MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
EvilDrSmith schreef:
Toch even wat meer geluisterd van deze band en van datzelfde album bevallen me andere nummers als Come Inside en zeker de geweldige bonustrack Seduction (!!!) veel beter. Gelukkig ook de zang, of zou het een kwestie van leren waarderen zijn?

Ik denk dat het vorige album (toevallig dezelfde titel) Seduction je dan beter gaat bevallen, veel ongepolijster

Vergeten Belgische postpunk band, die met hun eerste EP in 1987 helaas de boot mistte, omdat (post)punk na 1984 door publiek en media uit de gratie was.

X-Mal: 6
Danse: 6,5
Tides: 6

Premonition schreef:
(quote)

Kan het, als niet abonnee, niet openen....

Meestal kun je 3 keer gratis iets lezen. Vreemd. Je kan natuurlijk ook abonnement nemen (prima krant hoor).

The Danse Society 7,5
After The Tides 7

7

Zou in 80/81 heel hip geweest zijn. Anno 1987….? Anno nu is het wel weer aangenaam.

*BUMP*
6,5

Hola, …nu-postpunk valt toch buiten de parameters van dit topic?

Wel fijn nummer.

8,8

En waar is de showmaster Rodajc?

PS: Bell Hollow behoort imo tot het beste dat de nu-postpunk heeft voortgebracht. En dat is natuurlijk de reden waarom Premo dit hier post. Band bestaat helaas al hele tijd niet meer. Gaat luisteren!

Bell Hollow - Foxgloves (2007)

Het hier geplaatste nummer komt overigens van deze EP: Bell Hollow - Sons of the Burgess Shale (2006)

Chameleon Day schreef:
Hola, …nu-postpunk valt toch buiten de parameters van dit topic?

Ah, dat realiseerde ik mij niet.

Chameleon Day schreef:
Waar is de showmaster Rodajc?)

Geen idee, ik had hem al eerder een PM gestuurd, waar hij niet op reageerde. Het gaat natuurlijk heel goed met de club als koploper in de 1e divisie, dus daar gaat zijn tijd nu in zitten wss.

Stemmen we nu gewoon ff door op dit fraaie nummer van Bell Hollow (heerlijke band!).

Until the Showmaster shows up again….

Hartelijk dank.
Greg uit Bell Hollow

Greg Fasolino schreef:
Hartelijk dank.
Greg uit Bell Hollow

Is this a joke or are you really Greg?

Fijne kennismaking.
8,2

Premonition schreef:
(quote)

Is this a joke or are you really Greg?

Yes, this is really me. Sorry, I do not speak Dutch and had to use Google Translate to post that.

I am also on Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, etc. under my own real name.

It is really kind of amazing and wonderful to see that our band's obscure music from years ago is being discussed over in the Netherlands

I am currently recording an album with a new lineup of The Harrow.

If you have any questions, I would be happy to answer.

I will send you some interesting links in a few days, Musicmeter does not allow me to post links as I just joined.

8
Wibro is dit topic ooit eens begonnen met als kader " Punk en New Wave en alles wat daar op voortborduurt" daar past dit prima in.

Leuk Greg, dat je je aanmeldt en tekst en uitleg geeft.
Bedankt.

En stemmen mensen!

Rodajc waar ben je?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:55 uur

geplaatst: vandaag om 06:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.