MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Jazz / Maak kennis met Jazz en beoordeel

zoeken in:
aslan (crew)
Peter Beets Trio - Three Little Words

aslan (crew)

10!!
M'n favoriete saxofonist en mijn favoriete nummer van 'm, dit nummer is zelfs de ringtone van m'n telefoon.
HET voorbeeld van hoe je van een edelkitch muziekstukje iets fantastisch maakt.

pretfrit
10!!

tsja...waren er maar tijdmachines.

RedLightCityBoy
10, kende deze al GENIAAL

aslan (crew)
herbie hancock quintet

thejazzscène
Jiha. My favourite things kende ik nog niet. Wel van gehoord maar nooit beluisterd! Heerlijk werk. 9* voor the sound of music.

So What: ook erg boeiend stuk. Lekker om dat eens live te horen. Een stuk minder gekuist dan degene die ik gehoord heb op cd's. 8,5*

pretfrit
Aardig maar mist de tijdloze elegantie van het origineel van Davis

6,5

7
Goede muzikanten, hier mist helaas echte originaliteit (wat ook de bedoeling was, was bedoeld als eerbetoon aan Miles).

Heemskerktollie

Afrikaanse jazz

aslan (crew)
7

Heemskerktollie

pretfrit
Brotzmann: 8/10
Silver: jazz?...iets voor op "The Loveboat" 4/10

Hm, volgens mij had ik dat Brotzmann-filmpje al eens eerder gezien. Goed spel, maar niet helemaal mijn stijl.

Wat Silver betreft: ook niet mijn stijl, maar dan op een heel andere manier. Maar ik vind het nog best aan te horen; krijg niet zo'n vervelende neigingen als pretfrit en Heemskerktollie.

Btozmann: 8
Heerlijk ongeremd muziek maken.

Silver: 2,5
Gitaar is leuk de rest matig.

Dj2Jelle
Kurt Rosenwinkel

Ik zag hem een maand geleden bij vrije geluiden, erg mooie muziek.

pretfrit

grappige combi

Rosenwinkel: klinkt leuk; ik mis af en toe wat pit, maar over het geheel helemaal niet slecht. 8
Thomas&Armstrong: wow, wat die man met z'n stem doet... Verder ook wel relaxt. 8

pretfrit

aslan (crew)
rosenwinkel 7.5

thomas / armstrong 6.5

tim berne 8.5

thejazzscène
8,5*
Ben nogal een fan van Tim Berne's muziek. Zijn albums met Tom Rainey en Marc Ducret zijn erg goed vind ik. Die eerste kan zich trouwens meten met een Joey Baron. Bizar dat er nog geen albums van op de site staan. Zal eens wat promotie voeren.
Fijn dat je ook wat albums van hem hebt toegevoegd Pret.

8.25

al ruim twee maanden geen post hier; dat is een beetje te lang. Bij probeer ik de stilte te breken met een klassieker van jewelste!

Er valt weinig te zien, maar na negen minuten weet je wel precies hoe de hoes er uit ziet...

aslan (crew)
8.5 / 10

Ik ga ook voor een 7.5, lekker gejaagd sfeertje.

pretfrit
Geweldig!...topalbum!!, McLean, Williams en natuurlijk de heer Moncur.

Die vroege avant-garde behoort toch wel tot mijn favoriete jazz.

pretfrit
oh ja...9

pretfrit
ach.. what the f......10!!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:02 uur

geplaatst: vandaag om 17:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.