Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 juli 2017, 13:10 uur
Zo'n vijf dagen afwezig geweest. Even een "zoek alle berichten van zaaf" en een mens is weer bij.
Mijn inbreng:
01 [4] Porcupine Tree - Deadwing
02 [18] Opeth - Ghost Reveries
03 [----] Green Carnation - The Quiet Offspring
04 [----] Depeche Mode - Playing the Angel
05 [----] Kino - Picture
06 [----] Eyestrings - Consumption
07 [----] Gazpacho - Firebird
08 [----] Stencil Forest - The Abyss
09 [----] Arena - Pepper's Ghost
10 [----] Death Cab for Cutie - Plans
11 [10] Kate Bush - Aerial
12 [----] RPWL - World Through My Eyes
13 [----] Satellite - Evening Games
14 [24] The Decemberists - Picaresque
15 [----] Steve Thorne - Emotional Creatures: Part One
16 [----] Amadou & Mariam - Dimanche á Bamako
17 [----] Phideaux - Chupacabras
18 [----] Wolfmother - Wolfmother
19 [21] My Morning Jacket - Z
20 [----] Echolyn - The End Is Beautiful
Dan nog even een "zoek alle berichten van dix" en ik feliciteer mijzelf met mijn vijfde plaats. Als ik niet Bright Eyes (11) op 10 had gezet in plaats van Kate Bush, had ik een monsterzege gehad, maar wat kopen we daarvoor... Volgende week zal ik Johnny Marr met mijn troebelziende gaven verblijden.
Mijn inbreng:
01 [4] Porcupine Tree - Deadwing
02 [18] Opeth - Ghost Reveries
03 [----] Green Carnation - The Quiet Offspring
04 [----] Depeche Mode - Playing the Angel
05 [----] Kino - Picture
06 [----] Eyestrings - Consumption
07 [----] Gazpacho - Firebird
08 [----] Stencil Forest - The Abyss
09 [----] Arena - Pepper's Ghost
10 [----] Death Cab for Cutie - Plans
11 [10] Kate Bush - Aerial
12 [----] RPWL - World Through My Eyes
13 [----] Satellite - Evening Games
14 [24] The Decemberists - Picaresque
15 [----] Steve Thorne - Emotional Creatures: Part One
16 [----] Amadou & Mariam - Dimanche á Bamako
17 [----] Phideaux - Chupacabras
18 [----] Wolfmother - Wolfmother
19 [21] My Morning Jacket - Z
20 [----] Echolyn - The End Is Beautiful
Dan nog even een "zoek alle berichten van dix" en ik feliciteer mijzelf met mijn vijfde plaats. Als ik niet Bright Eyes (11) op 10 had gezet in plaats van Kate Bush, had ik een monsterzege gehad, maar wat kopen we daarvoor... Volgende week zal ik Johnny Marr met mijn troebelziende gaven verblijden.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 16:06 uur
Yeah...about that... ik ga op kamp van 8 tot 21 juli dus ik vrees dat ik dan amper op internet ga geraken. Kan iemand anders het misschien toch voor de zekerheid overnemen? Baal er wel van.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 16:28 uur
Johnny Marr schreef:
Kan iemand anders het misschien toch voor de zekerheid overnemen? Baal er wel van.
Kan iemand anders het misschien toch voor de zekerheid overnemen? Baal er wel van.
Ik zit tussen de papagaaienduikers. De nummer 3 mag ...
0
geplaatst: 4 juli 2017, 16:33 uur
ik ben van dezelfde periode op vakantie als Johnny Marr (enkel dan vanaf 10 juli) dus van mijn kant ook geen oplossing.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 16:54 uur
Misschien kan GrafGantz het doen? Dan weet hij ook eens hoe het is om te winnen bij de voorspellingen?
0
geplaatst: 4 juli 2017, 19:02 uur
En volgens de oude telling had ik overtuigend gewonnen: 9 goed waarvan 3 precies goed.
Dat volledig terzijde.
Dat volledig terzijde.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 19:29 uur
EttaJamesBrown schreef:
9 goed waarvan 3 precies goed.
9 goed waarvan 3 precies goed.
Ik had hetzelfde, enkel Kate Bush had ik niet en dEUS, PT en Sufjan op de juiste plaats voorspeld.
0
geplaatst: 4 juli 2017, 19:44 uur
Johnny Marr schreef:
Ik had hetzelfde, enkel Kate Bush had ik niet en dEUS, PT en Sufjan op de juiste plaats voorspeld.
(quote)
Ah, ik was abuis: van de 9 had ik 4 spot on.
0
geplaatst: 5 juli 2017, 10:13 uur
Best laag?
Say Hey There!Lekkere rauwe (voor hun doen) Atmosphere voor mij dan.

1
zaaf
geplaatst: 5 juli 2017, 11:05 uur
ja duh voor mij dus ook. Er waren in 05 alleen nog wat betere platen ook hiphopgewijs
3
Joezer49263
geplaatst: 5 juli 2017, 13:26 uur
Aangezien een aantal gebruikers vakantie verplichtingen schijnt te hebben
, wil ik wel de voorspellingen voor 2006 doen.
