Genres / Jazz / Maak kennis met Jazz en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2009, 18:50 uur
10!!
M'n favoriete saxofonist en mijn favoriete nummer van 'm, dit nummer is zelfs de ringtone van m'n telefoon.
HET voorbeeld van hoe je van een edelkitch muziekstukje iets fantastisch maakt.
M'n favoriete saxofonist en mijn favoriete nummer van 'm, dit nummer is zelfs de ringtone van m'n telefoon.
HET voorbeeld van hoe je van een edelkitch muziekstukje iets fantastisch maakt.
0
thejazzscène
geplaatst: 16 mei 2009, 11:01 uur
Jiha. My favourite things kende ik nog niet. Wel van gehoord maar nooit beluisterd! Heerlijk werk. 9* voor the sound of music.
So What: ook erg boeiend stuk. Lekker om dat eens live te horen. Een stuk minder gekuist dan degene die ik gehoord heb op cd's. 8,5*
So What: ook erg boeiend stuk. Lekker om dat eens live te horen. Een stuk minder gekuist dan degene die ik gehoord heb op cd's. 8,5*
0
pretfrit
geplaatst: 16 mei 2009, 15:07 uur
Aardig maar mist de tijdloze elegantie van het origineel van Davis
6,5
6,5
0
geplaatst: 16 mei 2009, 16:10 uur
7
Goede muzikanten, hier mist helaas echte originaliteit (wat ook de bedoeling was, was bedoeld als eerbetoon aan Miles).
Goede muzikanten, hier mist helaas echte originaliteit (wat ook de bedoeling was, was bedoeld als eerbetoon aan Miles).
0
pretfrit
geplaatst: 30 mei 2009, 14:57 uur
Brotzmann: 8/10
Silver: jazz?...iets voor op "The Loveboat" 4/10
Silver: jazz?...iets voor op "The Loveboat" 4/10
0
geplaatst: 30 mei 2009, 22:02 uur
Hm, volgens mij had ik dat Brotzmann-filmpje al eens eerder gezien. Goed spel, maar niet helemaal mijn stijl.
Wat Silver betreft: ook niet mijn stijl, maar dan op een heel andere manier.
Maar ik vind het nog best aan te horen; krijg niet zo'n vervelende neigingen als pretfrit en Heemskerktollie. 
Wat Silver betreft: ook niet mijn stijl, maar dan op een heel andere manier.
Maar ik vind het nog best aan te horen; krijg niet zo'n vervelende neigingen als pretfrit en Heemskerktollie. 
0
geplaatst: 31 mei 2009, 13:51 uur
Btozmann: 8
Heerlijk ongeremd muziek maken.
Silver: 2,5
Gitaar is leuk de rest matig.
Heerlijk ongeremd muziek maken.
Silver: 2,5
Gitaar is leuk de rest matig.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juni 2009, 14:29 uur
Kurt Rosenwinkel
Ik zag hem een maand geleden bij vrije geluiden, erg mooie muziek.
Ik zag hem een maand geleden bij vrije geluiden, erg mooie muziek.
0
geplaatst: 9 juni 2009, 10:53 uur
Rosenwinkel: klinkt leuk; ik mis af en toe wat pit, maar over het geheel helemaal niet slecht. 8
Thomas&Armstrong: wow, wat die man met z'n stem doet...
Verder ook wel relaxt. 8
Thomas&Armstrong: wow, wat die man met z'n stem doet...
Verder ook wel relaxt. 8
0
aslan (crew)
geplaatst: 10 juni 2009, 20:44 uur
rosenwinkel 7.5
thomas / armstrong 6.5
tim berne 8.5
thomas / armstrong 6.5
tim berne 8.5
0
thejazzscène
geplaatst: 10 juni 2009, 23:29 uur
8,5*
Ben nogal een fan van Tim Berne's muziek. Zijn albums met Tom Rainey en Marc Ducret zijn erg goed vind ik. Die eerste kan zich trouwens meten met een Joey Baron. Bizar dat er nog geen albums van op de site staan. Zal eens wat promotie voeren.
Fijn dat je ook wat albums van hem hebt toegevoegd Pret.
Ben nogal een fan van Tim Berne's muziek. Zijn albums met Tom Rainey en Marc Ducret zijn erg goed vind ik. Die eerste kan zich trouwens meten met een Joey Baron. Bizar dat er nog geen albums van op de site staan. Zal eens wat promotie voeren.
Fijn dat je ook wat albums van hem hebt toegevoegd Pret.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 08:56 uur
al ruim twee maanden geen post hier; dat is een beetje te lang. Bij probeer ik de stilte te breken met een klassieker van jewelste!
Er valt weinig te zien, maar na negen minuten weet je wel precies hoe de hoes er uit ziet...
Er valt weinig te zien, maar na negen minuten weet je wel precies hoe de hoes er uit ziet...
0
pretfrit
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:47 uur
Geweldig!...topalbum!!, McLean, Williams en natuurlijk de heer Moncur.
Die vroege avant-garde behoort toch wel tot mijn favoriete jazz.
Die vroege avant-garde behoort toch wel tot mijn favoriete jazz.
* denotes required fields.