Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2020, 16:42 uur
Neeee, Bill Withers 
Een muzikale grootheid is heen gegaan.
R.I.P. Bill

Een muzikale grootheid is heen gegaan.
R.I.P. Bill
0
geplaatst: 3 april 2020, 16:48 uur
R.I.P. Bill Withers. Een grootheid met een prachtige stem en een warme persoonlijkheid. Eventjes geen zonneschijn.
0
geplaatst: 3 april 2020, 17:08 uur
Nu al snel vergeten 2020. Alleen maar ellende.
Eén van de beste soulzangers ever is niet meer.
R.I.P Bill Withers
Eén van de beste soulzangers ever is niet meer.
R.I.P Bill Withers
1
geplaatst: 3 april 2020, 17:10 uur
Bill Withers.... ik hoor het net pas op het journaal.
Een grootheid inderdaad. Van de week nog zijn live album gedraaid.
Na het zien van de ontroerende docu Still Bill - The Bill Withers Story (BBC), een aanrader, kon ik niet anders concluderen dan dat hij een ontzettend sympathieke, en helaas wat onzekere, man moet zijn geweest.
Een grootheid inderdaad. Van de week nog zijn live album gedraaid.
Na het zien van de ontroerende docu Still Bill - The Bill Withers Story (BBC), een aanrader, kon ik niet anders concluderen dan dat hij een ontzettend sympathieke, en helaas wat onzekere, man moet zijn geweest.
0
geplaatst: 3 april 2020, 17:41 uur
Best veel zon vandaag, maar
Ain't no sunshine when Bill's gone...
R.I.P Bill Withers
Ain't no sunshine when Bill's gone...
R.I.P Bill Withers
0
geplaatst: 3 april 2020, 17:57 uur
Bill Withers, wat had jij een mooie stem en veel oh zo mooie liedjes. R.I.P. 

0
geplaatst: 3 april 2020, 18:13 uur
Tranen in mijn ogen. Een groot artiest en fantastisch mens is heen gegaan.
R.I.P. Bill Withers
R.I.P. Bill Withers
0
geplaatst: 3 april 2020, 18:47 uur
Ach nee, Bill Withers...
Fantastische zanger/componist met een timbre dat uit duizenden herkenbaar was/is/blijft.
Zoveel prachtige nummers... mijn favoriet is Soul Shadows, met the Crusaders.
Ik kan me ook een documentaire herinneren, al kan het ook best zo’n filmpje uit de Top 2000 geweest zijn. Hij was toen al gestopt met actief muziek maken en genoot van zijn zeer verdiende pensioen. Kwam op me over als een zeer sympathieke man.

Fantastische zanger/componist met een timbre dat uit duizenden herkenbaar was/is/blijft.
Zoveel prachtige nummers... mijn favoriet is Soul Shadows, met the Crusaders.
Ik kan me ook een documentaire herinneren, al kan het ook best zo’n filmpje uit de Top 2000 geweest zijn. Hij was toen al gestopt met actief muziek maken en genoot van zijn zeer verdiende pensioen. Kwam op me over als een zeer sympathieke man.
7
geplaatst: 3 april 2020, 18:56 uur
Het doet me goed hierboven al veel berichten te zien. Het overlijden van Bill Withers maakt niet alleen bij de soulliefhebbers iets los. Voor mij persoonlijk was Bill Withers een heel groot artiest. Een man met een unieke, krachtige en warme stem. Een van de mooiste die de muziek gekend heeft. Bill Withers bezat de gave om te zingen over de mooie dingen in het leven, en schuwde tegelijk het maatschappijkritische niet.
Morgenochtend, als de eerste zonnestralen door de gordijnen heen prikken, zal ik - zoals vaker in het weekend - Lovely Day draaien. Deze keer een stuk weemoediger dan anders.
Then I look at you
And the world's alright with me
Just one look at you
And I know it's gonna be
A lovely day.....
R.I.P. Bill Withers
Morgenochtend, als de eerste zonnestralen door de gordijnen heen prikken, zal ik - zoals vaker in het weekend - Lovely Day draaien. Deze keer een stuk weemoediger dan anders.
Then I look at you
Just one look at you
And I know it's gonna be
A lovely day.....
R.I.P. Bill Withers
0
geplaatst: 3 april 2020, 19:01 uur
Edgar18 schreef:
Then I look at you
Just one look at you
And I know it's gonna be
A lovely day.....
R.I.P. Bill Withers
Then I look at you
Just one look at you
And I know it's gonna be
A lovely day.....
R.I.P. Bill Withers
Mooi In Memoriam, recht uit het hart. Ik voel het ook zo.
Ik doe mee morgenochtend. Wat heet, voor vanavond liggen er al een paar van zijn albums naast de platenspeler. Nu al draait Live at Carnegie Hall in huize gaucho.
2
geplaatst: 3 april 2020, 19:03 uur
Soms schaam ik mij, dat ik bepaalde artiesten enkel van de grote hits ken en pas na hun overlijden ze meer aandacht geef. The Tragically Hip, Mac Miller en Leonard Cohen zijn al 3 voorbeelden daarvan. Iets met te veel muziek en te weinig tijd. Vanavond leg ik gegarandeerd wat Bill Withers op en niet enkel Ain't no Sunshine ☹️
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.