Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 20 april 2020, 13:26 uur
Shaky schreef:
Zo leren we allemaal elke dag bij dankzij MusicMeter.
Ja, dat estebans is keurig opgenomen in het Vlaamse cultuurgoed. Zo leren we allemaal elke dag bij dankzij MusicMeter.
esteban schreef:
En dat is extreem hoog naar mijn doen voor dit genre. Nochtans geen fan van de meidengroep, maar wél van dit ene nummer. Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar 'Pure Shores' heeft mij altijd al kunnen betoveren, dat is nog steeds niet uitgewerkt. De leeftijd van toen (17-18) zal er ook wel iets mee te maken hebben, de herinneringen die het ophaalt ook, de film -waarvan de hele soundtrack mij bijgebleven is- eveneens.
Ik had in die tijd een geboortegolf in mijn gezin waardoor ik dit nummer totaal gemist of genegeerd heb. De film idem dito. Pas tien jaar later hoorde ik dit nummer.En dat is extreem hoog naar mijn doen voor dit genre. Nochtans geen fan van de meidengroep, maar wél van dit ene nummer. Ik kan er niet precies de vinger op leggen, maar 'Pure Shores' heeft mij altijd al kunnen betoveren, dat is nog steeds niet uitgewerkt. De leeftijd van toen (17-18) zal er ook wel iets mee te maken hebben, de herinneringen die het ophaalt ook, de film -waarvan de hele soundtrack mij bijgebleven is- eveneens.
Het is inderdaad moeilijk om er de vinger op te leggen. Want op het eerste gehoor is dit een Spice girls kloon. Maar toch hebben die meisjes mij nooit zo kunnen bekoren.
Dit nummer wel. Betoveren is inderdaad het enige woord uit het woordenboek wat hier bij past. Want deze heilige dames zingen zo verleidelijk in een innemend nummer dat prachtig vloeit, golft en soms versnelt als warm tropisch water.
9
Wat vindt pureshores eigenlijk van dit nummer?
0
geplaatst: 20 april 2020, 17:19 uur
Don't Give up the Fight blijkt weinig fans te hebben en komt in de onderste regionen van het klassement terecht.
Back to the 90's vandaag met deze one-hit-wonder.
232. Ann Lee - 2 Times
[1999, #aw14, #hp4]
Back to the 90's vandaag met deze one-hit-wonder.
232. Ann Lee - 2 Times
[1999, #aw14, #hp4]
0
geplaatst: 20 april 2020, 18:55 uur
Ben groot liefhebber van 90's pop & dance, maar deze heb ik altijd vervelend gevonden.
3
3
0
geplaatst: 20 april 2020, 23:13 uur
Het straalt kinderlijke onschuld uit, het liedje en de clip.
Schattig hoor.
Het mag van mij allemaal wel wat spannender.
5,5
Schattig hoor.
Het mag van mij allemaal wel wat spannender.
5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.