Muziek / Muziekgames / Nieuw in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2020, 12:08 uur
SAINt JHN - 7
Billie Eilish - 9
Justin Bieber - 7
Best blokje hoor
Billie Eilish - 9
Justin Bieber - 7
Best blokje hoor
1
geplaatst: 17 maart 2020, 17:23 uur
Dit, zo lijkt het:
SBube schreef:
Dertien in een dozijn, eigenlijk gewoon weer een 1
Dertien in een dozijn, eigenlijk gewoon weer een 1
Blijkbaar vindt SBube heel veel muziek kut.
0
geplaatst: 17 maart 2020, 17:24 uur
Billie: 7
Justin: 5
En 5 is het voordeel van de twijfel, want ik vind dit wel een héél héél flauwe Bieber.
Justin: 5
En 5 is het voordeel van de twijfel, want ik vind dit wel een héél héél flauwe Bieber.
0
geplaatst: 17 maart 2020, 20:01 uur
Billie Eilish: 5,5
Justin Bieber: 6,3 (haalt bij lange na niet het niveau van Yummy)
Justin Bieber: 6,3 (haalt bij lange na niet het niveau van Yummy)
0
geplaatst: 18 maart 2020, 13:26 uur
Dat vind ik nogal ruim, ik vind eigenlijk alles vanaf een 4 een 'kutplaat'.
Later vandaag voeg ik de volgende twee platen toe.
Later vandaag voeg ik de volgende twee platen toe.
0
geplaatst: 18 maart 2020, 17:18 uur
Maar hoe beoordeel je dan of een kutplaat een 4 of een 1, als je iets toch vreselijke muziek vindt, waarom het dan 4 punten geven?
Is het dan, ik haat dat genre, maar in zijn soort, is het niet slecht gemaakt?
Als ik een nummer liefst nooit meer wil horen, dan is het gewoon een 1.
Is het dan, ik haat dat genre, maar in zijn soort, is het niet slecht gemaakt?
Als ik een nummer liefst nooit meer wil horen, dan is het gewoon een 1.
0
geplaatst: 18 maart 2020, 17:26 uur
Maar de ene kutplaat werkt toch net iets anders dan de andere kutplaat? Een 1 komt op mij meer over als t ergste van t ergste. Zelfs in een kutplaat valt toch een overweging te maken qua kwaliteit?
0
geplaatst: 18 maart 2020, 17:33 uur
Ik zou z’n stemmen gewoon negeren. De beargumentatie raakt kant noch wal
Billie: 6,7
Justin: 6,4
0
geplaatst: 18 maart 2020, 19:11 uur
jordidj1 schreef:
Ik zou z’n stemmen gewoon negeren. De beargumentatie raakt kant noch wal
Ben benieuwd naar jouw argumentatie naar de 0,3 verschil. Ik zou z’n stemmen gewoon negeren. De beargumentatie raakt kant noch wal

0
geplaatst: 18 maart 2020, 19:28 uur
Even inhalen... 
Tones and I - Never Seen the Rain 5,5
Aan Dance Monkey ben ik kortstondig verslaagd geweest en zou nu minimaal een 8 krijgen. Deze is niet zo catchy en ook haar karakteristieke stem komt hier minder goed naar voren. Beetje doorsnee hitje eigenlijk.
Kris Kross Amsterdam, Tino Martin & Emma Heesters - Loop Niet Weg 5
Nog iemand (Emma Heesters) met één van de beste hits van 2019. Pa Olvidarte had een fijn mediterraans tintje, hierbij valt het te geforceerd.
Khalid & Disclosure - Know Your Worth 4,5
Ik val in herhaling bij dit soort nummers, maar dat komt omdat de nummers zelf zo repetitief en onorigineel zijn
SAINt JHN & Imanbek - Roses 6
Kan me voorstellen dat dit in een club nog best aardig klinkt; zo is het niet iets wat ik uit mezelf nog een keer op zou zetten.
