Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
1
geplaatst: 26 februari 2019, 23:25 uur
R.I.P. Andy Anderson, oa. drummer van The Cure in 1983/1984.
3
geplaatst: 26 februari 2019, 23:40 uur
Ook in tijd van rouw moet een grap kunnen!
WillemM schreef:
Het AD en Telegraaf meldden het 14 uur eerder. Denk je dat zij niet meer bronnen raadplegen?
Het AD en Telegraaf meldden het 14 uur eerder. Denk je dat zij niet meer bronnen raadplegen?
1
geplaatst: 27 februari 2019, 13:05 uur
R.I.P. Andy Anderson
The Cure - Love Cats (Andy speelt hier op mee en is in de video te zien)
ook de drummer op Robert's side-project met Steven Severin (Siouxsie and the Banshees) The Glove - Blue Sunshine (1983)
The Cure - Love Cats (Andy speelt hier op mee en is in de video te zien)
ook de drummer op Robert's side-project met Steven Severin (Siouxsie and the Banshees) The Glove - Blue Sunshine (1983)
0
geplaatst: 27 februari 2019, 13:05 uur
Roel Toering overleden. Onlangs nog mede door zijn medewerking een prachtige Vitesse cd verschenen.
Was eigenaar van de Stable Studios in Arnhem en heeft veel geproduceerd voor onder andere The Scene en Vitesse
Was eigenaar van de Stable Studios in Arnhem en heeft veel geproduceerd voor onder andere The Scene en Vitesse
1
geplaatst: 27 februari 2019, 23:05 uur
Oei, Mark Hollis.. ik kreeg direct zo'n het zal toch niet waar wezen-gevoel. Talk talk maakte deel uit van de vele platen die ik in de jaren waarin ik opgroeide graag naar luisterde en me het sterkst aan de jaren tachtig herinnert. Naar die prachtige platenhoezen kon ik wel uren kijken. Die van it's my life 1984 vind ik echt zo schitterend mooi, ik kan erin verdwalen. Dat heb ik ook maar even opgezocht, getekend door de kunstschilder James Marsh die delen van het schilderij "The Boyhood of Raleigh" op de vliegende stukken heeft verwerkt. Het zal op het tabblad van It's My Life uiteraard wel toegelicht zijn hoor, maar nu begrijp ik het verband pas. Ik kan die cover van No Doubt nog altijd niet uitstaan, wat deed me dat destijds veel zeer. Dat baslijntje van It's my life speelde ik als beginnende bassist graag na. Talk Talk vond ik ook live waanzinnig goed. Even opnieuw, herschreven: die opnames die ik had lijkt de Talk Talk Live Londen 1986 te zijn die hier ook op MuMe staat. Niet geweten dat daar apart een album van samengesteld is, maar zoals ik wilde zeggen: het is ook een fantastisch optreden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 maart 2019, 10:36 uur
En de karavaan van Magere Hein trekt verder...
R.I.P. Stephan Ellis, bassist van Survivor (tijdens het grootste deel van hun actieve periode). Toegegeven, ook ik hoor de naam van de goede man voor het eerst, maar dat is logisch, immers...
R.I.P. Stephan Ellis, bassist van Survivor (tijdens het grootste deel van hun actieve periode). Toegegeven, ook ik hoor de naam van de goede man voor het eerst, maar dat is logisch, immers...
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:35 uur
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:37 uur
Klopt helaas:
'The Prodigy-zanger Keith Flint (49) overleden' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
49 jaar... R.I.P. Keith Flint.
'The Prodigy-zanger Keith Flint (49) overleden' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
49 jaar... R.I.P. Keith Flint.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 12:55 uur
Huh, dat is schrikken zeg.
Zo jong nog. Ik was en ben een groot liefhebber van hun muziek uit de 90's, echte jeugdhelden voor mij.
R.I.P Firestarter
Zo jong nog. Ik was en ben een groot liefhebber van hun muziek uit de 90's, echte jeugdhelden voor mij.R.I.P Firestarter
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 maart 2019, 13:04 uur
Dat komt ook uit het niets...
R.I.P. Keith Flint.
R.I.P. Keith Flint.
0
geplaatst: 4 maart 2019, 13:22 uur
Zelfmoord begrijp ik..
Heftig.
Tja.... zo'n leven is blijkbaar niet zaligmakend... al denken velen van wel
Rip
Heftig.
Tja.... zo'n leven is blijkbaar niet zaligmakend... al denken velen van wel
Rip
0
geplaatst: 4 maart 2019, 13:26 uur
0
geplaatst: 4 maart 2019, 13:32 uur
Nergens. Volgens de BBC: "The cause of his death is unknown"
The Prodigy's Keith Flint dies aged 49 - BBC News
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.