Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2025, 11:11 uur
EvilDrSmith schreef:
Welgeteld één beat-ideetje en dat dik drie minuten laten duren. Beetje eentonig, zeg nou zelf.
(embed)
(quote)
Welgeteld één beat-ideetje en dat dik drie minuten laten duren. Beetje eentonig, zeg nou zelf.
(embed)
Je zal vast bij genoeg hiphoptracks de raps weg kunnen halen en dan beweren dat het enorm eentonig is. Ik vind dat dus enorm flauw. Ik hoor een vette beat, maar ja, hij heeft hem niet zonder raps uitgebracht dus het slaat nergens op te stellen dat het een eentonig nummer is omdat het eentonig zou klinken zonder de raps.
1
geplaatst: 17 december 2025, 14:30 uur
esteban schreef:
Ik had 'm zelfs nog nooit eerder gehoord.
Ik had 'm zelfs nog nooit eerder gehoord.
Nope, dat kan niet. Dat bestaat niet.
0
geplaatst: 17 december 2025, 17:55 uur
The Righteous Brothers - Unchained Melody : 9,5
Kanye West Feat. Jamie Foxx - Gold Digger : 7
Jay-Z & Linkin Park - Numb / Encore: 5
Kanye West Feat. Jamie Foxx - Gold Digger : 7
Jay-Z & Linkin Park - Numb / Encore: 5
0
geplaatst: 17 december 2025, 18:33 uur
Jay-Z & Linkin Park - Numb / Encore - 7
Jaz-Z is een prima rapper, maar het origineel is beter dan de som der delen.
Jaz-Z is een prima rapper, maar het origineel is beter dan de som der delen.
0
geplaatst: 17 december 2025, 19:56 uur
Al ga ik nou niet meteen helemaal enthousiast lopen worden bij Linkin Park. Grote favoriet van mijn dochters (maar niet met zangeres). Maar ik vind dit best heel okay eigenlijk. Maar dan komt opeens dat Linkin Park stukje oeps nu snap die ik lage waarderingen. Wat jammer zeg. Die Jay-Z vond ik best okay. Tsja dan wordt het een 7,8 voor Jay en een 5 voor Linkin gedeeld door twee is een: 6,4
0
geplaatst: 18 december 2025, 06:33 uur
Terwijl The Righteous Brothers met hun Unchained Melody boven de acht zijn uitgekomen en nu in onze Top 100 staan is de rappbattle voorlopig gewonnen door de leerling een 5,88 voor Jay-Z & Linkin Parken hun mash-up Numb / Encore. Kanye West is met Jamie Foxx ietsje gestegen en Gold Digger staat nu op een. 6,09.
De grootste Nederlandstalige hit in de Top 40 van 2025 wordt Ik Zing van Zoë Livay en Snelle. De single kwam in april binnen, piekte op nummer 4 en stond 27 weken genoteerd. Op 12 juli kregen Zoë en Snelle in Lochem een Gouden plaat voor meer dan zeventien miljoen streams.
Zoë Livay is 23 en komt uit Rotterdam. In 2019 deed ze mee aan The Voice of Holland. Tijdens de Knockouts stelde haar coach Ali B haar voor een keuze: doorgaan in het programma of praten over een contract bij zijn label TRIFECTA. Zoë koos voor het contract. De samenwerking kwam echter niet van de grond omdat Ali B een commerciëlere visie had dan Zoë. In 2021 tekende ze bij Warner Music. In 2022 schreef ze Vallen en Opstaan voor een NS-commercial. Ze acteerde zelf in de reclame. In 2024 werd ze door zowel 3FM als Radio 538 uitgeroepen tot Talent van het Jaar.
Ik Zing schreef Zoë samen met Thomas Acda en Snelle. Acda was degene die Snelle voorstelde als duetpartner. Hij is ook aan het eind van de track te horen met een fluitje en wat zang. De productie is van Simon Gitsels, die al vaker met Snelle werkte. Het nummer gaat over iets met volle overgave doen terwijl je het eigenlijk niet durft. Snelle zei daarover: "Het leven is kort dus doe de dingen die je gelukkig maken. Je hoeft geen Messi te zijn om gewoon lekker een middagje te voetballen." Wat een filosoof. Nederlandstalig en dit decenium is meestal een garantie voor......
# 2385 Zoë Livay Feat. Snelle - Ik Zing
De grootste Nederlandstalige hit in de Top 40 van 2025 wordt Ik Zing van Zoë Livay en Snelle. De single kwam in april binnen, piekte op nummer 4 en stond 27 weken genoteerd. Op 12 juli kregen Zoë en Snelle in Lochem een Gouden plaat voor meer dan zeventien miljoen streams.
Zoë Livay is 23 en komt uit Rotterdam. In 2019 deed ze mee aan The Voice of Holland. Tijdens de Knockouts stelde haar coach Ali B haar voor een keuze: doorgaan in het programma of praten over een contract bij zijn label TRIFECTA. Zoë koos voor het contract. De samenwerking kwam echter niet van de grond omdat Ali B een commerciëlere visie had dan Zoë. In 2021 tekende ze bij Warner Music. In 2022 schreef ze Vallen en Opstaan voor een NS-commercial. Ze acteerde zelf in de reclame. In 2024 werd ze door zowel 3FM als Radio 538 uitgeroepen tot Talent van het Jaar.
Ik Zing schreef Zoë samen met Thomas Acda en Snelle. Acda was degene die Snelle voorstelde als duetpartner. Hij is ook aan het eind van de track te horen met een fluitje en wat zang. De productie is van Simon Gitsels, die al vaker met Snelle werkte. Het nummer gaat over iets met volle overgave doen terwijl je het eigenlijk niet durft. Snelle zei daarover: "Het leven is kort dus doe de dingen die je gelukkig maken. Je hoeft geen Messi te zijn om gewoon lekker een middagje te voetballen." Wat een filosoof. Nederlandstalig en dit decenium is meestal een garantie voor......
# 2385 Zoë Livay Feat. Snelle - Ik Zing
0
geplaatst: 18 december 2025, 06:43 uur
4,7
Het lijkt wel of Nederland alleen nog maar Thomas Acda, Suzanne en Freek etc etc omarmt. Altijd datzelfde wrakke vermoeiende deuntje.
Het lijkt wel of Nederland alleen nog maar Thomas Acda, Suzanne en Freek etc etc omarmt. Altijd datzelfde wrakke vermoeiende deuntje.
0
geplaatst: 18 december 2025, 07:27 uur
Te veel gehoord, dat punt bereikte ik trouwens al heel erg snel(le). Tegenwoordig kan je ook de radio niet meer aanzetten of je hoort wel weer iets waar Acda zich mee bemoeit heeft, verskrikkelijk.
3,75
3,75
* denotes required fields.