Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2020, 21:33 uur
Talk Talk doet het verrassend goed. Het voorlopige gemiddelde van 8.733 is boven verwachting.
Bij ons in Kerkrade was de Neue Deutsche Welle destijds bijzonder populair. Hoe kan het ook anders. Wij zijn tenslotte halve Duitsers
. Een van de allerbeste songs uit die periode kwam gek genoeg uit Zwitserland. (Neue Schweizer Welle?) Grauzone maakte een LP. Na 4 singles en 10 concerten stopten ze er alweer mee. Maar deze single blijft een tijdloos meesterwerk.
258. Grauzone - Eisbär
Bij ons in Kerkrade was de Neue Deutsche Welle destijds bijzonder populair. Hoe kan het ook anders. Wij zijn tenslotte halve Duitsers
. Een van de allerbeste songs uit die periode kwam gek genoeg uit Zwitserland. (Neue Schweizer Welle?) Grauzone maakte een LP. Na 4 singles en 10 concerten stopten ze er alweer mee. Maar deze single blijft een tijdloos meesterwerk. 258. Grauzone - Eisbär
0
geplaatst: 29 juli 2020, 01:10 uur
"Eisbären müssen nie weinen"..... terwijl ze met uitsterven worden bedreigd!
9,4
9,4
0
geplaatst: 29 juli 2020, 12:30 uur
7,8
Onder verwachting zul je bedoelen?
Rodajc schreef:
Talk Talk doet het verrassend goed. Het voorlopige gemiddelde van 8.733 is boven verwachting.
Onder verwachting zul je bedoelen?
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 29 juli 2020, 13:26 uur
Rodajc schreef:
Vanwege het feit dat dit nummer afkomstig is van een voor hun doen iets minder gewaardeerd album vergeleken met hun laatste drie albums?Talk Talk doet het verrassend goed. Het voorlopige gemiddelde van 8.733 is boven verwachting.
0
geplaatst: 29 juli 2020, 14:36 uur
Arbeidsdeskundige schreef:
(quote)
Vanwege het feit dat dit nummer afkomstig is van een voor hun doen iets minder gewaardeerd album vergeleken met hun laatste drie albums? Nou ja, ik vermoedde dat deze song hier wat minder goed in het pulletje zou vallen. (Top-40, Top 2000 etc..)
Maar niets is minder waar. Gelukkig!
0
geplaatst: 29 juli 2020, 22:21 uur
Grauzone komt uit op een voorlopig gemiddelde van 8.560. Alle Achtung!
Ik beschouw het als mijn persoonlijke opdracht om Ian Curtis zo eens per twintig nummers voorbij te laten komen. Simpelweg als eerbetoon. Niets meer en vooral niets minder. Ik ben ervan overtuigd dat ik jullie daar een plezier mee doe. Toch?
259. Joy Division - Atmosphere
Ik beschouw het als mijn persoonlijke opdracht om Ian Curtis zo eens per twintig nummers voorbij te laten komen. Simpelweg als eerbetoon. Niets meer en vooral niets minder. Ik ben ervan overtuigd dat ik jullie daar een plezier mee doe. Toch?
259. Joy Division - Atmosphere
* denotes required fields.