menu

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
avatar van BoyOnHeavenHill
R.I.P. Helen Reddy (1941-2020), Australische zangeres die naar Amerika emigreerde en daar tussen 1972 en 1975 zes top-10-hits had, waaronder de nummers 1 I am woman, Delta Dawn en Angie baby. Kwam in Nederland niet verder dan de 21ste plaats met haar versie van I don't know how to love him.


avatar van Sandokan-veld
Kennelijk waren 'In the Ghetto' en 'Het is moeilijk bescheiden te blijven' dus van dezelfde songschrijver. Opmerkelijk.

RIP Mac Davis.

avatar van AbleMable
RIP Mac Davis.
Een groots songwriter w.o. In The Ghetto, A Little Less Conversation en Don't Cry Daddy voor Elvis maar zelf
ook enkele goede country albums opgenomen in de jaren 70 waarbij ik dit zijn leukste song vind..


avatar van ZAP!
Sandokan-veld schreef:
'Het is moeilijk bescheiden te blijven'
'It's Hard to Be Humble'. Ik kwam er ook pas achter in seizoen drie van Fargo.

De man heeft nog een laan naar hem vernoemd gekregen in zijn geboortestad Lubbock, Texas: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cc/Mac_Davis_Lane%2C_Lubbock%2C_TX_IMG_0194.JPG/1920px-Mac_Davis_Lane%2C_Lubbock%2C_TX_IMG_0194.JPG


avatar van jordidj1
RIP Eddie

avatar van Poeha
Eddie

Keelkanker, bah.



avatar van Johnny Marr
R.I.P. Eddie




Geen woorden, dit zegt genoeg.

avatar van Gerards Dream
Rust in vrede Eddie en bedankt voor de hits.

avatar van Tony
Fuck, gisteren hun debuut nog in de auto gedraaid en ouderwets mee zitten bleren. RIP Eddie.

Zack
Voor mij is dit het grootste verlies uit de muziekwereld dat eraan zat te komen .....jemig .

R.I.P Eddie....


avatar van dix
dix
Kan gebeuren als je rookt.
Keelkanker is doorgaans meer een gevolg van drinken. Net zoals het syndroom van Korsakov overigens

avatar van luigifort
Aparte reacties
R.I.P. Eddie

avatar van Rockfan
RIP Eddie


avatar van Ceasar
RIP Eddie

avatar van vigil
Gerards Dream schreef:
bedankt voor de hits.

En voor de moddervette riffs!

RIP Edward van Halen

avatar van Von Helsing
RIP Eddie van Halen

Genoten van elk album van de eerste tot de laatste.

avatar van Bonk
R.I.P. Eddie van Halen
De man kon toch heel behoorlijk gitaarspelen, om het maar voorzichtig uit te drukken.


avatar van Larzz
Voor mij geen vergelijk. Vindt Eddie van Halen 10X beter dan Brian May. Zowel in stijl, techniek en sound mag Brian Eddie's schoenen nog niet poetsen. Maar dit is puur smaak. Zonde dat hij er niet meer is. Eddie bedankt voor de geweldige platen.

avatar van deedee
R.I.P. Eddie van Halen.

He’s now ‘Running with the devil’

avatar van EttaJamesBrown
Ai, ik zou haast weer Running with the Devil instellen als wekker-tune. Dat was vroeger machtig wakker worden met 150 Watt speakers en versterker. Held!

avatar van iggy
F.UC.K !! Tuurlijk was het al langer bekend dat het goed mis was met Eddie. En daardoor niet helemaal een verrassing. Desondanks, ging er toch een trilling door mijn lichaam. Wat mij betreft de grootste gitarist die op de aarde heeft rondgelopen. Ik weet nog goed toen ik in 1978 Eddie voor het eerst hoorde. Mijn mond viel open van verbazing. En die momenten waren er tot aan het einde van Van Halen. Wat heeft deze man ons plezier gegeven. F.U.C.K the king is dead, R.I.P. Edward van Halen.

avatar van Ebby
R.I.P. Eddie van Halen

avatar van Killeraapje
RIP Eddie

avatar van Ceasar
Ook Johnny Nash, bekend van o.a. I can see clearly now en Tears on my pillow is overleden...

Thudd
RIP Eddie van Halen.

He rocked from birth.
Two hand tapping style
Erupted from this Earth.
Now in heaven for a while.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.