Muziek / Muziekgames / Metal Album Top 30 (Aller Tijden)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2015, 18:27 uur
Hehe, laat maar weten als je hulp nodig hebt 
Maar ik denk niet dat iedereen die getagd is ook daadwerkelijk mee gaat doen. Leek me alleen wel zo representatief als we een wat bredere vijver hadden.

Maar ik denk niet dat iedereen die getagd is ook daadwerkelijk mee gaat doen. Leek me alleen wel zo representatief als we een wat bredere vijver hadden.
0
buizen
geplaatst: 25 november 2015, 18:53 uur
Heb trouwens mijn lijst inmiddels ook al bij Cured op de deurmat doen ploffen.
Gisteravond al hoor.
Gisteravond al hoor.
0
Cured
geplaatst: 25 november 2015, 19:26 uur
The_CrY schreef:
Hehe, laat maar weten als je hulp nodig hebt
Dat is ook zo, nogmaals bedankt daarvoor; hoe breder publiek hoe beter. Uiteindelijk vind ik dat belangrijker dan het aantal daadwerkelijke deelnemers; minimaal een man of 25 zou al mooi zijn. Nu heb ik 13 lijstjes, waarvan 10 verwerkt.Hehe, laat maar weten als je hulp nodig hebt

Nog steeds heel veel albums ; gemiddeld per user worden er slechts 2 dezelfde genoemd, wel te weinig nog voor zelfs een representatieve Top 30. Als ik een stuk of 20 verwerkt heb, verwacht ik dat wel.
We wachten af; er komen nog zeker wel een stuk of 10 (voorzichtige inschatting).
0
geplaatst: 25 november 2015, 20:06 uur
Ik doe mee.
Kan ik Apocalyptic Raids weer eens opzetten en mijmeren over die heerlijke jaren 80; Ronald Reagan, Krakers,Koude oorlog, zure regen etc etc...
Kan ik Apocalyptic Raids weer eens opzetten en mijmeren over die heerlijke jaren 80; Ronald Reagan, Krakers,Koude oorlog, zure regen etc etc...
0
buizen
geplaatst: 25 november 2015, 20:50 uur
Thin Air! schreef:
Ik doe mee.
Ik doe mee.
Vergeet dan ook Fresh Fruit For Rotting Vegetables van Dead Kennedys niet. Je weet wel, die grijsgedraaide elpee uit je platenkast.

0
geplaatst: 25 november 2015, 21:08 uur
Verstuurd! Met dank aan The_CrY. De platen kon ik grotendeels wel benoemen, had meer moeite met de juiste volgorde.
0
geplaatst: 26 november 2015, 10:51 uur
Verstuurd 
Geen gemakkelijke opgave om er maar 15 te selecteren.
(ik nam trouwens aan dat "Dirt" van Alice In Chains en "Angel Dust" van Faith No More niet meetellen in deze lijst omdat ze op MuMe niet onder "Metal" geclassificeerd staan - hoewel andere bronnen deze platen soms wel onder het genre rekenen, maar dat terzijde
)

