
- Daarnaast ben ik actief als wasbordspeler onder de naam The Washboard Kid, ik heb optredens samen met singer/songwriter Brian Sydney.
- Ik drum in een No Doubt Tribute Band. Geen eigen materiaal maar wel veel optredens.
Voorheen:
Drummer in Propeller (funk/crossover)
Drummer in Kartel (hiphop)
Drummer in Turbid View (nu: Headlife) (grungerock)
Drummer in N.O.T.E. (grungerock)
Drummer in Dungeon (black/doom metal)
Drummer in Redeemer (Thrash/speed metal)
Drummer in The Pocketbunnies (rock-coverband)
En inval-drummer (tegen betaling) in diverse Haagse bandjes als Shake! en Take it Off.
- Ik verzorg maandelijks een jamsessie.
- Daarnaast ben ik actief als wasbordspeler onder de naam The Washboard Kid, ik heb optredens samen met singer/songwriter Brian Sydney.
- Ik drum in een No Doubt Tribute Band. Geen eigen materiaal maar wel veel optredens.
Voorheen:
Drummer in Propeller (funk/crossover)
Drummer in Kartel (hiphop)
Drummer in Turbid View (nu: Headlife) (grungerock)
Drummer in N.O.T.E. (grungerock)
Drummer in Dungeon (black/doom metal)
Drummer in Redeemer (Thrash/speed metal)
Drummer in The Pocketbunnies (rock-coverband)
En inval-drummer (tegen betaling) in diverse Haagse bandjes als Shake! en Take it Off.
0
geplaatst: 19 juli 2013, 16:55 uur
Voor de liefhebber: ik heb een liedje gemaakt dat gaat over een vliegende beer met laserogen. Het heet Flying Bear With Laser Eyes (Part Deux). Alvast bedankt aan iedereen die de tijd neemt er naar te luisteren 

0
geplaatst: 19 juli 2013, 19:02 uur
Je groeit echt per track Karl. 
Al denk ik aan je productie te horen dat je nog steeds met FL Studio werkt?
Probeer misschien voor nog wat meer variatie of een kortere track. Of een vocale samples met wat effecten erover, lijkt me erg vet bij jouw stijl. Maar ga zo door!
Ps: mijn nieuwe track: Stay Here, And See How The Rain Erases Our Problems zal morgen waarschijnlijk te vinden zijn. Het wordt weer een typische 'Find Hope In Darkness' track maar de IDM maakt plaats voor Post-Rock. Maar melancholie met een streepje hoop zal weer van de partij zijn.

Al denk ik aan je productie te horen dat je nog steeds met FL Studio werkt?
Probeer misschien voor nog wat meer variatie of een kortere track. Of een vocale samples met wat effecten erover, lijkt me erg vet bij jouw stijl. Maar ga zo door!

Ps: mijn nieuwe track: Stay Here, And See How The Rain Erases Our Problems zal morgen waarschijnlijk te vinden zijn. Het wordt weer een typische 'Find Hope In Darkness' track maar de IDM maakt plaats voor Post-Rock. Maar melancholie met een streepje hoop zal weer van de partij zijn.

0
geplaatst: 20 juli 2013, 19:52 uur
0
geplaatst: 20 juli 2013, 21:12 uur
kobe bryant fan schreef:
Aangezien ik blij kan verkondigen dat Don Cappuccino (Mike) een drumpartij voor die track zal verzorgen zal natuurlijk ook de track vandaag niet gereleased worden. Wel heb ik op 2 uurtjes een nieuwe track gemaakt. Namelijk: I'm All Alone. Wat mag je verwachten? Een Burial achtige productie met 2 step drums. En een acappella a la Burial (natuurlijk allen niet zo goed als Burial, het is meer een referentie) van Erykah Badu. Feedback is zeer welkom!
0
geplaatst: 21 juli 2013, 17:28 uur
Don Cappuccino schreef:
Volgende keer een cover van Rick Astley?
Oke, op verzoek dan, met aan het einde nog deelname van een ander familielid. Alhoewel ik net na beluisteren van Astleys versie wellicht toch wel wat teveel buiten de zanglijntjes heb gekleurd, maar afijn, kan gebeuren, het ging om het rommelige grapje, nietwaar? Misschien wat zacht opgenomen, maar je hebt zelf een knop die eventueel harder kan. Dus bij deze:Volgende keer een cover van Rick Astley?
Playing Never Gonna Give You Up by Tomas - picosong
0
geplaatst: 24 juli 2013, 20:31 uur
Hoi, ik heb net deze groep op Soundcloud aangemaakt: Dark Electronic.
Zou iedereen met een Soundclound account een member willen worden en de groep wat verspreiden? Alvast bedankt!
Zou iedereen met een Soundclound account een member willen worden en de groep wat verspreiden? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 24 juli 2013, 21:02 uur
Masimo schreef:
(quote)
Oke, op verzoek dan, met aan het einde nog deelname van een ander familielid. Alhoewel ik net na beluisteren van Astleys versie wellicht toch wel wat teveel buiten de zanglijntjes heb gekleurd, maar afijn, kan gebeuren, het ging om het rommelige grapje, nietwaar? Misschien wat zacht opgenomen, maar je hebt zelf een knop die eventueel harder kan. Dus bij deze:Playing Never Gonna Give You Up by Tomas - picosong
Heel erg mooi gedaan Tomas!

