Muziek / Muziekgames / Song top 128 aller tijden
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:19 uur
orbit schreef:
Man, je kent die nummers niet eens.. gaan we nou weer dom cure-bashen?
Man, je kent die nummers niet eens.. gaan we nou weer dom cure-bashen?
Ik ken die nummers dus wel, degene die nu dom doet ben je zelf
Iedereen mag 2 keuzes inleveren, dat is het enige waar ik het over heb.En ik heb verder helemaal niks tegen The Cure. Heb Disintegration zelfs op 4 sterren staan, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik zo anti-Cure ben.
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:24 uur
musicfriek schreef:
Iedereen mag 2 keuzes inleveren, dat is het enige waar ik het over heb.
En ik heb verder helemaal niks tegen The Cure. Heb Disintegration zelfs op 4 sterren staan, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik zo anti-Cure ben.
(quote)
Iedereen mag 2 keuzes inleveren, dat is het enige waar ik het over heb.En ik heb verder helemaal niks tegen The Cure. Heb Disintegration zelfs op 4 sterren staan, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik zo anti-Cure ben.
Inderdaad zeer stupid
moeten 117,118 en 126 trouwens niet door andere nummers vervangen worden?anders kon ik ook allang extra nummers erbij zetten als we zo bezig zijn
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:31 uur
musicfriek schreef:
En ik heb verder helemaal niks tegen The Cure. Heb Disintegration zelfs op 4 sterren staan, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik zo anti-Cure ben.
(quote)
Er is me al het een en ander opgevallen in die zin.. heb nog nooit een stem van jou gezien bij kiss me kiss me kiss me, dus het getuigd van bijzondere ijver dat je dat nummer even hebt opgezocht

Raar dat je meteen over die twee keuzes valt echter..
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:34 uur
orbit schreef:
Er is me al het een en ander opgevallen in die zin.. heb nog nooit een stem van jou gezien bij kiss me kiss me kiss me, dus het getuigd van bijzondere ijver dat je dat nummer even hebt opgezocht
Raar dat je meteen over die keuzes valt echter..

Raar dat je meteen over die keuzes valt echter..
Zoals ik al zei, de nummers maken me niet uit, ook als het 2 favorieten van me geweest waren, dan had ik er ook wat van gezegd. 2 keuzes per persoon, klaar, punt.
Ik val dus helemaal niet over die keuzes *zucht*
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:39 uur
Het zal wel, in dat geval moet Sheplays haar keuzes intrekken dus..
0
geplaatst: 21 maart 2007, 00:47 uur
128 was sowieso nog niet bereikt nee.. 
Maar volgens mij kunnen er nog 4 stuks nu.

Maar volgens mij kunnen er nog 4 stuks nu.
0
geplaatst: 21 maart 2007, 05:27 uur
We hebben nu 124 nummer bij elkaar. De 3de en 4de nominaties van Sheplays en de 3de van wolf (ja, gij stiekemerd
) en van Lukas kan ik niet meetellen. Rules are rules. Trouwens, er zijn nog heel wat users die hun tweede mogelijke nominatie nog niet hebben gedaan (Toon1, The Scientist, Wib0_, Petterson en ga zo maar door).
) en van Lukas kan ik niet meetellen. Rules are rules. Trouwens, er zijn nog heel wat users die hun tweede mogelijke nominatie nog niet hebben gedaan (Toon1, The Scientist, Wib0_, Petterson en ga zo maar door).
0
geplaatst: 21 maart 2007, 07:50 uur
Oldfart schreef:
nou dan wachten we daar toch gewoon even op?
Tuurlijk, helemaal geen haast. Wat betreft meest verrassende afwezigen wil ik even REM noemen (da's geen hint btw maar viel me gewoon op nou dan wachten we daar toch gewoon even op?
). Maar er zullen vast wel meer "grote" namen ontbreken.Ik heb trouwens lang zitten nadenken over de KO modus. Omdat we nu met zo'n prachtige lijst zitten zou ik de KO ronde ook willen proberen zo "fair" mogelijk te maken. Ideaal zou een liga zijn, maar dan zitten we met 8128 paringen en da's een beetje teveel van het goede. Mijn compromis voorstel is als volgt:
1ste ronde: 32x 4 nummers tegen elkaar en de eerste 9 stemmen tellen. De 2 nummers met de meeste stemmen (of bij gelijk stand die het eerst het aantal gehaald heeft) gaan door.
Da's ook nog verre van ideaal maar geeft tenminste de mogelijkheid om de 2 "betere" nummers door te laten gaan.
2de ronde: de 64 afvallers tegen elkaar. KO tot de nummers 65 tem 128 bekend zijn.
3de ronde: de 64 winnaars tegen elkaar om de top 64 te bepalen.
In totaal dus 13 rondes, bij gebrek aan interesse kunnen we de afvallersronde achterwege laten en dan zitten we aan 7 klassieke rondes.
Pro/Contra?? Andere voorstellen?
0
geplaatst: 21 maart 2007, 07:56 uur
musicfriek schreef:
(quote)
friek is gewoon anti - depressiva

0
geplaatst: 21 maart 2007, 08:01 uur
126 The Sound - Fatal Flaw
127 The Chameleons - On The Beach
128 Joy Division - Decades
127 The Chameleons - On The Beach
128 Joy Division - Decades
0
geplaatst: 21 maart 2007, 08:05 uur
Idd 128 telt niet, wat is dat toch met al die speciale gevallen op mume? 

0
geplaatst: 21 maart 2007, 08:08 uur
musicfriek schreef:
Rules are rules, lees het bericht van Grovonion maar na.... 
(quote)
Rules are rules, lees het bericht van Grovonion maar na.... 
Jij mag er in al je wijsheid eentje weghalen friek ,als je alledrie de nummers kent tenminste

0
geplaatst: 21 maart 2007, 08:10 uur
the viking schreef:
Jij mag er in al je wijsheid eentje weghalen friek ,als je alledrie de nummers kent tenminste

Lief dat je dat mij wilt laten doen
Maar dat is me teveel eer hoor en ik ken Fatal Flaw niet helaas. Dus zoek zelf maar een afvaller uit 
0
geplaatst: 21 maart 2007, 08:16 uur
0
Sheplays
geplaatst: 21 maart 2007, 08:41 uur
musicfriek schreef:
Zoals ik al zei, de nummers maken me niet uit, ook als het 2 favorieten van me geweest waren, dan had ik er ook wat van gezegd. 2 keuzes per persoon, klaar, punt.
Friek, je hebt gelijk hoor!
orbit schreef:
Tja, er zit niets anders op:
117 The Sound - Judgement
118 The Cure - If Only Tonight We Could Sleep
worden hierbij ingetrokken.
*Ik heb het tenminste met open vizier geprobeerd en niet gekozen voor de weg van een ander account*

0
geplaatst: 21 maart 2007, 09:25 uur
Sheplays schreef:
Wij zijn dus bij nummer 125..
The viking en fredpit hebben er alweer 3 genomineerd. We hebben dus nog maar 1 nummer nodig:Wij zijn dus bij nummer 125..
128. ...
Nog iemand opmerkingen over de KO modus?
0
luisteraart
geplaatst: 21 maart 2007, 09:33 uur
grovonion schreef:
128. ...
(quote)
The viking en fredpit hebben er alweer 3 genomineerd. We hebben dus nog maar 1 nummer nodig:128. ...
ik vind 9 stemmen veel te weinig, dan is het gewoon een loterij, hangt het er net vanaf wie er toevallig even aanwezig is. Waarom dat haastige?
* denotes required fields.