MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
Ik stel voor in het elan verder te gaan van de fout lijst.

Fout in 2002: 6. In-Grid met Tu es foutu

Al zitten hier blijkbaar liefhebbers van de Italodisco. Of hoe je het genre ook mag noemen. Geen eurodance, maar eurotrance blijkbaar. Fout 2.0. In-Grid heet origineel Ingrid Alberini en komt uit Italië. Een Franstalige hit en opvallend deed die het in Vlaanderen veel beter dan in Wallonië. Die konden waarschijnlijk de tekst beter verstaan, terwijl wij leuk stonden te shaken op tu es foutu tu tu tu tu tu tu tu ...

In-Grid had zowel in Vlaanderen als Nederland met Tu es foutu haar enige hit, telkens tot op nr 2 geraakt. Ze is nog steeds actief en heeft ondertussen 6 albums uitgebracht.

En we gaan fijn op hetzelfde niveau verder, dit is toch wel de leukste foute lijst tot nog toe

Hallo! What the f^#k? Tu es foutu: geweldig nummer. Was ik nog vergeten: bedankt. Die gaat in mijn top 10! Ga ik lekker één van de vele verantwoorde nummers weglaten. Ingrid, Ingrid, Ingrid!!!

Je doet het erom, he, Film Pegasus Weer een tophit! Maar wel alle hits zijn stiekem ook een beetje fout, dus niks mis mee. Sterker nog, ik vind het leuker dat je tien goede foute hits plaatst dan tien foute foute hits.

weg met de gitaren, leve de partyhits blijkbaar. Het helpt wel om Coldplay uit de eind top 10 te halen.

Ik denk wel dat ik weet wat er dit keer op #1 staat qua foute hits. Tevens de grootste hit van 2002 als ik me niet vergis.

Tu Es Foutu ook nog haha. Allemaal nummers die ik in een playlist zou zetten met favoriete hits van 2002. Maar grote hits goed vinden wordt vaak ook wel een beetje fout gevonden natuurlijk. Liever dat deze geweldige hits nog eens in de aandacht komen dan de Bon Jovis en Nickelbacks van deze wereld.

Kan niet anders dat dat hitje over die rode saus op #1 staat in de foute lijst. Maar dat is stiekem ook nog 1 van de leukere zomerhits.

zaaf
rode saus? oh, cleaning out my closet!

Laat dit nou net wel weer één van mijn meest gehekelde songs uit 2002 zijn. Hoe die klanken van de accordeon in het nummer verwerkt zijn irriteert mij nog steeds mateloos. Krijg er altijd een ongemakkelijk gevoel bij.

zaaf schreef:
rode saus? oh, cleaning out my closet!

Heb jij ook iets met zaad hoog staan? Alleen heeft het geen (rode) kleur.

zaaf
ja dat hou ik buiten bereik van de kinderen.

Dat staat ook op de cd inderdaad. Verstandig!

zaaf
we zijn lekker bezig!

maar om antwoord te geven op je vraag, neen. beetje doodgedraaid en twee andere hiphopperts nemen de honneurs waar.

Zeg jij nu: f*%#@^k you tegen mij? Of toch tegen....

zaaf
Never! Ach dat is pas over 12 jaar....

Lucy toch?

In-Grid met Tu es foutu... beetje fout maar toch wel aardig

zaaf schreef:
Never! Ach dat is pas over 12 jaar....

Die wortels hebben wij dan samen .

Wordt dit dan het eerste jaar waarvan de foute top 10 beter is dan de eigenlijke top 10?

Er waren best een hoop "vergeten" leuke hits dat jaar die als ik zo de lijst bekijk best in aanmerking komen. The Supermen Lovers en DB Boulevard en dat soort fijne liedjes

Overigens had in 2002 ook nog een oud pratend hoofd lid een comeback in de hitlijsten

Ik kom er overigens ook achter dat ik vorig jaar Superstylin van Groove Armade heb vergeten, kan dat nog ergens aangepast worden zodat die de Top 10 binnenkomt?

Fout in 2002: 5. Mad'House met Like a prayer

Misschien weer een tip voor sommige mensen... Recyclage is van alle tijden. Ook hier wordt de ziel uit het nummer gerukt, computerbeat eronder en volgend hitje is klaar! Mad'House is een project van het Franse producersduo M Bambi Mukendi en Stéphane Duran. Zang komt van de Nederlands/Turkse Buse Unlu. Die tijdens dit succes zwanger was.

Hier zie je toch verschil tussen Nederland en Vlaanderen. In Nederland stond het 2 weken op nummer op 1 en het origineel van Madonna geraakte maar tot op nr 2. In Vlaanderen bleef Mad'House op 2 staan en geraakte Madonna toch op nr 1.

Dat is inderdaad een gigantisch verschil van maar liefst 1 plek.

Die eerste 2 liedjes van JM staan natuurlijk niet op MuMe omdat het een single was
In 2005 staan ze wel als bonus op het debuut, maar dan mogen ze hier dus niet meer meedoen

vigil schreef:
Overigens had in 2002 ook nog een oud pratend hoofd lid een comeback in de hitlijsten

Je bedoelt als gastvocalist? Of noem je de andere artiest xpres niet?
Heerlijk nummertje in ieder geval.

Oh jee, deze luie donder heeft dat nummer geheel over het hoofd gezien. Nou ja, top 10 was het toch niet geworden dus ik laat het maar zo.

GrafGantz ik ben niet te lui om deze er nog even bij te zetten

Waarbij bedoel je? Alleen de top 10 is van belang en daar komtie bij lange na niet in de buurt.

Met de lijstjes van DjFrankie dynamo d Film Pegasus Arno bikkel2 west ArthurDZ vigil laxus11 GrafGantz herman nelis Johnny Marr yeahyeahyeah Renoir CuredHugovdBos hebben wij een stevige koploper, verder veel liedjes die te verwachten waren, maar toch ook nog 2 verrassingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.