Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 25 juni 2020, 16:08 uur
Die extreem lage cijfers verbazen me wel een beetje. Als die vader nu een hoop gehuil/gekrijs van die baby had opgenomen en op een simpele beat gezet zou ik wellicht ook op zo'n cijfer uitkomen, maar die schattige zinnetjes zijn toch zo irritant niet? Best knap gedaan zelfs, anders had hij er ook geen hit mee gescoord. 

0
geplaatst: 25 juni 2020, 17:06 uur
Een voorlaatste plaats in het klassement voor Jordy.
Het nummer van vandaag opent met Charlie Musselwhite, heeft de titel hoogstwaarschijnlijk aan Kylie Minogue te danken en bevat een riffje van Nile Rodgers dat hij in bijzonder veel platen op exact dezelfde wijze gebruikte.
Nummer 1-hit in Nieuw-Zeeland en Canada. In België en Nederland deed deze plaat het ook erg goed en wist respectievelijk tot de 4e en 5e positie te klimmen.
298. INXS - Suicide Blonde
[1990, #aw9, #hp5]
Het nummer van vandaag opent met Charlie Musselwhite, heeft de titel hoogstwaarschijnlijk aan Kylie Minogue te danken en bevat een riffje van Nile Rodgers dat hij in bijzonder veel platen op exact dezelfde wijze gebruikte.
Nummer 1-hit in Nieuw-Zeeland en Canada. In België en Nederland deed deze plaat het ook erg goed en wist respectievelijk tot de 4e en 5e positie te klimmen.
298. INXS - Suicide Blonde
[1990, #aw9, #hp5]
0
geplaatst: 25 juni 2020, 17:30 uur
7,5
wat.jpg
JoaMuse schreef:
Die extreem lage cijfers verbazen me wel een beetje. Als die vader nu een hoop gehuil/gekrijs van die baby had opgenomen en op een simpele beat gezet zou ik wellicht ook op zo'n cijfer uitkomen, maar die schattige zinnetjes zijn toch zo irritant niet? Best knap gedaan zelfs, anders had hij er ook geen hit mee gescoord.
wat.jpg
0
geplaatst: 25 juni 2020, 18:48 uur
Op het moment dat dit nr een hit was keek ik er niet zo naar om, maar op terugwerkende kracht is dit een ijzersterke single van INXS gebleken. Die mondharmonica is zo lekkerrr 
9

9
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 25 juni 2020, 21:14 uur
Och......wat was ik dol op dit nummer toen het destijds uitkwam. Een puntje gezakt in waardering, toch nog een dikke 8
0
geplaatst: 26 juni 2020, 00:38 uur
Had er destijds weinig mee (vond eigenlijk alleen The Original Sin, Never Tear Us Apart en Heaven Sent toen leuk). Het meeste van Inxs vind ik nog steeds niet zo boeiend, maar deze vind ik wel leuker dan toen. 7.0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.