menu

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
geplaatst:
RIP Kenny Rogers...

geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=7hx4gdlfamo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Mijn persoonlijke favoriet van Kenny Rogers. R.I.P.

geplaatst:
AbleMable en ik hebben dezelfde favoriet van Kenny Rogers, zie ik.

R.I.P.

geplaatst:
dix schreef:
Afhankelijk van hoe je z'n bijdrage zou wensen te beschouwen, was ie misschien de allergrootste.

Qua verkoopcijfers in elk geval, lijkt me. In de VS zal Garth Brooks het wel winnen, maar wereldwijd was Kenny Rogers ongetwijfeld een van de best verkopende country-artiesten. Ik denk dat hij country bij een brede bevolkingsgroep populair heeft gemaakt. Het AD rekent hem in elk geval tot de allergrootsen.

Natuurlijk mengde hij wel eens een scheut commercie door zijn countrywijn, door samenwerkingen met o.a. de Bee Gees, Lionel Richie en Sheena Easton, maar hij had toch een redelijk pure countrystem.

R.I.P. Kenny Rogers

geplaatst:
Ach, toch wel een soort van jeugdsentiment.
RIP Kenny Rogers.

The Gambler is ook voor mij zijn sterkste nummer.

geplaatst:
Zijn zoetere werk was aan mij niet besteed, maar Ruby, don't take your love to town was wel een prachtig nummer met een ijzersterke tekst, en daarnaast heeft hij ook een paar aardige filmrollen gespeeld. R.I.P. Kenny Rogers.

geplaatst:
R.I.P. Kenny Rogers

geplaatst:
RIP Kenny Rogers

Country is niet echt mijn ding met uitzondering van 2 dozijn nummers uit de 70s die op verzamelaars stonden die mijn ouders hadden gekocht voor een paar guldens. Daar stond volgens mij ook 1 nummers van Kenny op.

geplaatst:
Dankzij mijn lief is Kenny ook doorgedrongen in onze muziekcollectie. Country's Greatest Hits heet het cheapo box setje waarmee ze ooit eens thuiskwam. Eerst vond ik het helemaal niets maar later moest ik toegeven dat er toch wel veel moois op stond. Elk schijfje heeft minstens één kraker van Kenny Rogers en/of First Edition. R.I.P. Kenny.

geplaatst:
Poek schreef:
Rogers is ook verantwoordelijk voor misschien wel het de beste psychedelische nummer ooit.
Als uitvoerend artiest dan toch, want het lied is geschreven door Mickey Newbury.

R.I.P. Kenny Rogers. Niet een van mijn favorieten binnen het genre, maar hij heeft absoluut een paar iconische countrysongs op zijn naam staan.

geplaatst:
Diepe buiging.

https://www.youtube.com/watch?v=HQW7I62TNOw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
R.I.P. Kenny Rogers en bedankt voor de gezellige toon in de muziekwereld.

geplaatst:
Ik ben me de laatste tijd wel wat meer in country aan het verdiepen maar de country for the millions sound van Kenny valt daar niet onder. Ik ken hem vooral van de aalgladde Bee Gees compositie met Dolly. Zijn uiterlijk is natuurlijk wel iconisch en vooruit The Gambler ook best een leuk liedje .

R.I.P. Kenny Rogers

geplaatst:
Islands in the Stream blijft rulen Blijft gewoonweg prachtig.

Ken verder erg weinig werk van hem eigenlijk buiten de hits om, maar een grote meneer was hij zeker.

RIP Kenny Rogers

geplaatst:
R.I.P. Kenny, Islands In The Stream blijft een heerlijk nummer!

geplaatst:
R.I.P. Kenny Rogers

geplaatst:
R.I.P. Mr. Rogers

Vroeger veel van Kenny mee gekregen, want mijn moeder had er wel wat mee.
Lucille, Ruby, Lady, The Gambler en Coward Of The County zijn fijne nummers.

dix
geplaatst:
R.I.P. Genesis P-Orridge

Een voetnoot: naar het schijnt was Genesis P.Orridge de laatste persoon die Ian Curtis heeft gesproken. Ian had die bewuste avond het liedje 'Weeping' van Throbbing Gristle door de telefoon gezongen. Nee, er zijn geen opnames beschikbaar, maar het beeld is heel mooi.

geplaatst:
RIP Gabi Delgado-López

Slechts 61 jaar

dit was de klassieker
Deutsch Amerikanische Freundschaft - Der Mussolini (HD music video 1981) - YouTube

dit mijn fave
Deutsch Amerikanische Freundschaft ( DAF ) - Prinzessin - YouTube

Na kort treuren moeten we gewoon blijven tanzen tanzen tanzen!

geplaatst:
ah der Gabi... RIP

geplaatst:
R.I.P. Gabi

Bazennummer ''Der Mussollini''.

geplaatst:
R.I.P. Gabi

geplaatst:
Gabi Delgado-López - R.I.P.

https://www.youtube.com/watch?v=XfNLORw7r_M

dix
geplaatst:

geplaatst:
R.I.P Gaby

geplaatst:
R.I.P. Manu Dibango. Geveld door corona.

geplaatst:
Dat is wel triest nieuws,

R.I.P. Manu Dibango

geplaatst:
Een niet-muziekgerelateerd overlijdensbericht dat me toch verdriet doet: Albert Uderzo, tekenaar van Asterix, is op 92-jarige leeftijd overleden.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.