menu

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
avatar van Chameleon Day
10+

Geweldig dat kinderkoor!





avatar van andré
Punks: 6.5
Talk Talk: 7



avatar van EvilDrSmith
Als jullie nou eens net zo enthousiast zijn over protopunk als over Talk Talk...

Kinderkoortje: niet per se irritant, maar ook niet noodzakelijkerwijs van toegevoegde waarde. Maar ze hebben zeker een dozijn nummers die mij meer aanspreken (als ik terugdenk aan de Talk Talk-GH van afgelopen zomer).

8


avatar van Premonition
EvilDrSmith schreef:
Als jullie nou eens net zo enthousiast zijn over protopunk als over Talk Talk...

Kinderkoortje: niet per se irritant, maar ook niet noodzakelijkerwijs van toegevoegde waarde. Maar ze hebben zeker een dozijn nummers die mij meer aanspreken (als ik terugdenk aan de Talk Talk-GH van afgelopen zomer).

8


Eerlijk gezegd, ben ik over dit nummer niet heel enthousiast hoor. Het is wel goed, maar of dit nou new wave/(post)punk is? Nee, natuurlijk niet. Daarnaast heeft Talk Talk veel betere nummers gemaakt.

avatar van Chameleon Day
Premonition schreef:
Daarnaast heeft Talk Talk veel betere nummers gemaakt.


En dan nog 10+.

avatar van Premonition
Maar jij bent een fanboy


avatar van Chameleon Day
Premonition schreef:
Maar jij bent een fanboy


Noem mij geen “fanboy” - ik ben gewoon iemand met een exquise smaak!


avatar van Rodajc
Talk Talk doet het natuurlijk weer goed. Dat is traditie binnen dit groepje. In het begin deden ze zelfs een gooi naar de allerhoogste posities. Uiteindelijk eindigt Happiness Is Easy op 8,300 en een 131e plaats.

When in Rome is een regelrechte eendagsvlieg. Een dergelijke bandnaam intrigeert mij en nodigt uit tot nader onderzoek. De naam is afgeleid van het Engelse spreekwoord When in Rome, do as the Romans Do Nederlandse vertaling: ‘s Lands Wijs, ‘s Lands Eer. De band was een trio, dat in 1990 uit elkaar viel na zakelijke meningsverschillen. Toetsenist Floreale richtte in 2006 When in Rome II op. Waarna de andere twee bandleden reageerden met When in Rome UK. Ze bevechten elkaar regelmatig in de rechtbank over de vraag wie nu eigenlijk de rechten heeft op hun enige hit, The Promise. Gezellig.

565. When in Rome - The Promise




avatar van Premonition
Ik zit in het verkeerde topic?
Straks Pet Shop Boys ?







avatar van Chameleon Day
Pfff, blij dat ik dit destijds volledig gemist heb:

4,5

Premonition schreef:
Straks Pet Shop Boys ?


Nee, nee, we hebben beter. Ik zeg Milli Vanilli! Nee beter: Mel & Kim!! Neeee, natuurlijk niet, best is good old Rick!!!



avatar van Chameleon Day
Kom op, even stemmen nog!

avatar van EvilDrSmith
Te glad en te bedacht.

En dan rechtszaken over de rechten van dit nummer? Dat zal meer kosten dan opleveren.
Dit nummer wordt anno nu toch nevernooitnimmer meer gedraaid.
Oh, wat zie ik? 108 miljoen views (?!). Hebben ze daar een legertje trollen voor ingehuurd ofzo?

5

Gast
geplaatst: vandaag om 10:18 uur

geplaatst: vandaag om 10:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.