MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Je gaat bijna denken, dit kan er ook nog wel bij. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Als jonge rock aap heeft Rick en zijn band mij heel wat fijne uurtjes gegeven.

R.I.P. Rick !

Wat een vreselijk K*t jaar zeg !!

DjFrankie (moderator)
RIP Rick Parfitt

R.I.P. Rick Parfitt

Ik mag hopen dat we het nu voor dit jaar wel gehad hebben...

R.I.P. Rick. Is wel even schrikken zo vlak voor de kerst

R.I.P. Rick Parfitt.

Mooi stuk. En de auteur heeft gelijk.

R.I.P. Rick Parfitt

Heb niet veel met Status Quo alleen bekend met wat hits maar wel veel genoten van Down, Down, What Ever You Want en vooral van Again and Again toen die uit de radio blaasten

Dank voor het plaatsten, GrafGantz. En ik sluit me aan bij bikkel2. Er werd inderdaad wel eens neergekeken op de Quo, iets wat ik nooit heb begrepen. Een paar jaren geleden heb ik een fraaie dubbel-CD aangeschaft en die is sindsdien met enige regelmatig in de spelert geweest. Niet alleen door mij, maar ook door mijn 22-jarige zoon. Een groep die door diverse generaties wordt gewaardeerd.

RIP Rick Parfitt.
Eén van mijn vroegste jonge helden, samen met Francis Rossi in Down down.

Uiteindelijk 50 jaar samen met Rossi in Status Quo gezeten, toch enorme aantallen jaren. Zonder overigens ook maar tijdelijk te stoppen of met ruzie uit elkaar te gaan. Heel bijzonder.

Dank voor alle prachtige rockmuziek die Quo ons heeft gegeven!

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. Rick Parfitt

Ik heb Status Quo zes jaartjes geleden nog mogen meemaken in het Kursaal van mijn thuisstad Oostende, waar de groep er een fijn gesmaakte en gezellige greatest hits show van maakte.

dix
WTF

Op BBC lees ik dat Parfitt in 2017 een soloplaat wilde uitbrengen. In dat geval ben ik genegen om die val als divine intervention te beschouwen, opdat de status quo gehandhaafd zou blijven.

dix schreef:
WTF

Op BBC lees ik dat Parfitt in 2017 een soloplaat wilde uitbrengen. In dat geval ben ik genegen om die val als divine intervention te beschouwen, opdat de status quo gehandhaafd zou blijven.

Ik las gisteren toevallig een interview met hem waarin hij zegt liever rock muziek te maken, als hij nog eens muziek opneemt, in plaats van die akoestische platen die quo uitbracht. Hij was het er duidelijk niet mee eens.

Bizar om dat interview te lezen, en spreekt een man die op de balans van dood en leven heeft gezeten en zich duidelijk uitspreekt over zijn resterende tijd. Die wil hij nuttig besteden. besteden. Paar uur na 't lezen komt zijn overlijdens bericht

Ik had niks met de muziek van de heren, maar genoeg respect... rip

RIP George Michael

Wat een bizar jaar dit

dix
Wat een timing

George Michael RIP

Wat een jaar.

Onweerwolf
Jeetje. Die is echt onverwacht.

Ben hier even helemaal stil van.. Bijna alle grote jaren 80 iconen weg.. George was toch wel een enorm jeugdidool hier.

RIP Mister Michael

Topjaar 2016...blij dat we over kunnen naar 2017; Rip George Michael

Tweede Kerstdag wordt nooit meer hetzelfde. Weer een held weg.

Het is iemand die ik niet echt heb gevolgd, maar van het nieuws dat George Michael is overleden deed me wel wat. Rust in vrede.

WTF !

RIP George Michael

WTF ...deze komt toch ook wel heel onverwacht.

R.I.P. George Michael

Wat een klap weer.
Geweldige zanger, geweldig popidool.

RIP George Michael

Hup, weer een

Heel raar jaar zo.

Misterfool
R.I.P George Micheal

Last Christmas voor George dus. R.I.P.

George Michael rust in vrede

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:01 uur

geplaatst: vandaag om 14:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.