Geen gemakkelijke opgave om er maar 15 te selecteren.
(ik nam trouwens aan dat "Dirt" van Alice In Chains en "Angel Dust" van Faith No More niet meetellen in deze lijst omdat ze op MuMe niet onder "Metal" geclassificeerd staan - hoewel andere bronnen deze platen soms wel onder het genre rekenen, maar dat terzijde
)
0
Cured
geplaatst: 26 november 2015, 12:39 uur
Prima Aslan.
Verder geen tags meer a.u.b.......Hohoho.....
(zei de Kerstman), want ik heb al heel veel nog in de pipeline zitten en dat moet allemaal nog verwerkt worden. Inmiddels genoeg en minstens een aantal noteringen per album om op zijn minst een Top 30 te maken. Komt ook dat inmiddels het aantal gelijke inzendingen per users stijgt : er worden steeds meer albums vaker genoemd. Inmiddels zit ik al op zo'n 180 ! genoemde afzonderlijke albums na 15 verwerkte lijstjes.
Verder geen tags meer a.u.b.......Hohoho.....
(zei de Kerstman), want ik heb al heel veel nog in de pipeline zitten en dat moet allemaal nog verwerkt worden. Inmiddels genoeg en minstens een aantal noteringen per album om op zijn minst een Top 30 te maken. Komt ook dat inmiddels het aantal gelijke inzendingen per users stijgt : er worden steeds meer albums vaker genoemd. Inmiddels zit ik al op zo'n 180 ! genoemde afzonderlijke albums na 15 verwerkte lijstjes.
0
Cured
geplaatst: 26 november 2015, 16:23 uur
Jazeker ; kijk bij Toplijsten en overige zoekfuncties en dan kan je het invullen zoals je wilt, zelfs per jaar/tijdvak of weet ik wat.
0
buizen
geplaatst: 26 november 2015, 17:16 uur
Cured schreef:
Jazeker ; kijk bij Toplijsten en overige zoekfuncties en dan kan je het invullen zoals je wilt, zelfs per jaar/tijdvak of weet ik wat.
Ja, daar heb ik ook wel eens gekeken maar volgens mij kun je daar niet op twee zoekcriteria gecombineerd zoeken. Alleen maar alles uit 1987 (alle genres) of alle metal (alle jaren), maar niet: alle metal uit 1987.
0
geplaatst: 26 november 2015, 17:36 uur
buizen schreef:
Ja, daar heb ik ook wel eens gekeken maar volgens mij kun je daar niet op twee zoekcriteria gecombineerd zoeken. Alleen maar alles uit 1987 (alle genres) of alle metal (alle jaren), maar niet: alle metal uit 1987.
Onder Zoeken op overige gegevens kun je zoeken op Land, Genre, Jaartal en zelfs nog op aantal stemmen en stemgemiddelde tegelijkertijd!
0
buizen
geplaatst: 26 november 2015, 17:41 uur
HezzardNL schreef:
Onder Zoeken op overige gegevens kun je zoeken op Land, Genre, Jaartal en zelfs nog op aantal stemmen en stemgemiddelde tegelijkertijd!
(quote)
He verrek, moest even zoeken maar idd: uitgebreid zoeken --> overige gegevens, en dan kom je in die mogelijkheden.
Thanx!
0
Cured
geplaatst: 27 november 2015, 07:54 uur
LET OP :
De DEADLINE van inzending is vanwege (eigen) werkzaamheden een week vervroegd, nml. naar zondag 5 december om 23.59 uur zodat ik nog een week de tijd heb om één en ander te verwerken !
De DEADLINE van inzending is vanwege (eigen) werkzaamheden een week vervroegd, nml. naar zondag 5 december om 23.59 uur zodat ik nog een week de tijd heb om één en ander te verwerken !
0
geplaatst: 27 november 2015, 09:26 uur
The_CrY schreef:
Hier nog een lading:
Rockfan ricardo steve harris Faalhaas kippenhok Funky Bookie niels94 orbit stoepkrijt Nihilisme Dr.Pat trebremmit Rudi S Agony Eddie Epitaph vork666 Lau1986 Status Seeker Devoo Aghora MDV Silver lambf mastodonner Fza HammerHead phantasia Dexter Cabeza Borradora Gallow Norbert Joy4ever andnino laboomzaa lykathea D-ark Guardian of Isis horned_reaper Gajarigon Sammael meyer Scython Them orbit MichelDumoulin Guinness1980 essence Nicholas123 leander? master-rens Ferre Clabau Nehbur guess who korenbloem hoi123 cornucopia Quadraphonic [WZ] Barfly Musichiel McSavah Papartis Ozric Spacefolk Nyarlathotep angelin Thin Air! JLjuju exodus uffing Misterfool west odi oceanvolta Yann Samsa Fleppie luigifort ASman Soulmaggot Sanderkeuh kaztor BoordAppel Carolaah Sammy Halloween Phoebe318 Metal-D78 BlauweVla Sinner glenn53 Leptop DargorDT Robertoooooh Wibren Mindscapes Deranged Casartelli Dream Theater berrege vin13 kobe bryant fan jellecomicgek72 FinisTerra Eveningguard Leeds king_pin JacoBaco woordenaar knoltor Hega scott Alarum wimmeken _Rene muismat
Hier nog een lading:
Rockfan ricardo steve harris Faalhaas kippenhok Funky Bookie niels94 orbit stoepkrijt Nihilisme Dr.Pat trebremmit Rudi S Agony Eddie Epitaph vork666 Lau1986 Status Seeker Devoo Aghora MDV Silver lambf mastodonner Fza HammerHead phantasia Dexter Cabeza Borradora Gallow Norbert Joy4ever andnino laboomzaa lykathea D-ark Guardian of Isis horned_reaper Gajarigon Sammael meyer Scython Them orbit MichelDumoulin Guinness1980 essence Nicholas123 leander? master-rens Ferre Clabau Nehbur guess who korenbloem hoi123 cornucopia Quadraphonic [WZ] Barfly Musichiel McSavah Papartis Ozric Spacefolk Nyarlathotep angelin Thin Air! JLjuju exodus uffing Misterfool west odi oceanvolta Yann Samsa Fleppie luigifort ASman Soulmaggot Sanderkeuh kaztor BoordAppel Carolaah Sammy Halloween Phoebe318 Metal-D78 BlauweVla Sinner glenn53 Leptop DargorDT Robertoooooh Wibren Mindscapes Deranged Casartelli Dream Theater berrege vin13 kobe bryant fan jellecomicgek72 FinisTerra Eveningguard Leeds king_pin JacoBaco woordenaar knoltor Hega scott Alarum wimmeken _Rene muismat
Dankje voor de tag! Ik zal er de komende dagen naar kijken.

0
woordenaar
geplaatst: 27 november 2015, 09:27 uur
Bedankt voor het toevoegen The_CrY, lijstje verstuurd
0
geplaatst: 27 november 2015, 13:20 uur
Cured schreef:
Mooi, weer wat geleerd. Dat maakt het selecteren alweer iets makkelijker.
0
Cured
geplaatst: 27 november 2015, 17:56 uur
25 lijstjes binnen ! Meer dan 200 albums genoemd en nog alles mogelijk vanwege dit grote aantal.
Let op dat de deadline voor inzending met een week is vervroegd naar zondag 6 december 23.59 uur !
Let op dat de deadline voor inzending met een week is vervroegd naar zondag 6 december 23.59 uur !
0
geplaatst: 27 november 2015, 19:36 uur
Dit topic gaat even in mijn updates.
Ik ben wel metal-fan, maar geen groot kenner, maar ik ken zeker genoeg om een mooie top 15 te kunnen maken.
Ik ben wel metal-fan, maar geen groot kenner, maar ik ken zeker genoeg om een mooie top 15 te kunnen maken.
0
geplaatst: 28 november 2015, 10:12 uur
Ik heb een zeer beperkt lijstje gestuurd. Ben benieuwd of het terugkomt in de eindlijst. Metal ligt toch een beetje buiten mijn comfortzone en kennisgebied.
* denotes required fields.