Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2019, 17:02 uur
R.I.P. Jan Boeken (Scavenger)
Antwerpse heavy metalzanger Jan Boeken overleden (Muziek) - Gazet van Antwerpen - gva.be
Antwerpse heavy metalzanger Jan Boeken overleden (Muziek) - Gazet van Antwerpen - gva.be
0
geplaatst: 10 februari 2019, 00:31 uur
De Engelse rapper Cadet is op 28-jarige leeftijd overleden:
Rapper Cadet dies in car crash on his way to a gig - BBC News - bbc.co.uk
Scoorde afgelopen jaar een leuke hit in Engeland met het nummer Advice, waarin hij een jongere rapper advies geeft.
Rapper Cadet dies in car crash on his way to a gig - BBC News - bbc.co.uk
Scoorde afgelopen jaar een leuke hit in Engeland met het nummer Advice, waarin hij een jongere rapper advies geeft.
0
geplaatst: 14 februari 2019, 13:45 uur
Willy Willy (o.m. The Scabs) is op 59-jarige leeftijd aan kanker overleden. Vorige week gelukkig wel nog een présence op de MIA's kunnen maken.
Welkom | Stubru
Welkom | Stubru
0
geplaatst: 14 februari 2019, 14:06 uur
Dit zal dan het laatste optreden van Willy Willy (rechts al zittend) geweest zijn, kort nadat de band een Lifetime Achievement Award kreeg:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 februari 2019, 17:13 uur
R.I.P. Willy Willy.
Als ik het me nog goed herinner, heb ik de The Scabs nog gezien op de (voor mij) plaatselijke Paulusfeesten in Oostende met de Keith Richards van de Lage Landen, lang lang geleden.
Als ik het me nog goed herinner, heb ik de The Scabs nog gezien op de (voor mij) plaatselijke Paulusfeesten in Oostende met de Keith Richards van de Lage Landen, lang lang geleden.
0
geplaatst: 14 februari 2019, 17:16 uur
Ik kom er nu pas achter over wie dit nummer gaat. RIP 'Willie'.
2
geplaatst: 16 februari 2019, 11:56 uur
Bruno Ganz is niet meer onder ons. Hij speelde Hitler en nog veel meer, maar op MusicMeter mag vooral gerefereerd worden aan twee films met fantastische soundtracks: Der Himmel Űber Berlin en Börn Náttúrunnar. Het leuke is dat Ganz in deze films tweemaal dezelfde rol speelt.
0
geplaatst: 17 februari 2019, 10:57 uur
RIP Kofi Burbridge
Speelde keyboards en flute in de Tedeschi Trucks Band
Speelde keyboards en flute in de Tedeschi Trucks Band
0
geplaatst: 19 februari 2019, 16:47 uur
Je verwacht het niet, maar de vandaag gestorven modeontwerper Karl Lagerfeld heeft dankzij dit nummer zelfs een artiestenpagina op MusicMeter.
0
geplaatst: 19 februari 2019, 19:18 uur
Hij heeft ook deze uitstekende verzamelaar samengesteld, helaas nog niet op MuMe:
Karl Lagerfeld - Les Musiques Que J'aime - My Favorite Songs (CD, Compilation) | Discogs
Karl Lagerfeld - Les Musiques Que J'aime - My Favorite Songs (CD, Compilation) | Discogs
0
geplaatst: 19 februari 2019, 20:06 uur
herman schreef:
Hij heeft ook deze uitstekende verzamelaar samengesteld, helaas nog niet op MuMe:
Lagerfeld draaide The Fall op de catwalk?
0
geplaatst: 19 februari 2019, 20:21 uur
1
geplaatst: 20 februari 2019, 21:15 uur
1 van de tweeling van Earth & Fire is helaas overleden, dit is de toetsenist die voor een groot deel verantwoordelijk was voor het legendarische geluid waarmee ze doorbraken.
RIP Gerard Koerts
Earth and Fire - Storm and Thunder (better quality) - YouTube
RIP Gerard Koerts
Earth and Fire - Storm and Thunder (better quality) - YouTube
0
geplaatst: 20 februari 2019, 21:20 uur
Een heel triest bericht! Daarmee is een heel belangrijke, baanbrekende Nederlandse artiest overleden.
Begin jaren '70 kon Earth & Fire wedijveren met de beste Nederlandse bands van die tijd, als ze al niet de beste waren! Niet in het minst door het toetsenwerk van Gerard Koerts.
R.I.P. Gerard Koerts
Begin jaren '70 kon Earth & Fire wedijveren met de beste Nederlandse bands van die tijd, als ze al niet de beste waren! Niet in het minst door het toetsenwerk van Gerard Koerts.
R.I.P. Gerard Koerts
0
geplaatst: 20 februari 2019, 21:50 uur
Zeer jaren 70 herinnering voor mij:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/Gerard_Koerts_%28Earth_%26_Fire%29_-_TopPop_1973_2.png/266px-Gerard_Koerts_%28Earth_%26_Fire%29_-_TopPop_1973_2.png
Soort monument van ‘toen’.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/Gerard_Koerts_%28Earth_%26_Fire%29_-_TopPop_1973_2.png/266px-Gerard_Koerts_%28Earth_%26_Fire%29_-_TopPop_1973_2.png
Soort monument van ‘toen’.
0
geplaatst: 20 februari 2019, 22:00 uur
Een bepalend lid van een favoriete band uit mijn jeugd (Maybe tomorrow maybe tonight was het allereerste singletje dat ik ooit kocht) èn mijn volwassenheid. Heel veel plezier beleefd aan zijn (hun) muziek. R.I.P. Gerard Koerts.
0
geplaatst: 20 februari 2019, 22:48 uur
Rust in vrede Gerard Koerts en bedankt voor de fijne muziek die je voor Earh and Frie schreef.
0
geplaatst: 21 februari 2019, 08:23 uur
Schokkend. Een man die een grote bijdrage heeft geleverd aan de muziek van een van de beste bands die ons land ooit gekend heeft.
Ik kocht als tiener de singles en ontdekte later de albums, die ook erg goed waren (althans tot, vooruit, Reality fills fantasy).
R.I.P. Gerard Koerts. And thanks for the memories...
Ik kocht als tiener de singles en ontdekte later de albums, die ook erg goed waren (althans tot, vooruit, Reality fills fantasy).
R.I.P. Gerard Koerts. And thanks for the memories...

0
geplaatst: 21 februari 2019, 09:42 uur
De berichten hiervoor zijn meestal ook herkenbaar voor mij ,sluit me daarbij aan
Dit is eigg het 4e bandlid dat wegvalt, blijft apart trouwens,alle 3 opvolgende drummers van Earth & Fire zijn al vroeg overleden
Nu dus Gerard Koerts die voor een groot deel de sound bepaalde
R.I.P.
Dit is eigg het 4e bandlid dat wegvalt, blijft apart trouwens,alle 3 opvolgende drummers van Earth & Fire zijn al vroeg overleden
Nu dus Gerard Koerts die voor een groot deel de sound bepaalde
R.I.P.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 februari 2019, 10:33 uur
71, kennelijk al een tijd kwakkelend. R.I.P. Gerard Koerts. De eerste twee E&F-albums worden hier gekoesterd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.