Vanaf nu zal ik elke dag minimaal 2 x Mijn Postvak In bekijken...
, wil ik wel de voorspellingen voor 2006 doen.Vanaf nu zal ik elke dag minimaal 2 x Mijn Postvak In bekijken...

1
geplaatst: 6 juli 2017, 15:07 uur
west schreef:
Best laag?
Say Hey There!
Lekkere rauwe (voor hun doen) Atmosphere voor mij dan.
(quote)
Best laag?
Say Hey There!Lekkere rauwe (voor hun doen) Atmosphere voor mij dan.
Ik kende het album als geheel tot drie weken geleden nog niet, maar nu al tig keer beluisterd. Is haast van hetzelfde niveau als het citroenenalbum.
2006 ys het jaar van mijn twee droomvrouwen. Winnen en de top-10 halen is het doel! Ik begin te hopen. Ook twee mixalbums bovenaan mijn lijstje.
0
geplaatst: 6 juli 2017, 15:31 uur
Het gaat ook een lekker internationaal lijstje worden: Finland, Libanon, Chili, Nieuw-Zeeland, Denemarken, Mali, IJsland en Zweden, Nederland, Duitsland, VK en VS.
Mali is trouwens niet helemaal zeker van zijn plek. Iemand nog een leuke tip uit Afrika zodat ik zeker alle continenten heb?
EDIT: in mijn Spotify-lijstje staat een Zuid-Afrikaan, die maar eens proberen later deze week
Mali is trouwens niet helemaal zeker van zijn plek. Iemand nog een leuke tip uit Afrika zodat ik zeker alle continenten heb?
EDIT: in mijn Spotify-lijstje staat een Zuid-Afrikaan, die maar eens proberen later deze week
0
geplaatst: 7 juli 2017, 13:52 uur
Ook bij mij zijn Afrikanen een uiterst zeldzaam iets in 2006. Ik zie er geen.
Toevalig ben ik nu veel Afrikaanse muziek aan't draaien. 'T zal wel aan het knalheet weer liggen.
Toevalig ben ik nu veel Afrikaanse muziek aan't draaien. 'T zal wel aan het knalheet weer liggen.
1
geplaatst: 7 juli 2017, 14:16 uur
Teunnis schreef:
Een jongere Malinees dan de jouwe heeft ook een album in 2006. Die twee hebben ook een paar keer samengewerkt.
0
zaaf
geplaatst: 8 juli 2017, 15:12 uur
Nog 5,24 dagen… lijstjes over het jaar 2006 binnen van:
andré, Arno, Brunniepoo, dix, EttaJamesBrown, GrafGantz, herman, Johnny Marr, Lying Mouth, motel matches, nelis, Rudi S, Superbitch, vigil, west
Dus nog niet en graag wel van:
50tracks, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, Cellulord, chevy93, Dwejkk_, dynamo d, Film Pegasus, Finidi, Gretz, HugovdBos, J.J. Wever,
Joezer49263, johan de witt, johannesA, Koenr, likeahurricane, LucM, luigifort, Lura, Manfield, nico1616, Niek, Renoir, shinybeast, Telamon, Teunnis, wibro
andré, Arno, Brunniepoo, dix, EttaJamesBrown, GrafGantz, herman, Johnny Marr, Lying Mouth, motel matches, nelis, Rudi S, Superbitch, vigil, west
Dus nog niet en graag wel van:
50tracks, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, bikkel2, Bonk, Casartelli, catchup, Cellulord, chevy93, Dwejkk_, dynamo d, Film Pegasus, Finidi, Gretz, HugovdBos, J.J. Wever,
Joezer49263, johan de witt, johannesA, Koenr, likeahurricane, LucM, luigifort, Lura, Manfield, nico1616, Niek, Renoir, shinybeast, Telamon, Teunnis, wibro
1
geplaatst: 8 juli 2017, 16:40 uur
Teunnis schreef:
2006 ys het jaar van mijn twee droomvrouwen. Winnen en de top-10 halen is het doel! Ik begin te hopen. Ook twee mixalbums bovenaan mijn lijstje.
Ik denk niet dat Rihanna - A Girl Like Me (2006) de top 10 gaat halen. Laat staan winnen.2006 ys het jaar van mijn twee droomvrouwen. Winnen en de top-10 halen is het doel! Ik begin te hopen. Ook twee mixalbums bovenaan mijn lijstje.
0
geplaatst: 9 juli 2017, 13:49 uur
Lijstje ingestuurd én voorspelling. Vorige jaren waren er toch wel duidelijke winnaars, maar dit jaar zag ik geen album dat er met kop en schouders bovenuit steekt.
1
geplaatst: 9 juli 2017, 14:52 uur
A Certain Victory inderdaad, daar durf ik m'n hand wel voor in het poolijs te steken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.