Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:21 uur
Hij zingt technisch misschien niet zo goed, maar wel met gevoel.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:27 uur
Deren Bliksem schreef:
Dit blijft voor altijd een vreselijk nummer.
Lekker relevant op dit moment Dit blijft voor altijd een vreselijk nummer.
.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:30 uur
Tja, een groot artiest (of acteur for that matter) is er niet aan hem verloren gegaan, maar dat zijn vrouw en twee nog jonge kinderen het nu zonder man en papa moeten stellen is toch bijzonder zuur.
Het schijnt dat Kamerling aan depressies leed en hij zijn eigen leven genomen heeft. Vraag me af of die film Old Stars nu nog komt...
Het schijnt dat Kamerling aan depressies leed en hij zijn eigen leven genomen heeft. Vraag me af of die film Old Stars nu nog komt...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:38 uur
harm1985 schreef:
Ik denk haast van niet; het script was al klaar en Kamerling zou opnieuw de rol van Hero gaan vervullen, dus hoe wil je dat ooit op gaan vangen?Het schijnt dat Kamerling aan depressies leed en hij zijn eigen leven genomen heeft. Vraag me af of die film Old Stars nu nog komt...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
(quote)
Lekker relevant op dit moment
. Dat dat filmpje wordt geplaatst?
Niet echt inderdaad.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik denk haast van niet; het script was al klaar en Kamerling zou opnieuw de rol van Hero gaan vervullen, dus hoe wil je dat ooit op gaan vangen? Dacht dat de film al in productie was. Op deze manier zal het er wel niet van komen, of ze moeten het in het script verwerken. Ik bedoel, Thomas Acda is ook uit de serie geschreven, maar deed geloof ik wel weer mee in de film.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:56 uur
harm1985 schreef:
Dacht dat de film al in productie was. Op deze manier zal het er wel niet van komen, of ze moeten het in het script verwerken. Ik bedoel, Thomas Acda is ook uit de serie geschreven, maar deed geloof ik wel weer mee in de film.
Nee, de film zou pas in de zomer van 2011 worden opgenomen. Adca doet idd weer mee, maar dat is verder n.v.t. gezien hij nog ''gewoon'' leeft.(quote)
Dacht dat de film al in productie was. Op deze manier zal het er wel niet van komen, of ze moeten het in het script verwerken. Ik bedoel, Thomas Acda is ook uit de serie geschreven, maar deed geloof ik wel weer mee in de film.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 11:57 uur
Deren Bliksem schreef:
Niet echt inderdaad.
Het is idd totaal niet relevant dat op een muzieksite een liedje wordt geplaatst (quote)
Dat dat filmpje wordt geplaatst?Niet echt inderdaad.
.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 12:05 uur
En dan is het ook niet relevant dat er een mening wordt gegeven over een liedje op een muzieksite? 

