Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2017, 16:27 uur
Noemt niemand nou het contemporaine genie Soulja Boy? Werkelijk?
'Now watch me youuuuuu'
'Now watch me youuuuuu'
0
geplaatst: 22 mei 2017, 16:42 uur
Ja, denk dat je wel gelijk hebt. Kanye zie ik ook wel eens kans maken. I stand corrected.
0
geplaatst: 22 mei 2017, 16:46 uur
Dizzee on the corner en niemand Pain of Salvation en The Infernal Sea (pestmeesters
).
Trouwens mensen The Roots, kom op The Roots.
).Trouwens mensen The Roots, kom op The Roots.
1
geplaatst: 22 mei 2017, 16:50 uur
Overigens: wie nog op zoek is naar tips voor 2002 (en niet bang is van albums zonder gitaren en/of moddervette Britse accenten) kan ik van harte de nummer 9 uit mijn top 10 aanbevelen. Ik heb er zelfs ooit eens een liefdevolle recensie over geschreven. En echt hiphop is het niet, dus het kan wel nog in de top 10 volgens de ongeschreven regels van dit spel 

1
geplaatst: 22 mei 2017, 16:50 uur
herman schreef:
Ja, denk dat je wel gelijk hebt. Kanye zie ik ook wel eens kans maken. I stand corrected.
(quote)
Daarvoor zijn we de betweters die we zijn

0
zaaf
geplaatst: 23 mei 2017, 14:15 uur
Nog 2,28 dagen… lijstjes over het jaar 2002 binnen van:
andré, dix, Dwejkk_, EttaJamesBrown, GrafGantz, herman, Joezer49263, likeahurricane, LucM, Lying Mouth, motel matches, nelis, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Teunnis, west
Dus nog niet en graag wel van:
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, deric raven, dynamo d, Film Pegasus, Finidi, Gretz, HugovdBos, J.J. Wever, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Lura, Manfield, nico1616, Telamon, vigil, wibro
andré, dix, Dwejkk_, EttaJamesBrown, GrafGantz, herman, Joezer49263, likeahurricane, LucM, Lying Mouth, motel matches, nelis, Niek, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Teunnis, west
Dus nog niet en graag wel van:
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Brunniepoo, Casartelli, catchup, Cellulord, deric raven, dynamo d, Film Pegasus, Finidi, Gretz, HugovdBos, J.J. Wever, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Lura, Manfield, nico1616, Telamon, vigil, wibro
0
geplaatst: 23 mei 2017, 15:19 uur
Mogen we nu al onze lijstjes publiceren, of zijn dit tips bennerd? 

1
geplaatst: 23 mei 2017, 15:45 uur
Oh ja, mijn lijstje volgt morgen zaaf. Ik moet twee albums opnieuw beluisteren. Mijn vermoeden is dat ik een album te hoog heb staan en die andere te laag. Die laatste is namelijk heel belangrijk voor de eindrangschikking voor komende vrijdag en zaterdag.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 18:46 uur
Ik moet de onheilspellende hitte nog luisteren uit The Ox-Bow Incident.
Tot zover mijn overduidelijk slechte tip.
Tot zover mijn overduidelijk slechte tip.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:02 uur
Ataloona schreef:
Ik moet de onheilspellende hitte nog luisteren uit The Ox-Bow Incident
Ik moet de onheilspellende hitte nog luisteren uit The Ox-Bow Incident
Dacht even dat ik per abuis op MovieMeter zat, die film heb ik paar weken terug nog gezien

/edit: zie dat we allebei op dezelfde score uitgekomen zijn.
0
geplaatst: 23 mei 2017, 19:24 uur
GrafGantz schreef:
Dacht even dat ik per abuis op MovieMeter zat, die film heb ik paar weken terug nog gezien
(quote)

Heel tof filmpje inderdaad.De band waar ik op doel dankt volgens mij ook zijn naam aan de film. Althans, zo mag ik hopen.
2
geplaatst: 24 mei 2017, 16:02 uur
2
geplaatst: 25 mei 2017, 09:07 uur
Nou ja, ik heb in mijn archief gekeken maar ze lijken allemaal op elkaar...
1
geplaatst: 25 mei 2017, 09:53 uur
Ha,ha, nee die heb ik hier uit staan.
Maar zal wel top 2 worden.
Maar zal wel top 2 worden.
4
zaaf
geplaatst: 25 mei 2017, 12:16 uur
Ik wil bij deze ook mijn plannen qua timing onthullen voor de rest van de race:
Na volgende week wil ik overschakelen naar een tweewekelijkse cyclus - o.a. ivm vakantie maar ook om iets meer rust en luistertijd in te bouwen.
Dat leidt tot het volgende schema:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5b/12/05/5b1205c5129fdbb727dbdbf94cf8ab32.jpg
En daarmee wil ik het dus vlak voor de jaarwisseling afsluiten.
Na volgende week wil ik overschakelen naar een tweewekelijkse cyclus - o.a. ivm vakantie maar ook om iets meer rust en luistertijd in te bouwen.
Dat leidt tot het volgende schema:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5b/12/05/5b1205c5129fdbb727dbdbf94cf8ab32.jpg
En daarmee wil ik het dus vlak voor de jaarwisseling afsluiten.
1
geplaatst: 25 mei 2017, 12:31 uur
En je had me vorige week nog beloofd dat ik maar tot augustus zaaf bovenaan mijn agenda hoefde te zetten. Nu wordt het ineens de rest van het jaar 
Maar ik ben voor! Maar beloof niet dat ik dan wel met gemak de deadline haal

Maar ik ben voor! Maar beloof niet dat ik dan wel met gemak de deadline haal

2
geplaatst: 25 mei 2017, 12:36 uur
Ja fijn, echter ik begin mij wel zorgen te maken wat ik toch in 2018 moet gaan doen

0
zaaf
geplaatst: 25 mei 2017, 12:51 uur
Als dat een punt is, dan weet ik nog wel wat spelletjes die je kunt organiseren 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.