Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4
zoeken in:
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 10:21 uur
Barlow heeft hoe dan ook een betere stem dan die zanger van Offspring.
Eigenlijk is dit ook een fijnere track als je op het strand aan je cocktail zit.
7,6
Eigenlijk is dit ook een fijnere track als je op het strand aan je cocktail zit.
7,6
5
geplaatst: 8 augustus 2025, 11:47 uur
Aansluitend op mijn gewauwel van gisteren: er zijn ook genres waar mijn mening niet over is veranderd. En dat is het genre boybandbagger.
Dat vond ik kut en dat vind ik nog steeds.
Hooguit vind het nóg kutter dan dat ik het al vond.
Zoals dit nummer: ik kan het niet uitluisteren, ik word van deze geluidenbrij fysiek misselijk. Vergeleken hiermee is Wet Wet Wet extreme brutal progmetal met grindcore-invloeden.
Er zijn in fundamentalistische kringen van die engnekkige homogenezingen: zouden er andersom ook heterogenezingen zijn, waarbij heterofoben je terroriseren met deze muziek op standje 11 om je te bekeren tot homo?
Wat me nog het meest verbaasd, onthutst, verafschuwd, is de overload aan voldoendes boven mij. Wauw, jullie incasseringsvermogen is verbijsterend. Ik ben maar een zwak persoon zonder ruggengraat vergeleken met jullie olifantdikke huid.
Een welgemeende en dik verdiende 1.
Dat vond ik kut en dat vind ik nog steeds.
Hooguit vind het nóg kutter dan dat ik het al vond.
Zoals dit nummer: ik kan het niet uitluisteren, ik word van deze geluidenbrij fysiek misselijk. Vergeleken hiermee is Wet Wet Wet extreme brutal progmetal met grindcore-invloeden.
Er zijn in fundamentalistische kringen van die engnekkige homogenezingen: zouden er andersom ook heterogenezingen zijn, waarbij heterofoben je terroriseren met deze muziek op standje 11 om je te bekeren tot homo?
Wat me nog het meest verbaasd, onthutst, verafschuwd, is de overload aan voldoendes boven mij. Wauw, jullie incasseringsvermogen is verbijsterend. Ik ben maar een zwak persoon zonder ruggengraat vergeleken met jullie olifantdikke huid.
Een welgemeende en dik verdiende 1.
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 12:00 uur
Gelukkig vinden je vrienden van Faith No More het wel leuk EvilDrSmith
en ik ook.
# 2239 Take That - Back For Good: 8,0
en ik ook.# 2239 Take That - Back For Good: 8,0
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 12:28 uur
EvilDrSmith schreef:
Wat me nog het meest verbaasd, onthutst, verafschuwd, is de overload aan voldoendes boven mij. Wauw, jullie incasseringsvermogen is verbijsterend.
Wat me nog het meest verbaasd, onthutst, verafschuwd, is de overload aan voldoendes boven mij. Wauw, jullie incasseringsvermogen is verbijsterend.
Ik hoor wel eens van die verhalen over mannelijke boze blanke boomers maar ik ken er eigenlijk niet eentje. Jij toevallig wel?

1
geplaatst: 8 augustus 2025, 13:24 uur
50tracks schreef:
Gelukkig vinden je vrienden van Faith No More het wel leuk EvilDrSmith
en ik ook.
# 2239 Take That - Back For Good: 8,0
Dat hebben ze dan vast gezegd om de lezers/luisteraars en hun liefhebbers te mindfucken. Gelukkig vinden je vrienden van Faith No More het wel leuk EvilDrSmith
en ik ook.# 2239 Take That - Back For Good: 8,0
Mike Patton zei tenslotte ook: "The worst thing about music is that people play it."
En jouw 8 doe je natuurlijk ook om mij te sarren en te stangen.
Ik trap er mooi niet in!
Nu geeft JM zelfs een 6,5
Hé gozert, jij bent uitgesloten van deelname aan de Greatest Hits van Ozzy Osbourne. Dat is alleen voor echte mannen. Liefst boos, blank en boomer.
vigil schreef:
Ik hoor wel eens van die verhalen over mannelijke boze blanke boomers maar ik ken er eigenlijk niet eentje. Jij toevallig wel?
JM is dat in ieder geval niet. Ik hoor wel eens van die verhalen over mannelijke boze blanke boomers maar ik ken er eigenlijk niet eentje. Jij toevallig wel?

1
geplaatst: 8 augustus 2025, 14:05 uur
Onbegrijpelijke cijfers voor deze kleutershit. Wirklich zum kotzen.
Als ik zou moeten kiezen tussen deze track uit vrije wil in zijn geheel beluisteren of 10 babypoepluiers verschonen, dan kies ik voor het laatste ..
O ja, een 1 dus uiteraard
Als ik zou moeten kiezen tussen deze track uit vrije wil in zijn geheel beluisteren of 10 babypoepluiers verschonen, dan kies ik voor het laatste ..
O ja, een 1 dus uiteraard
0
geplaatst: 8 augustus 2025, 14:15 uur
De enige boyband die ik serieus neem is BROCKHAMPTON en, vooruit, Backstreet Boys is op zijn tijd ook nog wel leuk.
0
geplaatst: 8 augustus 2025, 16:02 uur
7,5
Verreweg hun beste (eigenlijk zowat hun enige die ik goed vind).
Verreweg hun beste (eigenlijk zowat hun enige die ik goed vind).
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2025, 16:07 uur
Helemaal niets mis met deze van Take That. Gewoon een zeer degelijke Sky Radio-ballad die wel hun andere nummers overvleugeld.
Maar ja, ik ben ook geen BBB (Boze Blanke Boomer) en Ozzy Osbourne ken ik ook alleen maar van Black Sabbath en 'No More Tears'
7.5
Maar ja, ik ben ook geen BBB (Boze Blanke Boomer) en Ozzy Osbourne ken ik ook alleen maar van Black Sabbath en 'No More Tears'
7.5
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 22:24 uur
Hoi allemaal.
Boybands, het blijft pop met een imagosausje. Alles valt of staat met het liedje. Er zijn wel betere boybandnummers geschreven, maar het kabbelt wel redelijk, mooi gezongen: 6,5
Boybands, het blijft pop met een imagosausje. Alles valt of staat met het liedje. Er zijn wel betere boybandnummers geschreven, maar het kabbelt wel redelijk, mooi gezongen: 6,5
* denotes required fields.