Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar #2
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 28 november 2017, 17:26 uur
Nog 2,15 dagen… lijstjes over het jaar 2015 binnen van:
EttaJamesBrown, GrafGantz, likeahurricane, Lura, Lying Mouth, shinybeast, Arno, Superbitch, vigil, nico1616, Hacker, ArthurDZ, Renoir, dix, jordidj1, Brunniepoo, dynamo d, west, Johnny Marr, Rudi S, nelis
Dus nog niet en graag wel van:
50tracks, aERodynamIC, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, Dwejkk_, Finidi, Gretz, herman, JoaMuse, johan de witt, Koenr, LucM, luigifort, motel matches, stardust_be, Teunnis, wibro
EttaJamesBrown, GrafGantz, likeahurricane, Lura, Lying Mouth, shinybeast, Arno, Superbitch, vigil, nico1616, Hacker, ArthurDZ, Renoir, dix, jordidj1, Brunniepoo, dynamo d, west, Johnny Marr, Rudi S, nelis
Dus nog niet en graag wel van:
50tracks, aERodynamIC, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, chevy93, Dave82, Dwejkk_, Finidi, Gretz, herman, JoaMuse, johan de witt, Koenr, LucM, luigifort, motel matches, stardust_be, Teunnis, wibro
0
geplaatst: 28 november 2017, 19:11 uur
Lijstje ingeleverd. 2015 was een geweldig jaar voor de folk!
0
geplaatst: 28 november 2017, 21:14 uur
dix schreef:
Ik wil ook nog een paar lijstjes. Minstens vijf.
Ik heb je het winnende lijstje een half uur geleden reeds doen toekomen.
2
geplaatst: 28 november 2017, 21:30 uur
Ik heb mijn top 10 van 2016 zojuist aan Grafgantz gestuurd.
0
zaaf
geplaatst: 28 november 2017, 21:31 uur
Graf kan jij hem aan mij sturen? Vreemde jongens die noorderlingen...
0
geplaatst: 28 november 2017, 21:32 uur
zaaf schreef:
Ik twijfel om mijn grapjes aan jou nadat te expliceren, grote vriend.
0
zaaf
geplaatst: 28 november 2017, 21:36 uur
He verdorie, krijgen we aan het eind van de rit nog disharmonie.
1
geplaatst: 28 november 2017, 21:41 uur
Tekstje ietwat vriendelijker gemaakt. Wij Noordelingen zijn de kwaadste niet.
1
zaaf
geplaatst: 28 november 2017, 21:51 uur
Ik ook hoor. En vreemd is ook wat bruusk. Ik zou zeggen, bijzonder.
0
geplaatst: 29 november 2017, 00:01 uur
Bruusk bijzonder, dat zijn Noorderlingen
Zo bruusk dat het allerbeste album van 2015 zijn albumhoes van onze helden heeft afgekeken.
https://www.youtube.com/watch?v=Upter4JrVSU
OPW
Ik moet het toch een beetje terug on-topic trekken
Zo bruusk dat het allerbeste album van 2015 zijn albumhoes van onze helden heeft afgekeken.https://www.youtube.com/watch?v=Upter4JrVSU
OPW

Ik moet het toch een beetje terug on-topic trekken

0
geplaatst: 29 november 2017, 17:37 uur
Teunnis schreef:
Zo bruusk dat het allerbeste album van 2015 zijn albumhoes van onze helden heeft afgekeken.
, maar onze held heeft 'm wel een beetje gepimpt. 
1
geplaatst: 29 november 2017, 20:58 uur
Ja, die weet wel hoe je iets moet pimpen.
Overigens gaat er veel hiphop in mijn lijstje komen, waarvan drie nieuwkomers heel hoog. Eén daarvan is hier vooral bekend als avatar van een trouwe deelnemer aan dit spel (tevens gitarist in een geliefd bandje)
Overigens gaat er veel hiphop in mijn lijstje komen, waarvan drie nieuwkomers heel hoog. Eén daarvan is hier vooral bekend als avatar van een trouwe deelnemer aan dit spel (tevens gitarist in een geliefd bandje)

0
geplaatst: 29 november 2017, 21:57 uur
Teunnis schreef:
Niet slecht!

0
geplaatst: 30 november 2017, 18:14 uur
Beide lijstjes zijn opgestuurd. In mijn eigen top-20 slechts twee platen die ik in de top-10 voorspeld heb, maar dat gaan gelukkig wel de #1 en #2 worden. Nog wel wat outsiders in mijn top-20, waaronder twee vrouwen met een niet door iedereen geliefd stemgeluid. En ook twee mannelijke solo-artiesten die alsnog een kansje maken. Ik hoop dus eigenlijk dat ik de voorspelcompetitie niet ga winnen. Nja, alleen als de niet-IJslandse vrouw de top-10 in duikt.
Ontdekking van de laatste twee weken staat op #3 en dat album is alles behalve klein en lelijk. Meer dan twee uur duurt deze driezijdige tape en er staat muziek op voor iedereen (hiphop, electronica, folk, house, metal). Nog maar acht stemmen op deze site, daar mag wel verandering in komen!
Ontdekking van de laatste twee weken staat op #3 en dat album is alles behalve klein en lelijk. Meer dan twee uur duurt deze driezijdige tape en er staat muziek op voor iedereen (hiphop, electronica, folk, house, metal). Nog maar acht stemmen op deze site, daar mag wel verandering in komen!
0
geplaatst: 30 november 2017, 20:59 uur
dix schreef:
Ik heb m'n lijstje zo af, ik neem aan dat ik hem vanavond ook nog wel mag inleveren?

0
geplaatst: 30 november 2017, 21:13 uur
Gretz schreef:
Ik heb m'n lijstje zo af, ik neem aan dat ik hem vanavond ook nog wel mag inleveren?
(quote)
Nog één? Ik ben de 15 al voorbij. Kom maar op ...
0
zaaf
geplaatst: 30 november 2017, 23:09 uur
voor de neurts: 44 lijsten leverden scores op voor 405 verschillende albums uit 2015. De best presterende werd 20x gekozen en dat leverde een score van 532 punten op.
de top 10 is redelijk afgetekend al bungelt 10 er als een wormvormig aanhangsel aan.
morgen inhoudelijke teksten
de top 10 is redelijk afgetekend al bungelt 10 er als een wormvormig aanhangsel aan.
morgen inhoudelijke teksten

* denotes required fields.