MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Platter dan platten drets dus.

Ast
1

Die extreem lage cijfers verbazen me wel een beetje. Als die vader nu een hoop gehuil/gekrijs van die baby had opgenomen en op een simpele beat gezet zou ik wellicht ook op zo'n cijfer uitkomen, maar die schattige zinnetjes zijn toch zo irritant niet? Best knap gedaan zelfs, anders had hij er ook geen hit mee gescoord.

Een voorlaatste plaats in het klassement voor Jordy.

Het nummer van vandaag opent met Charlie Musselwhite, heeft de titel hoogstwaarschijnlijk aan Kylie Minogue te danken en bevat een riffje van Nile Rodgers dat hij in bijzonder veel platen op exact dezelfde wijze gebruikte.

Nummer 1-hit in Nieuw-Zeeland en Canada. In België en Nederland deed deze plaat het ook erg goed en wist respectievelijk tot de 4e en 5e positie te klimmen.

298. INXS - Suicide Blonde

[1990, #aw9, #hp5]

7,5

JoaMuse schreef:
Die extreem lage cijfers verbazen me wel een beetje. Als die vader nu een hoop gehuil/gekrijs van die baby had opgenomen en op een simpele beat gezet zou ik wellicht ook op zo'n cijfer uitkomen, maar die schattige zinnetjes zijn toch zo irritant niet? Best knap gedaan zelfs, anders had hij er ook geen hit mee gescoord.

wat.jpg

7.7

9

Ik heb een zwak voor INXS.

7.0

9

Hoe toepasselijk en wellicht hun beste.

7,5

7.75

Suicide Blonde: 8,75

Op het moment dat dit nr een hit was keek ik er niet zo naar om, maar op terugwerkende kracht is dit een ijzersterke single van INXS gebleken. Die mondharmonica is zo lekkerrr

9

6

Voordeel van de twijfel inbegrepen. There, I did it.

Jordy: 4
INXS: 5

You've got a death wish?

9,3

Jordy 7 (altijd aanstekelijk gevonden)
INXS 7,25

8,4 de Kick-singles zijn toch sterker.

7,5

cosmic kid (moderator)
Och......wat was ik dol op dit nummer toen het destijds uitkwam. Een puntje gezakt in waardering, toch nog een dikke 8

Jordy 1,3
Inxs 9

Arbeidsdeskundige
7

7.5

INXS - Suicide Blonde : 7,5

Had er destijds weinig mee (vond eigenlijk alleen The Original Sin, Never Tear Us Apart en Heaven Sent toen leuk). Het meeste van Inxs vind ik nog steeds niet zo boeiend, maar deze vind ik wel leuker dan toen. 7.0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.