Billie Eilish - No Time To Die 7
Ik hou wel van nummers met onderhuidse spanning. Deze is wel erg pathetisch, maar met mate goed te hebben en al met al doet het nummer wat het moet doen; ik zie de filmscène zo voor me wanneer waarbij dit de achtergrond moet zijn.
Justin Bieber & Quavo - Intentions 4
Volgens mij heb ik al eerder gezegd dat Bieber hit and miss is. Meer mis dan hit de laatste tijd. Ook deze glijdt weer geruisloos voorbij.

Tones and I - Never Seen the Rain 5,5
Aan Dance Monkey ben ik kortstondig verslaagd geweest en zou nu minimaal een 8 krijgen. Deze is niet zo catchy en ook haar karakteristieke stem komt hier minder goed naar voren. Beetje doorsnee hitje eigenlijk.
Kris Kross Amsterdam, Tino Martin & Emma Heesters - Loop Niet Weg 5
Nog iemand (Emma Heesters) met één van de beste hits van 2019. Pa Olvidarte had een fijn mediterraans tintje, hierbij valt het te geforceerd.
Khalid & Disclosure - Know Your Worth 4,5
Ik val in herhaling bij dit soort nummers, maar dat komt omdat de nummers zelf zo repetitief en onorigineel zijn
SAINt JHN & Imanbek - Roses 6
Kan me voorstellen dat dit in een club nog best aardig klinkt; zo is het niet iets wat ik uit mezelf nog een keer op zou zetten.
Billie Eilish - No Time To Die 7
Ik hou wel van nummers met onderhuidse spanning. Deze is wel erg pathetisch, maar met mate goed te hebben en al met al doet het nummer wat het moet doen; ik zie de filmscène zo voor me wanneer waarbij dit de achtergrond moet zijn.
Justin Bieber & Quavo - Intentions 4
Volgens mij heb ik al eerder gezegd dat Bieber hit and miss is. Meer mis dan hit de laatste tijd. Ook deze glijdt weer geruisloos voorbij.
0
geplaatst: 19 maart 2020, 13:37 uur
Billie scoort een 5.968 en Justin een 5.412, allebei niet genoeg voor de top 5.
1 Celeste - Stop This Flame 7.144736842
2 Dua Lipa - Physical 6.9625
3 SAINt JHN - Roses [Imanbek Remix] 6.707142857
4 Selena Gomez - Rare 6.475
5 Jonas Brothers - What a Man Gotta Do 6.436363636
De volgende plaat is van een bekende, Niall Horan. Ondertussen scoort hij zijn 7e notering in de top 40, dus ik zou hem onderhand niet meer één van de jongens van One Direction noemen. De meeste eerdere platen werden hier op MuMe redelijk goed gewaardeerd, dus wat vinden we van deze?
De tweede plaat van vandaag is weer een Nederlands product, en dan wel een carnavalshit (die ondertussen ook weer hard op weg is naar de uitgang, een daling van 17 > 39 deze week). Zijn er hier nog carnavalsliefhebbers, of zeggen we, doe maar liever niet?
1 Celeste - Stop This Flame 7.144736842
2 Dua Lipa - Physical 6.9625
3 SAINt JHN - Roses [Imanbek Remix] 6.707142857
4 Selena Gomez - Rare 6.475
5 Jonas Brothers - What a Man Gotta Do 6.436363636
De volgende plaat is van een bekende, Niall Horan. Ondertussen scoort hij zijn 7e notering in de top 40, dus ik zou hem onderhand niet meer één van de jongens van One Direction noemen. De meeste eerdere platen werden hier op MuMe redelijk goed gewaardeerd, dus wat vinden we van deze?
De tweede plaat van vandaag is weer een Nederlands product, en dan wel een carnavalshit (die ondertussen ook weer hard op weg is naar de uitgang, een daling van 17 > 39 deze week). Zijn er hier nog carnavalsliefhebbers, of zeggen we, doe maar liever niet?
0
geplaatst: 19 maart 2020, 16:45 uur
* denotes required fields.