MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:

Johnny Thunders: 6,5
The Gun Club: 8,5

The Gun Club doet het met Sex Beat behoorlijk goed en behaald een gemiddelde van 8,197.
Vandaag is de beurt aan weer een junkie en namelijk Nick Cave met The Birthday Party met het nummer Nick The Stripper uit 1981. Nick Cave leeft gelukkig nog en is op zijn oude dag nog behoorlijk populair en groot geworden en leeft inmiddels behoorlijk gezond. Twee leden van The Birthday Party, bassist Tracey Pew en gitarist Rowland S. Howard, zijn wel overleden.

Afgelopen donderdag stond ik Nick Cave met open mond te bewonderen op minder dan een meter afstand, tijdens z'n weergaloze Conversations-tour. Just sayin'.

Met The Birthday Party heb ik minder.

7

Johnny Marr schreef:
Afgelopen donderdag stond ik Nick Cave met open mond te bewonderen op minder dan een meter afstand, tijdens z'n weergaloze Conversations-tour. Just sayin'.

Jaloers

9

De meeste Nick liedjes krijgen nog wel een hogere score van mij.

5

Veel liever Nick Cave solo.

johannesA
Gun Club: 8,5
Birthday Party: 5

Nick The Stripper haalt een 6.522 (18 stemmen). Vandaag is het de beurt aan Christian Death met Romeo's Distress uit 1982 en dus nog in de oorsprokelijke bezetting dus met o.a. Rozz Williams, die later in 1998 op 34 jarige leeftijd een eind aan zijn leven maakte en zichzelf ophing en gitarist Rikk Agnew.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:36 uur

geplaatst: vandaag om 13:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.