MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 1979 Meter

zoeken in:
johannesA
Duncan Brown 9
Herman Brood 9,8. voor de gitaarsolo!
Kiss 6,5

Kiss bereikt een 36e plaats in de lijst ( 6,918)

De volgende man scoorde 2 aardige hitjes eerder in Nederland, maar dat was het dan ook wel zo'n beetje. In thuisland Uk was hij een stuk populairder.
Ik bedoel maar, het volgende nummer bereikte daar de nr.3 in de charts, maar deed hier verder niets.
Een bijzondere man. Groot tekstdichter en misschien wel wat onderschat. Veel fans van hem in de bizz zelf ook. Madness bijvoorbeeld.
Helaas ook al niet meer onder ons. Ian Dury & The Blockheads. Met een rappende Ian.

Ian Dury - Reasons To Be Cheerful Part 3 - YouTube

45. Ian Dury & The Blockheads - Reasons To Be Cheerful Part 3

8,5 word ik vrolijk van

Rudi S schreef:
8,5 word ik vrolijk van

Ik ook Rudi S.

8.3

8,2

wavanbuuren
Never be clever 9
I was made for lovin you 7 (stukgedraaid, maar ik wil de plaat daar niet volledig op afrekenen)
Reasons to be cheerfull 7

johannesA
5,5

Ian Dury & The Blockheads haalt een stemgemiddelde van 7,266. Ik moet nog even uitrekenen wat dit betekent voor de positie in de lijst + de aanvullingen van wavanbuuren uiteraard.

Geen 1979 zonder Blondie natuurlijk. Heerlijk bandje toch eigenlijk. Het succes was relatief kort, maar wel heel krachtig. De onbevangenheid en de performance van voorvrouw Debby Harry maakte het tot een plaatje wat klopte. Ik droom maar weer even weg naar die goeie ouwe tijd.

Blondie - Dreaming (1979) HQ - YouTube

46. Blondie - Dreaming

8,7

Eén van hun allerbeste.

7,2

Ik zie ze toch liever hangen aan de telefoon.

7,8

Ian Dury & The Blockheads - Reasons To Be Cheerful Part 3: 6,4

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.