Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2018, 16:30 uur
Ik plaats nu vast het volgende nummer want ik moet zo weg.
De eerste singel van een groep die verder geen enkele toelichting nodig heeft. Ze komen uit Liverpool.
The Beatles - love Me Do (1962)
De eerste singel van een groep die verder geen enkele toelichting nodig heeft. Ze komen uit Liverpool.

The Beatles - love Me Do (1962)
0
geplaatst: 30 oktober 2018, 22:55 uur
wibro schreef:
Jazz blijft dus slecht scoren op dit topic maar misschien hoort jazz hier ook helemaal niet in thuis. Het verschil tussen de popmuziek en de jazz in die periode is zo enorm groot dat je voor jazz misschien beter een aparte meter kunt opstarten.
Jazz blijft dus slecht scoren op dit topic maar misschien hoort jazz hier ook helemaal niet in thuis. Het verschil tussen de popmuziek en de jazz in die periode is zo enorm groot dat je voor jazz misschien beter een aparte meter kunt opstarten.
Een aparte jazz meter, dat zou ik alleen maar toejuichen. Maar hier hoort jazz zeker ook thuis, dus ik ben blij dat je er af en toe wat van plaatst. Het rode kamp lijkt hier beter vertegenwoordigd, maar dat betekent toch niet dat we alleen nog maar naar rood spul moeten gaan luisteren? =P
Desafinado: 7 (vooral vanwege de sax van Getz)
House of the Risin' Sun: 6,5
Bristol Stomp: 5,5
Love Me Do: 6
1
geplaatst: 31 oktober 2018, 02:35 uur
Eens met Choconas: zonder slechte nummers heb je namelijk ook geen goede nummers. 
Love me Do scoort bij mij een 7,5

Love me Do scoort bij mij een 7,5
0
geplaatst: 31 oktober 2018, 09:29 uur
8
En die jazz gewoon blijven posten wat mij betreft. De albumtoplijsten in deze periode (dan reken ik de 50s) staan er vol mee, dus er zouden genoeg liefhebbers voor moeten zijn. Bij 50smeter doe ik grofweg per 10 nummers een jazzplaat.
En die jazz gewoon blijven posten wat mij betreft. De albumtoplijsten in deze periode (dan reken ik de 50s) staan er vol mee, dus er zouden genoeg liefhebbers voor moeten zijn. Bij 50smeter doe ik grofweg per 10 nummers een jazzplaat.
0
geplaatst: 31 oktober 2018, 18:10 uur
En een gemiddelde van 7,605 voor The Beatles en dat betekent een bescheiden - voor Beatles begrippen dan - 29e plek.
Het volgende nummer hoort eigenlijk in de zomermaanden thuis:
Brian Hyland - Itsie Bitsie Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini
Het volgende nummer hoort eigenlijk in de zomermaanden thuis:
Brian Hyland - Itsie Bitsie Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini
0
geplaatst: 31 oktober 2018, 18:47 uur
Ik had zo een 5,5 willen geven, maar ach toen ik hem weer hoorde...
6,3
6,3
* denotes required fields.