MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
Mij niet gezien;

Een 10

The real shit!

9.5

Toevallig al de hele avond naar The Sound aan het luisteren, alsof je m'n gedachten kunt lezen, haha. Eerst Jeopardy, dan From the Lions Mouth (5* blijven zeker staan) en ook de BBC Recordings. Echt ook exact nu staat de BBC-liveversie van dit nummer op.

9

Geniale band, wat een geweldenaren live

E40
8

The The - 9

Wederom een absolute 10! Jeopardy

MVW
9,2

12

De tekst van dit openingsnummer van het debuut geeft al inzicht in wat vele jaren later zou gebeuren...

Hoor de gelijkenis:

Geen toeval toch?

7,3

Rodajc schreef:
(quote)

12 punten?

Minimaal....maar het mag wat mij betreft ook verdubbeld worden.

dix
9,5

The Sound haalt een voorlopige topscore van 8.781. Ze bevestigen hiermee hun reputatie.

Thomas Dolby is een van die vergeten artiesten uit de New Wave. Hij bracht in de eighties een paar ijzersterke albums uit. Daarna ging hij zich bezig houden met andere dingen. Virtual Arts, Internet, Ringtones, Filmmuziek. Hij ontwikkelde zelfs zijn eigen downloadable file format, RMF. In 2014 werd hij ook nog eens benoemd tot professor in de kunsten. Tjonge, wat een bezig bijtje.
Ik besef goed dat zijn songs " She Blinded Me with Science " of " Hyperactive" veel beter in het topic passen,
maar ik plaats vandaag gewoon zijn beste nummer. Althans, volgens mijn bescheiden mening.

238. Thomas Dolby - I Scare Myself

Arbeidsdeskundige
8,5

dix
8,5

Europe & The Pirate Twins is nog net effe beter.

7,6

Mijn favoriete nummer is Airwaves van zijn debuutalbum.

The Sound- 9,5
Thomas Dolby- 8

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.