MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
8,8

DS&RS: 8,5

En stemmen maar mensen....

En nu uit het beste album van The Fall

447.

The Fall - L.A. (1985)

Ja zeker hun beste album, maar deze track is daarop wel één van de minste nummers....

7.5

9
Ik vind dit met dat liedje over die Japanse Can zanger bij de topnummers van TNSG horen.

koosknook schreef:
Ja zeker hun beste album, maar deze track is daarop wel één van de minste nummers....

7.5
Behoorde wel met I Am Demo Suzuki tot hun favoriete tracks uit dit album. Dat nummer haalde in deze meter een gemiddelde van 7,307.

8,2

Nee hoor.

7

The Cure 8,5
The Fall 8,2

Sakamoto en Sylvian halen een gemiddelde van 7,835. Ze staan daarmee op een gedeelde 220e plaats.

The Cure scoort beduidend hoger met All Cats Are Grey. 8,771, gedeeld 34e.

wibro schreef:
I Am Demo Suzuki

Is dat de demo van I Am Damo Suzuki?

dix
wibro schreef:

Nietus

Wel een 9,5

Department S is al eens langs geweest met "Is Vic There". Het zou verder in het jaar 1981 slechts bij singles blijven. Het volgende nummer dat ook op single is verschenen:

448.

Department S - Going Left Right (1981)

Verder is dit ook mijn laatste bijdrage aan dit topic. Ik weet verder namelijk niets meer wat nog bijzonder is te nomineren. Ik heb namelijk alles zo'n beetje gehad. Misschien weet Rodajc nog iets.

dix
wibro schreef:

Verder is dit ook mijn laatste bijdrage aan dit topic.

Niet de minste

8,5

wibro schreef:

Verder is dit ook mijn laatste bijdrage aan dit topic. Ik weet verder namelijk niets meer wat nog bijzonder is te nomineren. Ik heb namelijk alles zo'n beetje gehad. Misschien weet Rodajc nog iets.

Ik pak het weer op na deze.

The Fall behalen een score van 7,791. Daarmee staan Mark E. Smith cum suis op een 238e plek.

Department S een 8,2

Is Vic There? was dus duidelijk niet het enige goede nummer van deze band. Ook dit nummer mag er wezen.

8,6

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.