Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
2
geplaatst: 5 juli 2020, 22:45 uur
Toevallig al de hele avond naar The Sound aan het luisteren, alsof je m'n gedachten kunt lezen, haha. Eerst Jeopardy, dan From the Lions Mouth (5* blijven zeker staan) en ook de BBC Recordings. Echt ook exact nu staat de BBC-liveversie van dit nummer op.
9
Geniale band, wat een geweldenaren live
9
Geniale band, wat een geweldenaren live

2
geplaatst: 6 juli 2020, 18:16 uur
12
De tekst van dit openingsnummer van het debuut geeft al inzicht in wat vele jaren later zou gebeuren...
De tekst van dit openingsnummer van het debuut geeft al inzicht in wat vele jaren later zou gebeuren...
0
geplaatst: 6 juli 2020, 19:06 uur
0
geplaatst: 6 juli 2020, 21:45 uur
The Sound haalt een voorlopige topscore van 8.781. Ze bevestigen hiermee hun reputatie.
Thomas Dolby is een van die vergeten artiesten uit de New Wave. Hij bracht in de eighties een paar ijzersterke albums uit. Daarna ging hij zich bezig houden met andere dingen. Virtual Arts, Internet, Ringtones, Filmmuziek. Hij ontwikkelde zelfs zijn eigen downloadable file format, RMF. In 2014 werd hij ook nog eens benoemd tot professor in de kunsten. Tjonge, wat een bezig bijtje.
Ik besef goed dat zijn songs " She Blinded Me with Science " of " Hyperactive" veel beter in het topic passen,
maar ik plaats vandaag gewoon zijn beste nummer. Althans, volgens mijn bescheiden mening.
238. Thomas Dolby - I Scare Myself
Thomas Dolby is een van die vergeten artiesten uit de New Wave. Hij bracht in de eighties een paar ijzersterke albums uit. Daarna ging hij zich bezig houden met andere dingen. Virtual Arts, Internet, Ringtones, Filmmuziek. Hij ontwikkelde zelfs zijn eigen downloadable file format, RMF. In 2014 werd hij ook nog eens benoemd tot professor in de kunsten. Tjonge, wat een bezig bijtje.
Ik besef goed dat zijn songs " She Blinded Me with Science " of " Hyperactive" veel beter in het topic passen,
maar ik plaats vandaag gewoon zijn beste nummer. Althans, volgens mijn bescheiden mening.
238. Thomas Dolby - I Scare Myself
* denotes required fields.