MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song Top 10 per jaar

zoeken in:
zaaf schreef:
die suite?

Ik heb er één geboekt dit weekend.

Goeie discussie over Talk Talk

Ik ben er ook achter gekomen dat mijn #2 helemaal niet van 1988 is, waardoor ik nu vier nummers van dezelfde band op de bovenste twee plekken heb

En heeft iemand al de correcties ingediend voor Talk Talk en/of Guns N' Roses? Anders wil ik dat nu wel even doen.

Teunnis schreef:

Ik ben er ook achter gekomen dat mijn #2 helemaal niet van 1988 is

Ik wist niet dat jij ook een GNR fan was, Teunnis?

Op blije maandagen kan ik het af en toe wel... nee, zelfs dan geen Guns N' Roses voor mij

Ik hoop trouwens in 1989 wel stiekem op een top-10-notering voor dat nummer waar ik hallelujah tegen zeg. Volgens mij zijn er hier wel een aantal users die ook fan zijn van dat nummer.

Ja, ik heb m'n lijstje ook net aan moeten passen.

Zo, al die wijzigingen weer ingevoerd, spannend hoor

ArthurDZ schreef:
Elk nummer op die plaat is raak, maar misschien vind ik And A Bang On The Ear wel de allerbeste song

Nee joh, track 2!

Die is ook geweldig! Maar staat er een minder nummer op dat album? Dat dacht ik niet, nee!

Ik heb geprobeerd er een te vinden. Tevergeefs.

Intussen zijn de lijstjes van de volgende deelnemers ook verwerkt: laxus11 nelis HugovdBos Gretz Rudi S Simon77

Ook een nieuwe koploper, maar het verschil tussen de nummer 1 en 2 is precies 1 punt.

vigil schreef:
(quote)

Vroeger stond op het kaartje ook altijd aanvang 21.00 uur maar op dat tijdstip waren ze er nooit
Niet alleen vroeger... Guns N' Roses eindigt concert drie uur te laat | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Je zou maar op tijd thuis moeten zijn.

ArthurDZ schreef:
Die is ook geweldig! Maar staat er een minder nummer op dat album? Dat dacht ik niet, nee!

Ik heb de eerste 2 nummers van het album ook in overweging genomen maar uiteindelijk toch ook voor die knal en dat oor gekozen. In de Top 10 zelfs, dus in de punten

Renoir schreef:
Ik heb geprobeerd er een te vinden. Tevergeefs.

Ik heb 'm gevonden: één uit 1988. Zet 'm op 1!

Ik ga er trouwens morgen live naar luisteren, want dan ga ik naar Metallica in Gelsenkirchen, Veltins-stadion.

Rudi S schreef:
Intussen zijn de lijstjes van de volgende deelnemers ook verwerkt: Edgar18
En dat is een prestatie op zich want bij mijn weten heb ik nog helemaal geen lijstje opgestuurd . Ben overigens ook bang dat ik het niet ga redden deze week. Wanneer is de deadline?

Edgar18 schreef:
(quote)
En dat is een prestatie op zich want bij mijn weten heb ik nog helemaal geen lijstje opgestuurd . Ben overigens ook bang dat ik het niet ga redden deze week. Wanneer is de deadline?

wishful thinking , ik heb jou nota bene er later bij gezet, daarom kom jij achter mij in het lijstje.
Goed jouw lijstje komt dus nog.

Edgar18 schreef:
(quote)
En dat is een prestatie op zich want bij mijn weten heb ik nog helemaal geen lijstje opgestuurd .

Het lijkt wel een FIFA-stemronde voor toewijzing van een WK

Edgar18 schreef:
Wanneer is de deadline?

vanavond laat, 23.00 of 24.00 als het goed is

misschien...

Edgar18 schreef:
misschien...

23.00 is de deadline

Ik stuur hem vanavond ook nog in.

GrafGantz schreef:
(quote)

Het lijkt wel een FIFA-stemronde voor toewijzing van een WK

Er is zojuist een MuMe persbericht uitgegaan.

Rudi S is relaxed, zei de woordvoerder tijdens de persconferentie.
Nou ja, hij stond niet te dansen op de tafel, maar hij was ontspannen en overtuigd van zijn onschuld.

Aan hem heeft het in ieder geval niet gelegen!

In de wandelgangen wordt gefluistert dat er een commissie is samengesteld i.v.m de dubieuze vele noteringen van The Smiths.

Rudi S was gisteren onbereikbaar voor commentaar.

Toch nog gelukt! Prima muziekjaar overigens, lekker divers.

Ook wordt er inmiddels gekeken naar de opvallende hoeveelheid noteringen van Joy Division.

Rudi S gaf inmiddels toe dat er fouten zijn gemaakt, maar dat dit door individuen is gedaan. Ik kan toch niet iedereen en alles controleren?

DjFrankie (moderator)
Rudi S schreef:
(quote)

23.00 is de deadline

Gretz al ingestuurd

DjFrankie schreef:
(quote)

Gretz al ingestuurd

Gisterenavond al.

Daar gaat ze - volgster van de Messias - met haar rappe wagen over de wegen van jouw stad op weg naar de jonge onrust, alsof het altijd de laatste dag van de week is. Maar aangezien mijn verstand niet op de bodem van de Caraïbische Zee ligt en ik bovendien niet uit zonnestralen besta gelooft deze nuchtere agnost niet in haar en net zo min in God, zijn zoon of zijn troon. Doe mij maar een nacht onder een prachtige sterrenhemel tezamen met de briljante muziek van de Mozfather.

Dit zouden voldoende hints moeten zijn naar mijn bovenste twaalf nummers.

bikkel2 schreef:
In de wandelgangen wordt gefluistert dat er een commissie is samengesteld i.v.m de dubieuze vele noteringen van The Smiths.

Rudi S was gisteren onbereikbaar voor commentaar.

Teveel turbulentie

Rudi S schreef:
(quote)

Teveel turbulentie

Toevallig luister ik net naar een nummer van 2 jaar terug wat wel typisch is voor onze Zwitserse vriend Sepp: Master of Puppets. Zeg maar wat jij hier voor de song top 10 bent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:39 uur

geplaatst: vandaag om 14:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.