Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2020, 23:40 uur
Voor de laatste van mijn rijtje gaan we naar Shalita Dietrich, bassiste van Lewsberg en fotografe.
Shalita: Ik heb de plaat van Hans Tweedehands (Hans heeft een geweldige platenzaak achter Rotterdam Centraal) gekregen, omdat hij dacht dat ik het wel leuk zou vinden. Als ik het goed begrijp – maar er is niet zoveel over te vinden – is de plaat een heruitgave van verschillende cassettes uit circa 1981 die de Rotterdamse muzikanten Chris Lindquist en Paul Stoute hebben uitgegeven. Op de ene kant van de plaat staan liedjes van D.A.P.A. in Rotterdam. Op de andere kant staan liedjes van Oefening Kunstbaardt. Dapper Dan heeft alles waar ik van hou in een liedje; simpel, catchy en een stoïcijnse zang.
Poek: Dank Shalita! De artiest heet overigens anders.
150. How to get rich in Rotterdam - Dapper Dan
Shalita: Ik heb de plaat van Hans Tweedehands (Hans heeft een geweldige platenzaak achter Rotterdam Centraal) gekregen, omdat hij dacht dat ik het wel leuk zou vinden. Als ik het goed begrijp – maar er is niet zoveel over te vinden – is de plaat een heruitgave van verschillende cassettes uit circa 1981 die de Rotterdamse muzikanten Chris Lindquist en Paul Stoute hebben uitgegeven. Op de ene kant van de plaat staan liedjes van D.A.P.A. in Rotterdam. Op de andere kant staan liedjes van Oefening Kunstbaardt. Dapper Dan heeft alles waar ik van hou in een liedje; simpel, catchy en een stoïcijnse zang.
Poek: Dank Shalita! De artiest heet overigens anders.
150. How to get rich in Rotterdam - Dapper Dan
0
geplaatst: 4 maart 2020, 12:26 uur
De gemiddeldes van de vijf nummers:
146. MAM - Maternité 7,38 (21 stemmen)
147. De Artsen - 10 Grains 7,45 (14 stemmen)
148. Bazooka - Blauw 5,19 (15 stemmen)
149. Claw Boys Claw - Feed Me To The Lions 6,97 (11 stemmen) (705/10)
150. How to get rich in Rotterdam - Dapper Dan 6,3 (16 stemmen)
En dan is nu de beurt aan eh... ja aan wie eigenlijk?
146. MAM - Maternité 7,38 (21 stemmen)
147. De Artsen - 10 Grains 7,45 (14 stemmen)
148. Bazooka - Blauw 5,19 (15 stemmen)
149. Claw Boys Claw - Feed Me To The Lions 6,97 (11 stemmen) (705/10)
150. How to get rich in Rotterdam - Dapper Dan 6,3 (16 stemmen)
En dan is nu de beurt aan eh... ja aan wie eigenlijk?
0
geplaatst: 4 maart 2020, 12:37 uur
Volgens mij ben ik weer aan de beurt of misschien wil iemand die nog niet geweest is zijn steentje bijdragen.
0
geplaatst: 4 maart 2020, 19:35 uur
Geen nieuwe liefhebbers verder. Dus, we gaan weer beginnen.
Met Echo & the Bunnymen met een van hun eerste songs.
151.
Echo & the Bunnymen - The Picture on My Wall (1979)
Met Echo & the Bunnymen met een van hun eerste songs.
151.
Echo & the Bunnymen - The Picture on My Wall (1979)
* denotes required fields.