Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2024, 18:12 uur
Nancy Sinatra - Like I Do komt op plek 91 terecht met 6,18 gemiddeld.
118. Johnny Jordaan - Geef Mij Maar Amsterdam (1955)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Vandaag is het tijd voor het Mokums volkslied. Deze volksheld had nogal een bewogen leven: glazen oog na een potje matten met Willy Alberti, jarenlang in de kast, gezondheidsproblemen en ga zo maar door. Dit alles weerhield hem er niet van om succesvol in de muziek te zijn. Een echte oldie uit Nederland vandaag.
118. Johnny Jordaan - Geef Mij Maar Amsterdam (1955)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Vandaag is het tijd voor het Mokums volkslied. Deze volksheld had nogal een bewogen leven: glazen oog na een potje matten met Willy Alberti, jarenlang in de kast, gezondheidsproblemen en ga zo maar door. Dit alles weerhield hem er niet van om succesvol in de muziek te zijn. Een echte oldie uit Nederland vandaag.
3
geplaatst: 8 juni 2024, 18:12 uur
Meteen even een mededeling van huishoudelijke aard: dit topic gaat vanaf dinsdag een tijdje op een iets lager pitje. Niet dat ik er geen zin meer in heb (in tegendeel!) of dat ik van MusicMeter af ga, maar ik vertrek op reis en zal een tijd van de radar verdwenen zijn. Er zullen nog 3 songs/dagen volgen voordat ik vlieg en dit topic op een soort van pauze zet. Niet getreurd, zodra ik terug kom start ik dit natuurlijk weer gewoon dagelijks op en tijdens mijn reis zal ik mijn best doen om ook af en toe nog een song te posten. Dat moet lukken.
1
geplaatst: 8 juni 2024, 18:44 uur
Top, Shaky voor deze onderhoudende mededeling.
Goede reis alvast.
Voor Johnny een 5je
Goede reis alvast.
Voor Johnny een 5je
1
geplaatst: 8 juni 2024, 19:16 uur
Fijne reis!
En als het richting Amsterdam is, dan zou ik toch een andere soundtrack kiezen.
4
EDIT: 117. Nancy Sinatra - Like I Do (1962)
Was ik bijna nog (een van) de meest sexy zangeres(sen) uit de 60s vergeten.
Het heeft dan ook heel toepasselijk weinig om het lijf, maar is met het juiste testosteronte oor best een lekker tussendoortje.
6,5
En als het richting Amsterdam is, dan zou ik toch een andere soundtrack kiezen.
4
EDIT: 117. Nancy Sinatra - Like I Do (1962)
Was ik bijna nog (een van) de meest sexy zangeres(sen) uit de 60s vergeten.
Het heeft dan ook heel toepasselijk weinig om het lijf, maar is met het juiste testosteronte oor best een lekker tussendoortje.
6,5
1
geplaatst: 9 juni 2024, 01:43 uur
* denotes required fields.