MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Marillion meter

zoeken in:
Built-in Bastard Radar: 6
Man of a Thousand Faces: 7

Ben nooit erg kapot geweest van dit nummer.... Het is wel aardig hoor., slecht kun je dit niet noemen maar... goh....

Bij momenten denk ik Henk Hofstede en een mindere nits-song te horen.... De pianopartijen zijn hier wel erg leuk... Het nummer, vind ik verder niet zo bijzonder, al heeft het wel een mooie/sterke tekst natuurlijk...

Een verdiende 6 !

Man of a Thousand Faces - 6

Lekkere opener van een album waar ik eigenlijk wel plezierige herinneringen aan heb: 8

Op 1 of andere reden wordt ik altijd vrolijk van dit nummer.

Man of a Thousand faces: 8,5

Man Of A Thousand Faces: 8

King: 9,5
Kayleigh: 8
Built-in Bastard Radar: 7
Man Of A Thousand Faces: 8

Man of a Thousand faces: 8,2

Mooie opener van een album dat zowel matige nummers als echt sterke nummers kent.
Nummer werkt ook mooi naar een climax toe en zoals al eerder vermeld heeft een mooie overgang.
Ik sta er, om een of andere reden, de ene keer meer open voor dan de andere keer.

Nummer verscheen ook nog op de meest recente BR als bonus nummer, met het RAH concert was het al met ensemble uitgevoerd, nu met koor (alleen in Parijs uitgevoerd blijkbaar) wat ook een hele interessante dimensie geeft aan het nummer. Jammer alleen dat het nummer niet zoals de rest in DTS HD is, maar je kunt niet alles hebben.

Man Of A Thousand Faces 7

Built-in Bastard Radar: heel lang al niet meer gehoord, maar viel niet tegen. Het klinkt alleen niet echt als Marillion, maar dat is het hele probleem van .com

6

Man of a Thousand Faces: 6,5

Built-in Bastard Radar: 6,7
Man Of A Thousand Faces: 7,8

Man of A Thousand Faces komt binnen op plek op nummer 23.

20 Kayleigh (7,98/32)
21 The Hollow Man (7,86/33)
22 Gazpacho (7,82/36)
23 Man of a Thousand Faces (7,79/25)
24 Tux On (7,71/39)
25 Real Tears for Sale (7,62/30)
26 Genie (7,59/33)

Vandaag met behulp van bonothecat junior: Costa del Slough

Marillion - Costa del Slough - YouTube

Costa Del Slough : 2

Erhm... Kun je dit als nummer beschouwen? Eerder een (matige) intro op het album, toch?

Bon, ik vind het helemaal niks, dus ga ik 1,5 geven voor de moeite...

Costa del Slough - 1,5

Het origineel uit 1998 laat je in ieder geval direct weten dat je een ander Marillion album gaat luisteren dan voorheen..... Dit maakt het echter nog geen goed nummer.

Ik hoop ook voor huize Van der Wal dat bonothecat junior het begin niet probeert mee te zingen

2

Bravejester schreef:
Ik hoop ook voor huize Van der Wal dat bonothecat junior het begin niet probeert mee te zingen

Ik heb junior nog niet horen zingen

5

Costa Del Slough: nauwelijks te beoordelen als los nummer. Als intro vind ik het helemaal niet onaardig. Met 45 seconden verveelt het ook niet echt. De kracht zit hem wel in de korte duur.

Geslaagd is het nu ook niet. 5

Man of a Thousand Faces - 6,9 - tikkeltje te bombastisch naar het einde toe maar wel gewoon een goed nummer

Costa Del Slough - 5

Costa Del Slough.

Ik had het wel eens eerder gehoord en toen (nog steeds) kwam het over als een Beatlesque stukje wat zo, als tussenstukje, op The Beatles - The Beatles (1968) had kunnen staan. Een stukje weemoedig McCartney.

Maar ik zie dit als een intro. Moet dit een cijfer hebben ?

Costa Del Slough: 5

1000 faces: 8,5
Costa: 4

Sommige mensen hebben al moeite om Warm Wet Circles als een los nummer te zien, hoe moet dat dan met deze?

Maar goed met dat laatste geef ik ze ook helemaal gelijk.

4

Casartelli (moderator)
Dan zullen we in de toekomst aan elk van de vier knikkerstukjes ook wel een dag gaan besteden.

Costa del Slough hoort erbij op Radiation. Dat is iets anders dan dat het niet zonder gekund had.

4,5

Voor mij te veel intro en te kort om er een oordeel aan te hangen.
Ik laat deze dus aan mij voorbij gaan.

Tja, wat moet je hier nou voor geven. Ook als opener niet geweldig.

Costa del Slough 3

Costa del Slough : 4

meneer schreef:
Costa Del Slough.

Maar ik zie dit als een intro. Moet dit een cijfer hebben ?

Ik pas. Dit is imo een "teveel intro" voor een punt. PSK krijgt straks wel punten

Man of a Thousand Faces: 9,1
Costa del Slough: 5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.