menu

Mijn Updates +
Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Paul Whaley

De Engelse rapper Cadet is op 28-jarige leeftijd overleden:

Rapper Cadet dies in car crash on his way to a gig - BBC News - bbc.co.uk

Scoorde afgelopen jaar een leuke hit in Engeland met het nummer Advice, waarin hij een jongere rapper advies geeft.

R.I.P Willy Willy van The Scabs

Willy Willy (o.m. The Scabs) is op 59-jarige leeftijd aan kanker overleden. Vorige week gelukkig wel nog een présence op de MIA's kunnen maken.

Welkom | Stubru

Dit zal dan het laatste optreden van Willy Willy (rechts al zittend) geweest zijn, kort nadat de band een Lifetime Achievement Award kreeg:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=HeaPzrlCjiM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Sir Spamalot (crew)
R.I.P. Willy Willy.

Als ik het me nog goed herinner, heb ik de The Scabs nog gezien op de (voor mij) plaatselijke Paulusfeesten in Oostende met de Keith Richards van de Lage Landen, lang lang geleden.

Ik kom er nu pas achter over wie dit nummer gaat. RIP 'Willie'.

https://www.youtube.com/watch?v=IdduqvoEfuo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

R.I.P. Willy Willy

https://www.youtube.com/watch?v=Jo1RCl4kAxE

Willie Willie is on his own now.

https://www.youtube.com/watch?v=HvdW6hNObBo

dix
Bruno Ganz is niet meer onder ons. Hij speelde Hitler en nog veel meer, maar op MusicMeter mag vooral gerefereerd worden aan twee films met fantastische soundtracks: Der Himmel ┼░ber Berlin en Börn Náttúrunnar. Het leuke is dat Ganz in deze films tweemaal dezelfde rol speelt.

RIP Kofi Burbridge

Speelde keyboards en flute in de Tedeschi Trucks Band

Je verwacht het niet, maar de vandaag gestorven modeontwerper Karl Lagerfeld heeft dankzij dit nummer zelfs een artiestenpagina op MusicMeter.

Hij heeft ook deze uitstekende verzamelaar samengesteld, helaas nog niet op MuMe:

Karl Lagerfeld - Les Musiques Que J'aime - My Favorite Songs (CD, Compilation) | Discogs

Wow, hippe smaak had hij.

dix
herman schreef:
Hij heeft ook deze uitstekende verzamelaar samengesteld, helaas nog niet op MuMe:

Karl Lagerfeld - Les Musiques Que J'aime - My Favorite Songs (CD, Compilation) | Discogs

Lagerfeld draaide The Fall op de catwalk?

1 van de tweeling van Earth & Fire is helaas overleden, dit is de toetsenist die voor een groot deel verantwoordelijk was voor het legendarische geluid waarmee ze doorbraken.

RIP Gerard Koerts

Earth and Fire - Storm and Thunder (better quality) - YouTube

Een heel triest bericht! Daarmee is een heel belangrijke, baanbrekende Nederlandse artiest overleden.
Begin jaren '70 kon Earth & Fire wedijveren met de beste Nederlandse bands van die tijd, als ze al niet de beste waren! Niet in het minst door het toetsenwerk van Gerard Koerts.

R.I.P. Gerard Koerts

Een bepalend lid van een favoriete band uit mijn jeugd (Maybe tomorrow maybe tonight was het allereerste singletje dat ik ooit kocht) èn mijn volwassenheid. Heel veel plezier beleefd aan zijn (hun) muziek. R.I.P. Gerard Koerts.

Rust in vrede Gerard Koerts en bedankt voor de fijne muziek die je voor Earh and Frie schreef.

RIP Gerard Koerts

Earth and Fire - Weekend

https://www.youtube.com/watch?v=4iK5e76auJA

RIP Gerard Koerts.

Schokkend. Een man die een grote bijdrage heeft geleverd aan de muziek van een van de beste bands die ons land ooit gekend heeft.

Ik kocht als tiener de singles en ontdekte later de albums, die ook erg goed waren (althans tot, vooruit, Reality fills fantasy).

R.I.P. Gerard Koerts. And thanks for the memories...

https://www.youtube.com/watch?v=grs4ARlsbcI

R.I.P Gerard Koerts.

De berichten hiervoor zijn meestal ook herkenbaar voor mij ,sluit me daarbij aan

Dit is eigg het 4e bandlid dat wegvalt, blijft apart trouwens,alle 3 opvolgende drummers van Earth & Fire zijn al vroeg overleden
Nu dus Gerard Koerts die voor een groot deel de sound bepaalde
R.I.P.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.