0
geplaatst: 25 juli 2013, 08:15 uur
kobe bryant fan schreef:
Voor dummies: FL Studio. Maar wil je een programma met kwaliteit en die erg proffesioneel is: Ableton Live (werk ik mee), Reason, Cubase, ...
(quote)
Onzin hoor, FL Studio is uitgegroeid tot 1 van de grootste, voornamelijk dankzij FL Studio 11 nu.
Het gaat erom wat je beter ligt, naar mijn mening is Ableton veel meer beperkt vergeleken met FL Studio 11.
0
geplaatst: 27 juli 2013, 10:35 uur
Masimo schreef:
Het lijkt alsof 'Rick' het in deze versie eigenlijk al lang heeft opgegeven, maar zichzelf in complete wanhoop - en tegen beter weten in - van het tegendeel probeert te overtuigen. In dit stadium der wanhoop communiceert Rick enkel nog maar via zijn enig overgebleven vrienden Jack D. en Johnny W.
The Fall of an 80''s Icon by Tomas

0
geplaatst: 28 juli 2013, 15:47 uur
Zoals sommigen al weten zou er een remix van Bio4Ema van mijn 'werk' komen. Deel 1 is al uit. Het is een remix van mijn track: I Think In Found Her.
Binnekort komt deel 2 uit waarin hij: Underground gaat remixen. En er zijn plannen om samen een Splitalbum of EP te gaan maken.
Bio4Ema - Advanced Cryogenics Part I (Tribute to: Find Hope In Darkness)
Binnekort komt deel 2 uit waarin hij: Underground gaat remixen. En er zijn plannen om samen een Splitalbum of EP te gaan maken.

Bio4Ema - Advanced Cryogenics Part I (Tribute to: Find Hope In Darkness)
0
geplaatst: 31 juli 2013, 17:56 uur
Hoihoi!
Deel 2 van de bio4Ema remixen is ook uit, te horen op mijn profiel.
Zelf heb ik ook een nieuwe beat gemaakt: Ghost Town.
Zoals de titel doet vermoeden is het een donker, misschien zelfs: eng geheel. Van trage drums, vage krakende Shutter Island samples en zelf ingespeelde synthesizers.
Feedback is welkom!
Ghost Town
Deel 2 van de bio4Ema remixen is ook uit, te horen op mijn profiel.
Zelf heb ik ook een nieuwe beat gemaakt: Ghost Town.
Zoals de titel doet vermoeden is het een donker, misschien zelfs: eng geheel. Van trage drums, vage krakende Shutter Island samples en zelf ingespeelde synthesizers.
Feedback is welkom!
Ghost Town
0
geplaatst: 31 juli 2013, 19:07 uur
Een oude opname en vrij lo-fi maar hier kun je hem beluisteren:
Pink Moon (Cover)
Ook heb ik uit meligheid het eerste stuk van Holland, 1945 (van mijn favoriete band) gespeeld en opgenomen maar ik vraag me echt af of jullie dat willen horen.
Pink Moon (Cover)
Ook heb ik uit meligheid het eerste stuk van Holland, 1945 (van mijn favoriete band) gespeeld en opgenomen maar ik vraag me echt af of jullie dat willen horen.

0
Deranged
geplaatst: 6 augustus 2013, 00:37 uur
Ik ben zo hard maar neem het niet in met een bitch gezicht.
Dat is wat scheelt.
Dat is wat scheelt.
0
Adelice
geplaatst: 6 augustus 2013, 19:24 uur
Ik zie dat sommige users eigen materiaal posten. Heb ik bewondering voor 
Aan de zelfzekere MuMe-user kan ik niet tippen maar ik durf wel te bekennen dat ik al een jaar of 12 basgitaar speel

Aan de zelfzekere MuMe-user kan ik niet tippen maar ik durf wel te bekennen dat ik al een jaar of 12 basgitaar speel

0
geplaatst: 6 augustus 2013, 19:30 uur
Wow, is al een behoorlijke tijd! 
Heb je wat materiaal, solo of in band om te beluisteren?
Btw: voor als je ook op mij doelde, zelf zeker ben ik zeker niet, mijn muziek vind ik vaak nog slapjes. Maar anderen denken daar soms anders over, dus zet ik ze maar op Soundcloud.

Btw: voor als je ook op mij doelde, zelf zeker ben ik zeker niet, mijn muziek vind ik vaak nog slapjes. Maar anderen denken daar soms anders over, dus zet ik ze maar op Soundcloud.

0
Deranged
geplaatst: 6 augustus 2013, 19:34 uur
Ik zit weleens te bangen op een goedkoop pianootje.
En een beetje krassen op oud papier.
En een beetje krassen op oud papier.
0
Adelice
geplaatst: 6 augustus 2013, 19:39 uur
kobe bryant fan schreef:

Heb bergen materiaal maar ik deel het liever niet. Speel al 7 jaar in een bandje maar we hebben absoluut niet de intentie onze muziek te verspreiden. We spelen puur voor het plezier en om onze mentale horizon te verbreden

Er is helemaal niets slap aan jouw muziek, laat je dat niet door iemand (of jezelf) wijsmaken!
0
geplaatst: 6 augustus 2013, 19:51 uur
* denotes required fields.