Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2020, 17:27 uur
The Shorts behalen een gemiddelde van 3,51. Er zijn slechts vier platen in ons klassement die lager scoorden, maar die staan dan ook zó ver onderaan dat het moeilijk is om daar tussen te komen.
Van de korte broekjes gaan we naar de vesten. Deze Zweedse band scoorde twee grote hits in Nederland. Dit was daarvan hun eerste en werd gebruikt in meerdere films: Romeo + Juliet (1996) , Cruel Intentions (1999) en Virgin Territory (2007).
245. The Cardigans - Lovefool
[1997, #aw6, #hp24]
Van de korte broekjes gaan we naar de vesten. Deze Zweedse band scoorde twee grote hits in Nederland. Dit was daarvan hun eerste en werd gebruikt in meerdere films: Romeo + Juliet (1996) , Cruel Intentions (1999) en Virgin Territory (2007).
245. The Cardigans - Lovefool
[1997, #aw6, #hp24]
1
geplaatst: 3 mei 2020, 18:17 uur
8.5
Dat ik de film Romeo + Juliet met Danes & DiCaprio redelijk geweldig vond en beide soundtracks grijs gedraaid heb, zal er wel mee te maken hebben. Al vond ik het sowieso al een zeer fijn nummer. Ik heb deze clip zelfs nooit gezien, de R+J versie werd toen altijd getoond.
Dat ik de film Romeo + Juliet met Danes & DiCaprio redelijk geweldig vond en beide soundtracks grijs gedraaid heb, zal er wel mee te maken hebben. Al vond ik het sowieso al een zeer fijn nummer. Ik heb deze clip zelfs nooit gezien, de R+J versie werd toen altijd getoond.
2
geplaatst: 3 mei 2020, 19:34 uur
7
Haha wat een ontdekking. Lang geleden dat ik Romeo & Juliet heb gezien, ik vermoed dat ik Danes niet eens zou herkennen. 
esteban schreef:
Dat ik de film Romeo + Juliet met Danes & DiCaprio redelijk geweldig vond en beide soundtracks grijs gedraaid heb, zal er wel mee te maken hebben.
De naam Danes is me bekend van Claire Danes van Homeland, ik checkte even of het toevallig zelfde actrice was en jawel. Dat ik de film Romeo + Juliet met Danes & DiCaprio redelijk geweldig vond en beide soundtracks grijs gedraaid heb, zal er wel mee te maken hebben.
Haha wat een ontdekking. Lang geleden dat ik Romeo & Juliet heb gezien, ik vermoed dat ik Danes niet eens zou herkennen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.