Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2020, 21:49 uur
The Gun Club doet het met Sex Beat behoorlijk goed en behaald een gemiddelde van 8,197.
Vandaag is de beurt aan weer een junkie en namelijk Nick Cave met The Birthday Party met het nummer Nick The Stripper uit 1981. Nick Cave leeft gelukkig nog en is op zijn oude dag nog behoorlijk populair en groot geworden en leeft inmiddels behoorlijk gezond. Twee leden van The Birthday Party, bassist Tracey Pew en gitarist Rowland S. Howard, zijn wel overleden.
Vandaag is de beurt aan weer een junkie en namelijk Nick Cave met The Birthday Party met het nummer Nick The Stripper uit 1981. Nick Cave leeft gelukkig nog en is op zijn oude dag nog behoorlijk populair en groot geworden en leeft inmiddels behoorlijk gezond. Twee leden van The Birthday Party, bassist Tracey Pew en gitarist Rowland S. Howard, zijn wel overleden.
1
geplaatst: 3 februari 2020, 13:45 uur
Afgelopen donderdag stond ik Nick Cave met open mond te bewonderen op minder dan een meter afstand, tijdens z'n weergaloze Conversations-tour. Just sayin'.
Met The Birthday Party heb ik minder.
7
Met The Birthday Party heb ik minder.
7
1
geplaatst: 3 februari 2020, 18:42 uur
Johnny Marr schreef:
Afgelopen donderdag stond ik Nick Cave met open mond te bewonderen op minder dan een meter afstand, tijdens z'n weergaloze Conversations-tour. Just sayin'.
Jaloers
0
geplaatst: 3 februari 2020, 20:08 uur
9
De meeste Nick liedjes krijgen nog wel een hogere score van mij.
De meeste Nick liedjes krijgen nog wel een hogere score van mij.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 11:09 uur
Nick The Stripper haalt een 6.522 (18 stemmen). Vandaag is het de beurt aan Christian Death met Romeo's Distress uit 1982 en dus nog in de oorsprokelijke bezetting dus met o.a. Rozz Williams, die later in 1998 op 34 jarige leeftijd een eind aan zijn leven maakte en zichzelf ophing en gitarist Rikk Agnew.
* denotes required fields.