Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 26 juni 2020, 10:18 uur
Nooit echt heel veel van geluisterd, maar telkens als ik een single van ze hoor denk ik; toch wel fijne band.
7,5
7,5
1
geplaatst: 26 juni 2020, 12:56 uur
8
Die Jordy schijnt jaren later trouwens ook een vrij succesvol muziekforum te hebben opgezet in Nederland, naar ik vernomen heb.
starbright boy schreef:
Jordy heeft als volwassene nog een rechtszaak tegen Sony gewonnen. Hij is inmiddels vooraan in de 30, heeft een relatie en een kind. Hij maakte een studie af, deed aan speedboatraces, schreef een autobiografie en acteerde, musiceerde en produceerde een beetje.
Jordy heeft als volwassene nog een rechtszaak tegen Sony gewonnen. Hij is inmiddels vooraan in de 30, heeft een relatie en een kind. Hij maakte een studie af, deed aan speedboatraces, schreef een autobiografie en acteerde, musiceerde en produceerde een beetje.
Die Jordy schijnt jaren later trouwens ook een vrij succesvol muziekforum te hebben opgezet in Nederland, naar ik vernomen heb.
0
geplaatst: 26 juni 2020, 17:14 uur
Suicide Blonde valt behoorlijk in de smaak en de top 30 is bereikt door de mannen van INXS.
Het nummer van vandaag wist in totaal maar liefst 14x de platinastatus te bereiken + 2x streaming platina. Het was een hit in vrijwel elk land met een hitlijst, won een prijs voor de videoclip en werd in meerdere reclamespotjes gebruikt. De band zelf heeft in hun tienjarig bestaan overigens pas 2 albums uitgebracht.
Scoort het nummer hier ook goed?
299. Capital Cities - Safe and Sound
[2013, #aw7, #hp29]
Het nummer van vandaag wist in totaal maar liefst 14x de platinastatus te bereiken + 2x streaming platina. Het was een hit in vrijwel elk land met een hitlijst, won een prijs voor de videoclip en werd in meerdere reclamespotjes gebruikt. De band zelf heeft in hun tienjarig bestaan overigens pas 2 albums uitgebracht.
Scoort het nummer hier ook goed?
299. Capital Cities - Safe and Sound
[2013, #aw7, #hp29]
1
geplaatst: 26 juni 2020, 20:23 uur
Nog nooit van die artiest of titel gehoord. Maar het deuntje was dan wel bekend 
Empire of the Sun-kloon?
Desondanks, of juist daarom...7

Empire of the Sun-kloon?
Desondanks, of juist daarom...7
1
geplaatst: 27 juni 2020, 05:09 uur
Op StuBru veel gedraaid destijds, komt nog wel eens langs. Zeer fijn nummer. De clip had ik echter nog nooit gezien, ik had mij daar iets héél anders bij voorgesteld.
7.5
7.5
0
geplaatst: 27 juni 2020, 12:08 uur
Een grijze muis. Niet echt slecht, maar morgen ben ik deze alweer vergeten.
5,5
5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.