Muziek / Muziekgames / Oldies but goodies - meter
zoeken in:
2
geplaatst: 26 juni 2024, 16:59 uur
Het is me niet helemaal duidelijk wat je aan het doen bent, Shaky.
Ben je nu op vakantie of op strafexpeditie?
Erg lekkere psychedelische rocker van The Who.
7,5
Ben je nu op vakantie of op strafexpeditie?
Erg lekkere psychedelische rocker van The Who.
7,5
0
geplaatst: 28 juni 2024, 02:44 uur
127. Jo Leemans - Midden op een Zonnig Eiland (1957)
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
De Vlaamse Doris Day mag mijn laatste post vanuit Latijns-Amerika verzorgen. Behalve succesvolle zangeres, met name in de jaren 50 en begin jaren 60, was ze ook radio- en televisiepresentatrice en is ze in films te zien. Ze leeft (op moment van schrijven) nog steeds en tikt bijna de 100 aan.
Ik groet jullie vanuit de Galapagoseilanden en tref jullie weer online wanneer ik thuis ben.
Afkomstig van het album: n.v.t. single only
De Vlaamse Doris Day mag mijn laatste post vanuit Latijns-Amerika verzorgen. Behalve succesvolle zangeres, met name in de jaren 50 en begin jaren 60, was ze ook radio- en televisiepresentatrice en is ze in films te zien. Ze leeft (op moment van schrijven) nog steeds en tikt bijna de 100 aan.
Ik groet jullie vanuit de Galapagoseilanden en tref jullie weer online wanneer ik thuis ben.
2
geplaatst: 28 juni 2024, 02:49 uur
127. Jo Leemans - Midden op een Zonnig Eiland (1957) : 5,5
Goede terugreis, Shaky, ik hoop dat het, ondanks de nodige tegenslagen, toch een geslaagde vakantie was.
Goede terugreis, Shaky, ik hoop dat het, ondanks de nodige tegenslagen, toch een geslaagde vakantie was.
1
geplaatst: 28 juni 2024, 07:03 uur
Thanks, maar een terugreis is nog niet aan de orde. Ben nog wel een week hier 

0
geplaatst: 28 juni 2024, 23:54 uur
The Who: 7,5 voor Relax, van het album met die puike Pop-art hoes.
Midden op een zonnig eiland: 6,2 voor de Belgische Doris Day, mede vanwege de geniale tekst en de mooie Vlaamse tongval.
Midden op een zonnig eiland: 6,2 voor de Belgische Doris Day, mede vanwege de geniale tekst en de mooie Vlaamse tongval.
1
geplaatst: 29 juni 2024, 00:27 uur
Ze leeft nog! Bijna 97 jaar.
Doris Day haalde de 97, dus wat dat betreft doet ze niet onder voor haar stijlgenoot.
Wat dat betreft dan.
5
Doris Day haalde de 97, dus wat dat betreft doet ze niet onder voor haar stijlgenoot.
Wat dat betreft dan.
5
1
geplaatst: 2 juli 2024, 16:09 uur
128. F.J. McMahon - The Road Back Home (1969)
Afkomstig van het album: F.J. McMahon - Spirit of the Golden Juice (1969)
Deze F.J. diende in de Vietnam oorlog en nam bij terugkomst dit album op. Het zou zijn eerste en enige album zijn, er werden geen singles uitgebracht en hij trad nooit echt op. Het album flopte gigantisch en tot 2017 hoorde nooit meer iemand iets van hem op muziekgebied.
Een live samenwerking met Quilt zorgde voor een plotselinge nieuwe interesse in dit album dat ondertussen de cultstatus heeft.
Ik ga zo beginnen aan die road back home. Verlaat zo het hotel, over ongeveer 22,5 uur moet ik in Amsterdam zijn.
Afkomstig van het album: F.J. McMahon - Spirit of the Golden Juice (1969)
Deze F.J. diende in de Vietnam oorlog en nam bij terugkomst dit album op. Het zou zijn eerste en enige album zijn, er werden geen singles uitgebracht en hij trad nooit echt op. Het album flopte gigantisch en tot 2017 hoorde nooit meer iemand iets van hem op muziekgebied.
Een live samenwerking met Quilt zorgde voor een plotselinge nieuwe interesse in dit album dat ondertussen de cultstatus heeft.
Ik ga zo beginnen aan die road back home. Verlaat zo het hotel, over ongeveer 22,5 uur moet ik in Amsterdam zijn.
1
geplaatst: 3 juli 2024, 07:56 uur
The Who: 6.7
Jo: 4.5
F.J. McMahon: 8
En wel thuis in Nederland, Shaky!
Jo: 4.5
F.J. McMahon: 8
En wel thuis in Nederland, Shaky!
* denotes required fields.