MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder [Discussietopic]

zoeken in:
chevy93 schreef:
Moet ik letterlijk ieder bericht van jou gaan citeren om aan te tonen dat er NERGENS tussen staat wát het precies oneerlijk maakt?

Volgens mij heb je in je hoofd dat je het verteld hebt, maar dat heb je niet. Ondertussen had je in plaats van al die halve reacties en persoonlijke aantijgingen het ons allemaal makkelijker kunnen maken door ofwel het niet-bestaande bericht te citeren waarin je daadwerkelijk argumenten aandraagt, ofwel gewoon toe te geven dat je helemaal geen argumenten gegeven hebt.

Ik zal het je nóg makkelijker maken: klik even op deze link, dan kun je al jouw berichten in dit topic vinden MuMeLadder [Discussietopic]

Als jij dan even met jouw haviksogen het bericht aanwijst waarin je meer doet dan alleen roepen dat stempercentages oneerlijk zijn (liefst een bericht met criteria wat een systeem eerlijk maakt), want mijn ogen werken blijkbaar niet goed meer.

Je moet helemaal niks!
Dat jij met haviksogen aan het kijken bent is jouw probleem. Ik ga geen berichten opzoeken, citeren en verdedigen. Ik heb geen criteria voor een eerlijker systeem, dat is ook niet aan mij om te doen. Mijn punt was alleen dat het percentagesysteem niet 100 procent eerlijk is, objectief is etc. Ik zeg ook niet dat ik een beter systeem paraat heb.

luigifort schreef:
Mijn punt was alleen dat het percentagesysteem niet 100 procent eerlijk is, objectief is etc.
Je kunt dit blijven herhalen, maar ik heb nog steeds geen reden van jou gehoord waarom dat zo is.

Overigens is het wel degelijk objectief. Dat het arbitrair is (misschien is dat het woord dat je zocht?) maakt het niet opeens subjectief.

"Iets is objectief als het onafhankelijk is van de waarneming of voorkeuren van mensen"

Jij kunt dit ook blijven herhalen, maar lees de discussie nog maar eens... dat deel met het vergelijken met hardlopen etc. Maar ik zeg wel dat dit mijn laatste post is dit aangaande. Dus je kan me wel blijven quoten, ik reageer niet meer...

Pagina 56.

Het woord "eerlijk" komt letterlijk nul keer voor op die pagina.

Is het nou echt zo moeilijk om één bericht te quoten waarin werkelijk criteria gegeven worden voor wat een systeem eerlijk of oneerlijk maakt? In plaats van allerhande vage verwijzingen waar vermeende berichten zouden moeten staan die er niet staan.

(Het antwoord is overigens: ja, want zo'n post is nooit geplaatst in deze discussie)

En feitelijk geeft johan het hier al toe:
johan de witt schreef:
Ik heb het over ondoorzichtig en random om na de eerste 7 opeens andere criteria toe te passen.
Niet over of het eerlijker of oneerlijker zou zijn.
Het is nooit gegaan over criteria waarop je de eerlijkheid van een systeem beoordeelt.

Als je het antwoord al weet, waarom blijf je er dan naar vragen

chevy93 schreef:
(quote)
Het woord "eerlijk" komt letterlijk nul keer voor op die pagina.

Is het nou echt zo moeilijk om één bericht te quoten waarin werkelijk criteria gegeven worden voor wat een systeem eerlijk of oneerlijk maakt? In plaats van allerhande vage verwijzingen waar vermeende berichten zouden moeten staan die er niet staan.

(Het antwoord is overigens: ja, want zo'n post is nooit geplaatst in deze discussie)

En feitelijk geeft johan het hier al toe:
(quote)
Het is nooit gegaan over criteria waarop je de eerlijkheid van een systeem beoordeelt.

Voor de zoveelste keer, eerlijk of oneerlijk haal jij er nodeloos bij.
Ik had het over ondoorzichtig en random om vanaf plek 7 ineens een ander systeem erop los te laten.
Voor de rest was deze discussie al twee dagen geleden gesloten volgens mij.

Edgar18 schreef:

Dat hebben bepaalde mensen blijkbaar nodig..

