Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:08 uur
Ik stel voor in het elan verder te gaan van de fout lijst. 
Fout in 2002: 6. In-Grid met Tu es foutu
Al zitten hier blijkbaar liefhebbers van de Italodisco. Of hoe je het genre ook mag noemen. Geen eurodance, maar eurotrance blijkbaar. Fout 2.0. In-Grid heet origineel Ingrid Alberini en komt uit Italië. Een Franstalige hit en opvallend deed die het in Vlaanderen veel beter dan in Wallonië. Die konden waarschijnlijk de tekst beter verstaan, terwijl wij leuk stonden te shaken op tu es foutu tu tu tu tu tu tu tu ...
In-Grid had zowel in Vlaanderen als Nederland met Tu es foutu haar enige hit, telkens tot op nr 2 geraakt. Ze is nog steeds actief en heeft ondertussen 6 albums uitgebracht.

Fout in 2002: 6. In-Grid met Tu es foutu
Al zitten hier blijkbaar liefhebbers van de Italodisco. Of hoe je het genre ook mag noemen. Geen eurodance, maar eurotrance blijkbaar. Fout 2.0. In-Grid heet origineel Ingrid Alberini en komt uit Italië. Een Franstalige hit en opvallend deed die het in Vlaanderen veel beter dan in Wallonië. Die konden waarschijnlijk de tekst beter verstaan, terwijl wij leuk stonden te shaken op tu es foutu tu tu tu tu tu tu tu ...
In-Grid had zowel in Vlaanderen als Nederland met Tu es foutu haar enige hit, telkens tot op nr 2 geraakt. Ze is nog steeds actief en heeft ondertussen 6 albums uitgebracht.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:08 uur
En we gaan fijn op hetzelfde niveau verder, dit is toch wel de leukste foute lijst tot nog toe 

0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:09 uur
Hallo! What the f^#k? Tu es foutu: geweldig nummer. Was ik nog vergeten: bedankt. Die gaat in mijn top 10! Ga ik lekker één van de vele verantwoorde nummers weglaten. Ingrid, Ingrid, Ingrid!!! 

0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:11 uur
Je doet het erom, he, Film Pegasus
Weer een tophit!
Maar wel alle hits zijn stiekem ook een beetje fout, dus niks mis mee. Sterker nog, ik vind het leuker dat je tien goede foute hits plaatst dan tien foute foute hits.
Weer een tophit!
Maar wel alle hits zijn stiekem ook een beetje fout, dus niks mis mee. Sterker nog, ik vind het leuker dat je tien goede foute hits plaatst dan tien foute foute hits.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:12 uur
weg met de gitaren, leve de partyhits blijkbaar. Het helpt wel om Coldplay uit de eind top 10 te halen. 
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:19 uur
Ik denk wel dat ik weet wat er dit keer op #1 staat qua foute hits. Tevens de grootste hit van 2002 als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:24 uur
Tu Es Foutu ook nog haha. Allemaal nummers die ik in een playlist zou zetten met favoriete hits van 2002. Maar grote hits goed vinden wordt vaak ook wel een beetje fout gevonden natuurlijk. Liever dat deze geweldige hits nog eens in de aandacht komen dan de Bon Jovis en Nickelbacks van deze wereld.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:26 uur
Kan niet anders dat dat hitje over die rode saus op #1 staat in de foute lijst. Maar dat is stiekem ook nog 1 van de leukere zomerhits.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 16:44 uur
Laat dit nou net wel weer één van mijn meest gehekelde songs uit 2002 zijn. Hoe die klanken van de accordeon in het nummer verwerkt zijn irriteert mij nog steeds mateloos. Krijg er altijd een ongemakkelijk gevoel bij. 

0
geplaatst: 20 oktober 2015, 17:03 uur
zaaf schreef:
rode saus? oh, cleaning out my closet!
rode saus? oh, cleaning out my closet!
Heb jij ook iets met zaad hoog staan? Alleen heeft het geen (rode) kleur.

0
zaaf
geplaatst: 20 oktober 2015, 17:23 uur
we zijn lekker bezig!maar om antwoord te geven op je vraag, neen. beetje doodgedraaid en twee andere hiphopperts nemen de honneurs waar.
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 19:48 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 20:54 uur
Wordt dit dan het eerste jaar waarvan de foute top 10 beter is dan de eigenlijke top 10?
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 21:22 uur
Er waren best een hoop "vergeten" leuke hits dat jaar die als ik zo de lijst bekijk best in aanmerking komen. The Supermen Lovers en DB Boulevard en dat soort fijne liedjes
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 21:26 uur
Overigens had in 2002 ook nog een oud pratend hoofd lid een comeback in de hitlijsten 
Ik kom er overigens ook achter dat ik vorig jaar Superstylin van Groove Armade heb vergeten, kan dat nog ergens aangepast worden zodat die de Top 10 binnenkomt?

Ik kom er overigens ook achter dat ik vorig jaar Superstylin van Groove Armade heb vergeten, kan dat nog ergens aangepast worden zodat die de Top 10 binnenkomt?
0
geplaatst: 20 oktober 2015, 23:12 uur
Fout in 2002: 5. Mad'House met Like a prayer
Misschien weer een tip voor sommige mensen... Recyclage is van alle tijden. Ook hier wordt de ziel uit het nummer gerukt, computerbeat eronder en volgend hitje is klaar! Mad'House is een project van het Franse producersduo M Bambi Mukendi en Stéphane Duran. Zang komt van de Nederlands/Turkse Buse Unlu. Die tijdens dit succes zwanger was.
Hier zie je toch verschil tussen Nederland en Vlaanderen. In Nederland stond het 2 weken op nummer op 1 en het origineel van Madonna geraakte maar tot op nr 2. In Vlaanderen bleef Mad'House op 2 staan en geraakte Madonna toch op nr 1.
Misschien weer een tip voor sommige mensen... Recyclage is van alle tijden. Ook hier wordt de ziel uit het nummer gerukt, computerbeat eronder en volgend hitje is klaar! Mad'House is een project van het Franse producersduo M Bambi Mukendi en Stéphane Duran. Zang komt van de Nederlands/Turkse Buse Unlu. Die tijdens dit succes zwanger was.
Hier zie je toch verschil tussen Nederland en Vlaanderen. In Nederland stond het 2 weken op nummer op 1 en het origineel van Madonna geraakte maar tot op nr 2. In Vlaanderen bleef Mad'House op 2 staan en geraakte Madonna toch op nr 1.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 03:08 uur
Dat is inderdaad een gigantisch verschil van maar liefst 1 plek. 

0
geplaatst: 21 oktober 2015, 09:44 uur
Die eerste 2 liedjes van JM staan natuurlijk niet op MuMe omdat het een single was 
In 2005 staan ze wel als bonus op het debuut, maar dan mogen ze hier dus niet meer meedoen

In 2005 staan ze wel als bonus op het debuut, maar dan mogen ze hier dus niet meer meedoen

0
geplaatst: 21 oktober 2015, 10:01 uur
Je bedoelt als gastvocalist? Of noem je de andere artiest xpres niet?
Heerlijk nummertje in ieder geval.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 10:14 uur
Oh jee, deze luie donder heeft dat nummer geheel over het hoofd gezien. Nou ja, top 10 was het toch niet geworden dus ik laat het maar zo.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 10:35 uur
GrafGantz ik ben niet te lui om deze er nog even bij te zetten 

0
geplaatst: 21 oktober 2015, 10:43 uur
Waarbij bedoel je? Alleen de top 10 is van belang en daar komtie bij lange na niet in de buurt.
0
geplaatst: 21 oktober 2015, 10:44 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.