Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter
zoeken in:
1
geplaatst: 21 juni 2024, 15:05 uur
Zal morgen weer ff korte update doen + een nieuwe song posten.
Zeker captain scarlet:
Spotify Top 100, in volgorde van 100 terugtellend naar 1.
Zeker captain scarlet:
Spotify Top 100, in volgorde van 100 terugtellend naar 1.
2
geplaatst: 22 juni 2024, 08:46 uur
125. Pearl Bailey - Tired (1945)
Pearl Bailey - Tired (studio)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Tired? Absoluut, maar op een geweldige manier. Deze reis is uitputtend, maar wat een ervaring. Vandaag de Chimborazo tot 5.200 meter beklommen om vervolgens met een mountainbike af te rijden. De inheemse bevolking is geweldig en ik ben benieuwd wat er morgen weer op me staat te wachten. Update volgt later nog wel een keer, is nu middenin de nacht hier
Pearl is niet moe van een reis, maar door/van haar thuisleven. Ze vraagt zich af of ze niet toe is aan een nieuw leven.
Deze geweldige live versie in de Ed Sullivan Show, bijna tien jaar na het uitbrengen van de single, wil ik jullie niet onthouden.
Pearl Bailey - Tired (studio)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
Tired? Absoluut, maar op een geweldige manier. Deze reis is uitputtend, maar wat een ervaring. Vandaag de Chimborazo tot 5.200 meter beklommen om vervolgens met een mountainbike af te rijden. De inheemse bevolking is geweldig en ik ben benieuwd wat er morgen weer op me staat te wachten. Update volgt later nog wel een keer, is nu middenin de nacht hier

Pearl is niet moe van een reis, maar door/van haar thuisleven. Ze vraagt zich af of ze niet toe is aan een nieuw leven.
Deze geweldige live versie in de Ed Sullivan Show, bijna tien jaar na het uitbrengen van de single, wil ik jullie niet onthouden.
0
geplaatst: 22 juni 2024, 12:09 uur
Mel Tormé and His Mel-Tones with Sonny Burke and His Orchestra : 6.5
Pearl Bailey: 8
Pearl Bailey: 8
0
geplaatst: 22 juni 2024, 13:49 uur
Mel Tormé and His Mel-Tones with Sonny Burke and His Orchestra : 4,5
Pearl Bailey: 5,5
Pearl Bailey: 5,5
1
geplaatst: 22 juni 2024, 16:44 uur
Pearl Bailey, goeie uitstraling, geweldige stem en gevoel voor humor.
Wat me ook opviel in het filmpje is haar perfecte timing.
Pearl Bailey-Tired: 7,6
1
geplaatst: 25 juni 2024, 16:21 uur
captain scarlet schreef:
Pearl Bailey, goeie uitstraling, geweldige stem en gevoel voor humor.
Voordat ik jouw commentaar las, wilde ik precies ongeveer bijna exact hetzelfde formuleren. Pearl Bailey, goeie uitstraling, geweldige stem en gevoel voor humor.
De keerzijde is dat helaas, helaas, helaas het liedje zelf mij niet zo veel doet. En daar draait het uiteindelijk om.
Toch een eerste ontmoeting die een nadere kennismaking verlangt.
6,5
0
geplaatst: 25 juni 2024, 17:09 uur
126. The Who - Relax (1967)
Afkomstig van het album: The Who - The Who Sell Out (1967)
Het album The Who Sell Out deed het vooral in Frankrijk goed, waar het de 3e plek in de album chart wist te bereiken. Het album kende twee singles, maar wij gaan naar een deep-cut luisteren die werd geschreven door Daltrey en Townshend.
Relaxen, goed idee. Al zit het er niet echt in. Zo dadelijk taxi naar het lokale vliegveld, binnenlandse vlucht naar Quito, bus naar het hotel en om 04.30 komende nacht vertrekken naar de volgende bestemming.
Afkomstig van het album: The Who - The Who Sell Out (1967)
Het album The Who Sell Out deed het vooral in Frankrijk goed, waar het de 3e plek in de album chart wist te bereiken. Het album kende twee singles, maar wij gaan naar een deep-cut luisteren die werd geschreven door Daltrey en Townshend.
Relaxen, goed idee. Al zit het er niet echt in. Zo dadelijk taxi naar het lokale vliegveld, binnenlandse vlucht naar Quito, bus naar het hotel en om 04.30 komende nacht vertrekken naar de volgende bestemming.
* denotes required fields.