Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2020, 09:20 uur
Nou ja, dan ben ik eens benieuwd naar die plaat zeg. Dit de minste? Nou, dat lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk. Geweldig dit.
9,5
0
geplaatst: 19 juni 2020, 18:51 uur
De post-punk van Swans scoort een zeer behoorlijke 7,887.
Soms ben ik gewoon benieuwd naar de score van bepaalde klassiekers uit het genre. Worden ze nu nog altijd als zodanig beschouwd? Of zijn ze wellicht overschat of grijs gedraaid? Welke punten worden door de MusicMeter jury uitgedeeld? Hier komt zo'n song. In een heerlijke live-uitvoering.
224. Talking Heads - Psycho Killer
Soms ben ik gewoon benieuwd naar de score van bepaalde klassiekers uit het genre. Worden ze nu nog altijd als zodanig beschouwd? Of zijn ze wellicht overschat of grijs gedraaid? Welke punten worden door de MusicMeter jury uitgedeeld? Hier komt zo'n song. In een heerlijke live-uitvoering.
224. Talking Heads - Psycho Killer
0
geplaatst: 20 juni 2020, 00:09 uur
Come on, come on.
Ce que j'ai fais, ce soir la
Ce qu'elle a dit, ce soir la
10
Ce que j'ai fais, ce soir la
Ce qu'elle a dit, ce soir la
10
0
geplaatst: 20 juni 2020, 10:42 uur
Psycho Killer was twee weken geleden nog in het top40draadje.
6
Blondie: 7,3
Swans: 6,5
6
Blondie: 7,3
Swans: 6,5
0
geplaatst: 20 juni 2020, 21:33 uur
Angela Merkel en consorten halen een hoge score, 8.472 Psycho Killer blijft dus nog altijd een klassieke status behouden. Mooi zo.
Big Black heeft slechts kort bestaan. Van 1984 tot 1988 om precies te zijn. Toch is de band van groot belang. Hun invloed op de ontwikkeling van Grunge en Industrial mag niet onderschat worden. Voor die tijd was hun punkmuziek uitzonderlijk hard. Onbegrepen door velen.
Hier kwamen ze al eens voorbij en scoorden een 8,2 gemiddeld voor Kerosene, hun opus magnus.
Eens kijken hoe hun verbouwing van Krafwerk’s The Model in de smaak valt.
225. Big Black - The Model
Big Black heeft slechts kort bestaan. Van 1984 tot 1988 om precies te zijn. Toch is de band van groot belang. Hun invloed op de ontwikkeling van Grunge en Industrial mag niet onderschat worden. Voor die tijd was hun punkmuziek uitzonderlijk hard. Onbegrepen door velen.
Hier kwamen ze al eens voorbij en scoorden een 8,2 gemiddeld voor Kerosene, hun opus magnus.
Eens kijken hoe hun verbouwing van Krafwerk’s The Model in de smaak valt.
225. Big Black - The Model
* denotes required fields.