Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2020, 20:49 uur
The Cure haalt voorlopig met Boys Don't Cry een zeer verdienstelijke 8,594 punten uit 17.
En Joy Division zakt van 1 naar 4 door twee late stemmen: 9,017 punten. (uit 23)
De marges zijn erg klein daar bovenin.
Tijd voor het genie David Byrne. Met Talking Heads de absolute frontrunner uit de Amerikaanse New Wave.
Uit een ruime keuze aan prachtnummers kies ik voor het subtiele This Must Be the Place (Naïve Melody)
198. Talking Heads - This Must Be the Place (Naïve Melody)
En Joy Division zakt van 1 naar 4 door twee late stemmen: 9,017 punten. (uit 23)
De marges zijn erg klein daar bovenin.
Tijd voor het genie David Byrne. Met Talking Heads de absolute frontrunner uit de Amerikaanse New Wave.
Uit een ruime keuze aan prachtnummers kies ik voor het subtiele This Must Be the Place (Naïve Melody)
198. Talking Heads - This Must Be the Place (Naïve Melody)
0
geplaatst: 13 mei 2020, 23:11 uur
Ik ben niet echt diehard TH-fan maar dit is dan één van de nummers die me dat wel had kunnen maken.
8,7
8,7
0
geplaatst: 14 mei 2020, 21:01 uur
8,021. Dat is de score voor Talking Heads. The Cure staat inmiddels op 8,405. Joy Division is wat weggezakt naar 8,933.
Vandaag is het de beurt aan Simple Minds. Ze kenden hun hoogtepunt begin jaren '80, culminerend in het geniale stukje vinyl New Gold Dream. Van dat album heb ik het titelnummer in de aanbieding.
Maar wat een afschuwelijk lelijke hoes, by the way.
Vandaag is het de beurt aan Simple Minds. Ze kenden hun hoogtepunt begin jaren '80, culminerend in het geniale stukje vinyl New Gold Dream. Van dat album heb ik het titelnummer in de aanbieding.
Maar wat een afschuwelijk lelijke hoes, by the way.
* denotes required fields.