MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Andy Anderson, oa. drummer van The Cure in 1983/1984.

Ook in tijd van rouw moet een grap kunnen!

WillemM schreef:
Het AD en Telegraaf meldden het 14 uur eerder. Denk je dat zij niet meer bronnen raadplegen?

R.I.P. Andy Anderson

The Cure - Love Cats (Andy speelt hier op mee en is in de video te zien)

ook de drummer op Robert's side-project met Steven Severin (Siouxsie and the Banshees) The Glove - Blue Sunshine (1983)

Roel Toering overleden. Onlangs nog mede door zijn medewerking een prachtige Vitesse cd verschenen.

Was eigenaar van de Stable Studios in Arnhem en heeft veel geproduceerd voor onder andere The Scene en Vitesse

Oei, Mark Hollis.. ik kreeg direct zo'n het zal toch niet waar wezen-gevoel. Talk talk maakte deel uit van de vele platen die ik in de jaren waarin ik opgroeide graag naar luisterde en me het sterkst aan de jaren tachtig herinnert. Naar die prachtige platenhoezen kon ik wel uren kijken. Die van it's my life 1984 vind ik echt zo schitterend mooi, ik kan erin verdwalen. Dat heb ik ook maar even opgezocht, getekend door de kunstschilder James Marsh die delen van het schilderij "The Boyhood of Raleigh" op de vliegende stukken heeft verwerkt. Het zal op het tabblad van It's My Life uiteraard wel toegelicht zijn hoor, maar nu begrijp ik het verband pas. Ik kan die cover van No Doubt nog altijd niet uitstaan, wat deed me dat destijds veel zeer. Dat baslijntje van It's my life speelde ik als beginnende bassist graag na. Talk Talk vond ik ook live waanzinnig goed. Even opnieuw, herschreven: die opnames die ik had lijkt de Talk Talk Live Londen 1986 te zijn die hier ook op MuMe staat. Niet geweten dat daar apart een album van samengesteld is, maar zoals ik wilde zeggen: het is ook een fantastisch optreden.

R.I.P. Mark Hollis

Talk Talk is mij zeer lief!

Casartelli (moderator)
En de karavaan van Magere Hein trekt verder...

R.I.P. Stephan Ellis, bassist van Survivor (tijdens het grootste deel van hun actieve periode). Toegegeven, ook ik hoor de naam van de goede man voor het eerst, maar dat is logisch, immers...

Ik zie nu diverse berichten dat de zanger van The Prodigy overleden zou zijn.

Keith Flint

Dit is een klap. R.I.P

Wat
De
Fak

Bah, dat is akelig nieuws.

R.I.P. Keith Flint, hoe kan dit opeens

Wtf, zouden deze zomer nog Lowlands headlinen... R.I.P.

Sjemig... R.I.P Keith

Het gaat weer hard dit jaar

R.I.P. Keith Flint

Pffff, R.I.P. Keith.

Huh, dat is schrikken zeg. Zo jong nog. Ik was en ben een groot liefhebber van hun muziek uit de 90's, echte jeugdhelden voor mij.

R.I.P Firestarter

R.I.P. Trouble Instigator...

panjoe (moderator)
Dat komt ook uit het niets... R.I.P. Keith Flint.

Bizar... R.I.P. Keith

RIP Keith Flint

Wow, daar schrik ik ook wel even van!

Komt ook hier hard binnen. R.I.P.

Zelfmoord begrijp ik..

Heftig.

Tja.... zo'n leven is blijkbaar niet zaligmakend... al denken velen van wel

Rip

lennon schreef:
Zelfmoord begrijp ik..

Waar viel dat te lezen?

Casartelli (moderator)
No Good.

R.I.P. Keith Flint

GrafGantz schreef:
(quote)

Waar viel dat te lezen?

Nergens. Volgens de BBC: "The cause of his death is unknown"

The Prodigy's Keith Flint dies aged 49 - BBC News

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:42 uur

geplaatst: vandaag om 17:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.