Edgar18 schreef:
Omdat dit een discussieforum is?

Verder gaat het er helemaal niet om of iemand iets wel of niet gezegd heeft (hoewel ik het slecht kan hebben als mensen anderen de les lezen met onzin), maar om de vraag wat precies een eerlijk systeem is.

En in plaats van vage verwijzingen had het ook volstaan om de criteria voor een eerlijk systeem (hoegenaamd nogmaals) hier te plaatsen. Dan hadden we hier daadwerkelijk een inhoudelijke discussie over kunnen hebben.

Daar hebben we meer aan dan nietszeggende platitudes en persoonlijke aantijgingen.

Maar jij gaat niet in om waar het in de kern om ging.

johan de witt schreef:
Ik had het over ondoorzichtig en random om vanaf plek 7 ineens een ander systeem erop los te laten.
Ok, leuk. Volgens mij ging ik niet in op berichten van jou, maar op die van luigi, die het woord eerlijk wel degelijk een handvol keren gebruikt heeft.

Ja, maar als je van het begin had gelezen had je de discussie misschien beter gesnapt. Vandaar mijn herhaaldelijke verwijzing naar pagina 56.
Jammer dat je daar niet inhoudelijk op ingaat.

chevy93 schreef:
(hoewel ik het slecht kan hebben als mensen anderen de les lezen met onzin).

Dat ben jij ten voeten uit.
Je wil het gewoon niet begrijpen he...
Probeer die ander eens te begrijpen ipv alleen in je eigen kader te blijven. Trust me, er gaat een wereld voor je open

Als je je in een discussie wil mengen lijkt het me ook raadzaam om in elk geval even van het begin terug te lezen ipv er middenin te vallen en ongefundeerde aantijgingen daarop gebaseerd te uiten

Laat ook maar. Ik heb letterlijk één ondubbelzinnige vraag gesteld ("wat maakt het stempercentagesysteem oneerlijk?"*), maar blijkbaar is normaal antwoord geven teveel gevraagd.

* Letterlijke bewering:
luigifort schreef:
(quote)

Het gaat niet om het iedereen naar de zin te maken, maar om oneerlijkheid en dat is wat dat percentagesysteem is...

johan de witt schreef:
Als je je in een discussie wil mengen lijkt het me ook raadzaam om in elk geval even van het begin terug te lezen ipv er middenin te vallen en ongefundeerde aantijgingen daarop gebaseerd te uiten
Ik heb alles gelezen. Daar staat geen antwoord op mijn vraag.

Wat vind je van de discussie? Heb je daar ook een mening over? Daar heb ik namelijk niks over gelezen.

Allen,

Hoe erg vinden we het om dit jaar 2 dagen later op maandagavond van start te gaan aangezien de rankingstool om te stemmen dan pas bijgewerkt zal zijn.
Ofwel we wachten dus 2 dagen en gaan dan met een volledig werkende rankingstool van start...qua tijdschema hebben we genoeg ruimte om dat te doen hoor....of willen we per se vasthouden aan de start op 1 januari , dan moet iedereen even 2 dagen zelf knippen en plakken.

Geen voorkeur!

Maakt mij ook niet veel uit

Zelf knippen en plakken, doe ik sws altijd

Van mij mogen we twee dagen later starten, niet om het knippen en plakken, maar om het feit dat ik dan wat meer tijd heb om de eerste ladders te luisteren.

Ik knip en plak ook zelf ( mijn opleiding aan de kleuterschool werpt eindelijk vruchten af).
Maar ik kan best 2 dagen wachten , maar dan moet het ook echt los gaan want ik ga nog al snel uit verveling de oude oliebollen opeten.

Ik wacht ook liever twee dagen. Wat meer tijd om te luisteren!

Is het echt een issue?

Gewoon beginnen zodra alles werkt.

En waarom zou je in hemelsnaam alles nog willen knippen en plakken vraag ik me af

Waarom zouden we per se op 1 januari moeten beginnen als we toch tijd zat hebben? Gewoon twee dagen wachten.

Waarom dit democratisch besluiten? Gewoon jullie goesting als organisatie doen!

Prima...we starten gewoon op maandag dan

De loting wordt wel eerder geplaatst?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.