Muziek / Muziekgames / 1979 Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2019, 19:11 uur
Enige verschuiving in de top 10. Duncan Browne bereikt een keurige 8e plek.
1.The Clash - London Calling 8.864 ( 17)
2.Joy Division - Transmission 8,841 (12)
3.Fleetwood Mac- Tusk 8,58 (10)
4.The Jam - Eton Rifles 8,481 (12)
5.Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army 8,413 (15)
6.The Specials - Gangsters 8,238 (11)
7.Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich 7,983 (12)
8.Duncan Browne - The Wild Places 7,963 (11)
9.David Bowie - Boys Keep Swinging 7,900 (11)
10.Magazine - Rhythm of Cruelty 7,87 (10)
Uit eigen land is ook wel weer eens leuk. Om deze man + band kon vrijwel niemand heen in 1979. Veel publiciteit, een film en de energieke liveconcerten uiteraard. Hij was een idool en Amerika lonkte. Maar dat werd een deceptie. Zonder dope, geen Brood en dat betekende uiteindelijk ook zijn dood. De goede herinneringen dan maar koesteren. Deze kan er moeiteloos bij.
TOPPOP: Herman Brood - Never Be Clever - YouTube
43. Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever
1.The Clash - London Calling 8.864 ( 17)
2.Joy Division - Transmission 8,841 (12)
3.Fleetwood Mac- Tusk 8,58 (10)
4.The Jam - Eton Rifles 8,481 (12)
5.Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army 8,413 (15)
6.The Specials - Gangsters 8,238 (11)
7.Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich 7,983 (12)
8.Duncan Browne - The Wild Places 7,963 (11)
9.David Bowie - Boys Keep Swinging 7,900 (11)
10.Magazine - Rhythm of Cruelty 7,87 (10)
Uit eigen land is ook wel weer eens leuk. Om deze man + band kon vrijwel niemand heen in 1979. Veel publiciteit, een film en de energieke liveconcerten uiteraard. Hij was een idool en Amerika lonkte. Maar dat werd een deceptie. Zonder dope, geen Brood en dat betekende uiteindelijk ook zijn dood. De goede herinneringen dan maar koesteren. Deze kan er moeiteloos bij.
TOPPOP: Herman Brood - Never Be Clever - YouTube
43. Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever
0
geplaatst: 6 juli 2019, 13:01 uur
Duncan Browne - The Wild Places 9,25
Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever 7
Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever 7
0
geplaatst: 6 juli 2019, 19:06 uur
Herman en zijn Wild Romance op plaats 16. Stemgemiddelde van 7,736. Duncan Browne stijgt dankzij divart een plaatsje.
Druk toerende momenteel zijn de volgende glam/hardrockers bezig aan hun laatste livekunstje, althans daar mogen we van uit gaan dit keer. Opgekomen in de mid 70's en door hele slimme marketing, concerten met veel spektakel en goed verkopende albums, is dit een heel succesvolle band gebleken. Dit discorock uitstapje werd niet door alle diehards gewaardeerd, maar ze trokken ongetwijfeld weer nieuwe fans aan. Een nr.1 hit werd het hier. Morgen sla ik even over.
Kiss - I Was Made For Lovin' You (Official Music Video) - YouTube
44. Kiss - I Was Made For Lovin' You
Druk toerende momenteel zijn de volgende glam/hardrockers bezig aan hun laatste livekunstje, althans daar mogen we van uit gaan dit keer. Opgekomen in de mid 70's en door hele slimme marketing, concerten met veel spektakel en goed verkopende albums, is dit een heel succesvolle band gebleken. Dit discorock uitstapje werd niet door alle diehards gewaardeerd, maar ze trokken ongetwijfeld weer nieuwe fans aan. Een nr.1 hit werd het hier. Morgen sla ik even over.
Kiss - I Was Made For Lovin' You (Official Music Video) - YouTube
44. Kiss - I Was Made For Lovin' You
1
geplaatst: 6 juli 2019, 19:25 uur
Haha, ik vind Kiss eigenljk best wel leuk, eerdere singles vind ik beter maar toch best aanstekelijk.
