MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
zaaf
dan hoop ik op dialect (en geen zeeuws)

Time's up!

Rudi S schreef:
Met de ingevoerde lijstjes van: DjFrankie dynamo d Film Pegasus zaaf Arno Lukas HugovdBos bikkel2 ArthurDZ Dwejkk_ GrafGantz herman Johnny Marr Cured chevy93 Edgar18 Teunnis Rudi S is de spanning om te snijden, er is wel een koploper met 14 punten voorsprong maar de rest van het veld zit dicht op elkaar.
Wij zijn het niet eens dit jaar, zo heeft de koploper maar 52 punten.

18 lijstjes tot nu toe.

Edit vigil is 19.

Je bent mijn lijstje toch niet kwijt, Rudi?

Rudi S schreef:
Wij zijn het niet eens dit jaar, zo heeft de koploper maar 52 punten.

We zijn het nooit eens.

zaaf schreef:
dan hoop ik op dialect (en geen zeeuws)

Nederlandstalige dance. Dochter van een bekende filmproducent.

Renoir schreef:
(quote)

Je bent mijn lijstje toch niet kwijt, Rudi?

Ha, nee Renoir jouw lijstje van 07-10 zit wel in die berekening , echter jij bent niet gequoot, bij deze.

Gelukkig Rudi! Dan kan ik alles dit weekend rustig volgen vanuit mijn inspiratieplek in Normandië.

Cured
Ik ben zeer benieuwd naar dit jaarlijstje en gezien Rudi's opmerking over de behaalde punten van de koploper, zal het wel eens dicht op elkaar zitten.

Die van mij heb je toch ook ontvangen Rudi S?

laxus11 schreef:
Die van mij heb je toch ook ontvangen Rudi S?

Gisterenmiddag/avond komen in de laatste update, dat zijn er nog veel.

Ik heb eigenlijk van alle diehards een lijstje ontvangen m.u.v. Telamon, die zit met zijn hoofd bij The Feelies

Telamon
Nee, bij vrouwlief. Operatie aan haar oor vorige week heeft momenteel veel negatieve bijverschijnselen.

Zag dat ze afgelopen voorjaar ook een comebacksingle heeft uitgebracht, maar die vind ik lang niet zo goed als haar vroegere werk.

Beterschap aan je vrouw telamon!

Telamon schreef:
Nee, bij vrouwlief. Operatie aan haar oor vorige week heeft momenteel veel negatieve bijverschijnselen.

Oh, dat is niet zo mooi, vervelend.

Gretz schreef:
Zag dat ze afgelopen voorjaar ook een comebacksingle heeft uitgebracht, maar die vind ik lang niet zo goed als haar vroegere werk.
Die heb ik ook nog heel serieus overwogen. Waar heb je voor gekozen, labyrith of ik laat me gaan? Tof album was dat toentertijd, had hem nog op een gebrand cd'tje staan. Ik heb ook één Nederlandstalig product, diegene waarvan ik hoop dat meer mensen er een plekje voor hebben ingeruimd.

Waar waren jullie op 1-1-00 om 00:01 uur? Ik was op De Nieuwmarkt in Amsterdam met heel veel Chinees vuurwerk.

Ik heb 2x Haagse electro in m'n lijst, maar wel ver buiten de top 10. Lijkt me stug dat Edgar18 daar op doelt overigens

10. Pearl Jam - Nothing As It Seems

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/80/NAISsingle.jpg/220px-NAISsingle.jpg

Punten : 26
Nom. : west nelis laxus11 Simon77
Nr. 1 van: niemand

Gisterenmiddag om 13.00 stond dit lied op 0 nominaties, daarna is het toch nog hard gegaan voor Pearl Jam.
Stemmig door de bassist geschreven lied.

Een flink stukje melancholie was voor Pearl Jam al geen onbekend terrein, echter met dit prijsnummer van Binaural doen zij er nog een flinke stuk bovenop, Vedder klinkt hier somberder en donkerder dan hij ooit heeft geklonken, die gitaar doet de rest.
De somber klinkende productie maakt het ook al niet vrolijker.

Mijn nummer 7

Mijn nummer g1.

Oh geweldig: dit echt hele mooie nummer van Pearl Jam net in de top 10. Pearl Jam is toch op zijn best in de 'donkere' stand. Stond steeds bij mij op 1 tot ik 'm op het laatst op 2 zette. Net genoeg gelukkig!

Rudi S schreef:
Gisterenmiddag om 13.00 stond dit lied op 0 nominaties, daarna is het toch nog hard gegaan voor
Dat was een mooi moment geweest om de lijnen te sluiten .

Mooi he die uiteenlopende meningen !

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat was een mooi moment geweest om de lijnen te sluiten .

De echte kenners moesten toen nog hun lijstje inleveren.

9. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel?)

http://cdn.discogs.com/VXIuIuwzfaNXoHKyMTiZ6B0pqKY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-2016547-1423881949-2532.jpeg.jpg

Punten : 27
Nom. : thelion west Edgar18
Nr. 1 van: thelion west

Ook weer laat binnengekomen, twee 10en en een 7 , tja dan ben je er dit jaar ook bij.

Geschreven als een eerbetoon aan Prince en D'Angelo kan net als Prince dat vroeger ook deed, zo mooi tegen een koortje opzingen.
“How does it feel” is een van de pareltjes van het success album Voodoo, de opvolger van dat album zou 14 jaar op zich laten wachten.

Over de blote buik video is vast al voldoende gezegd, het laatste woord is aan de zanger zelf:
D'Angelo said of the video: "Well, I want you to feel what I was feeling or try to at least express that,"

west schreef:
De echte kenners moesten toen nog hun lijstje inleveren.
Zonder de echte kenners had jouw nummer één de lijst helemaal niet gehaald .

De top 10 moet nog wel een beetje op gang komen

Inderdaad wel een oranjegetint muziekjaar. Heb zelf 3 NL producten waarvan 1 NL-talig en 2x Bunker. Verder ook nog een remix van een ander nummer door een NL duo. Zal wel allemaal kansloos zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.