Vooruit dan een 7.
Vooruit dan een 7.
1
geplaatst: 6 juli 2019, 19:46 uur
7.5
Zo'n beetje het enige Kiss nummer dat ik te pruimen vind. Waarschijnlijk omdat ik geen diehard ben.
Zo'n beetje het enige Kiss nummer dat ik te pruimen vind. Waarschijnlijk omdat ik geen diehard ben.
0
geplaatst: 6 juli 2019, 20:28 uur
Ik ben ook bepaald geen fan van Kiss. Paar aardige albums en dit is een catchy single.
7.0
7.0
0
geplaatst: 6 juli 2019, 21:11 uur
Adam & the Ants - 5
Duncan Browne - 7,6
Herman Brood - 6,2
Kiss - 5,8
Duncan Browne - 7,6
Herman Brood - 6,2
Kiss - 5,8
0
geplaatst: 7 juli 2019, 23:56 uur
Adam, Browne, Brood en Kiss allemaal een 6,9.
Nee, dit is onbevredigend. Laat ik maar eens met twee cijfers achter de komma werken.
Adam & the Ants - Zerox. Deze kende ik nog niet. Ik was ooit begonnen om op Spotify de BBC 6 Alternative Jukebox (500 Extraordinary Tracks That Tell the Story of Alternative music) te beluisteren. Op alfabetische volgorde van titel dus deze stond helemaal achteraan.
Ik was inmiddels al weer aan andere speellijstjes begonnen. Dankzij Bikkel wordt deze niet vergeten.
6,86
Duncan Brown - Wild places - De muziek vind ik een beetje saai en het nummer wat te lang maar de beelden helpen erg mee het rapportcijfer te verhogen en het nummer te verkorten.
6,91
Herman Brood - Never be clever - Deze beelden zijn ook fascinerend. Onze samenleving wordt steeds verstandiger. Bepaalde dingen hebben we inmiddels verboden (bijvoorbeeld roken op TV, Hells angels). Maar waar hier alle ellende mee begonnen is maken we steeds legaler.
6,93
Kiss - I Was Made For Lovin' You - Bijna overal een hit behalve in Engeland. Daar snappen ze niet waarom men buiten Engeland deze disco-act met clownsfiguren zo leuk vindt.. England wasn't made for lovin Kiss.
En ik?
6,89
Nee, dit is onbevredigend. Laat ik maar eens met twee cijfers achter de komma werken.
Adam & the Ants - Zerox. Deze kende ik nog niet. Ik was ooit begonnen om op Spotify de BBC 6 Alternative Jukebox (500 Extraordinary Tracks That Tell the Story of Alternative music) te beluisteren. Op alfabetische volgorde van titel dus deze stond helemaal achteraan.
Ik was inmiddels al weer aan andere speellijstjes begonnen. Dankzij Bikkel wordt deze niet vergeten.
6,86
Duncan Brown - Wild places - De muziek vind ik een beetje saai en het nummer wat te lang maar de beelden helpen erg mee het rapportcijfer te verhogen en het nummer te verkorten.
6,91
Herman Brood - Never be clever - Deze beelden zijn ook fascinerend. Onze samenleving wordt steeds verstandiger. Bepaalde dingen hebben we inmiddels verboden (bijvoorbeeld roken op TV, Hells angels). Maar waar hier alle ellende mee begonnen is maken we steeds legaler.
6,93
Kiss - I Was Made For Lovin' You - Bijna overal een hit behalve in Engeland. Daar snappen ze niet waarom men buiten Engeland deze disco-act met clownsfiguren zo leuk vindt.. England wasn't made for lovin Kiss.
En ik?
6,89
0
geplaatst: 8 juli 2019, 00:30 uur
Ik vind KISS best wel leuk, vooral hun liveklassieker uit '75. Maar dit? Nee, dit vind ik helemaal niks.
4
4
0
geplaatst: 8 juli 2019, 01:21 uur
Sure Know Something...dat dit het volgende cijfer moet zijn: 7,9
* denotes required fields.