0
geplaatst: 7 oktober 2010, 12:10 uur
Dit is niet echt het moment/het topic een dergelijke discussie aan te gaan, Deren.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 12:14 uur
R.I.P Antonie. Herinner hem als die gekke Hero in All Stars. Eeuwig zonde en blijkt maar weer eens hoe kwetsbaar de mens is.
Hier nog een live versie va...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 12:28 uur
Mag hij rusten in vrede, en bij deze veel sterkte voor de nabestaanden van Antonie.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 13:03 uur
Thomzic schreef:
R.I.P Antonie. Herinner hem als die gekke Hero in All Stars. Eeuwig zonde en blijkt maar weer eens hoe kwetsbaar de mens is.
Eeuwig zonde is overdreven, als acteur is ie na een veelbelovende start nooit echt doorgebroken. Het is gewoon een laffe zak dat ie zijn gezin in de steek laat.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 13:11 uur
harm1985 schreef:
Eeuwig zonde is overdreven, als acteur is ie na een veelbelovende start nooit echt doorgebroken. Het is gewoon een laffe zak dat ie zijn gezin in de steek laat.
(quote)
Eeuwig zonde voor zijn familie en naasten. En wat betreft hem meteen noemen als een 'laffe zak', kan er bij mij totaal niet in. Niemand weet hoe hij in elkaar zit, met welke problemen, stoornissen etc heeft moeten leven. Oordeel hier niet naar als je de persoon zelf niet kent. Jammer genoeg heb ik het zelf ook al meerdere keren moeten ervaren..
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 13:16 uur
herman schreef:
Dit is niet echt het moment/het topic een dergelijke discussie aan te gaan, Deren.
Haha, op MoMe loopt het "uit de hand" wbt zijn zelfmoordactie en hier over z'n grootste hit.
Edit: o, hier zij de woorden "laffe zak" etc. ook al gevallen...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 13:54 uur
Oordeel hier niet naar als je de persoon zelf niet kent.
terechte opmerking Thomas :
niet meteen roepen, eerst eens lezen bijvoorbeeld
http://www.psychischegezond...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 14:21 uur
c-moon schreef:
R.I.P. Steve Lee
(
Een geweldige keel en groots entertainer was ie....
De zanger van het Zwitserse GOTTHARD is niet meer ;-((
Vandaag omgekomen in een Motorongeluk in de US
R.I.P. Steve Lee
(Een geweldige keel en groots entertainer was ie....

RIPedit: en RIP Antonie, natuurlijk

0
geplaatst: 7 oktober 2010, 14:26 uur
c-moon schreef:
Toevallig in een tunnel?De zanger van het Zwitserse GOTTHARD is niet meer ;-((
Sorry, ik kon hem niet laten liggen. Die opmerking dus.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 15:55 uur
Wel benieuwd hoeveel aandacht zijn zwager en roddelexpert Albert Verlinde hieraan gaat besteden in RTL Boulevard vanavond of dat men nu wel enig respect toont voor de nabestaanden.
Wel triest hoor. 44 jaar is te jong.
Wel triest hoor. 44 jaar is te jong.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 16:05 uur
Veel te jong. Bovendien aardige, sympathieke jongen.
Maar je hebt wel gelijk: eens kijken hoeveel primeurtjes en schandaaltjes Verlinde over zijn eigen familie kwijt wil, bij anderen is hij daar niet zo terughoudend in.
Maar je hebt wel gelijk: eens kijken hoeveel primeurtjes en schandaaltjes Verlinde over zijn eigen familie kwijt wil, bij anderen is hij daar niet zo terughoudend in.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 16:25 uur
harm1985 schreef:
Het is gewoon een laffe zak dat ie zijn gezin in de steek laat.
(quote)
Het is gewoon een laffe zak dat ie zijn gezin in de steek laat.

0
geplaatst: 7 oktober 2010, 16:34 uur
Altijd fijn zulke reacties zonder enige achtergronden te kennen...
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 17:31 uur
harm1985 schreef:
(quote)
harm1985 mag wat mij betreft naar aanleiding van een dergelijke belachelijke opmerking van musicmeter verwijdert worden.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 17:59 uur
Inderdaad schrikken (en die ongenuanceerde opmerkingen vind ik ook niet kunnen).
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 19:37 uur
RIP Antonie Kamerling.
Hopelijk heeft hij gevonden wat hij zocht in de dood, vind het verschrikkelijk voor Isa Hoes en hun zoon en dochter.
Hopelijk heeft hij gevonden wat hij zocht in de dood, vind het verschrikkelijk voor Isa Hoes en hun zoon en dochter.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 19:53 uur
Rust in vrede Antonie, prachtig gevoelsmens gaat verloren. Met zijn muziek en GTST heb ik niets, maar De Kleine Blonde Dood is dan helaas wel passend.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 20:08 uur
bonothecat schreef:
harm1985 mag wat mij betreft naar aanleiding van een dergelijke belachelijke opmerking van musicmeter verwijdert worden.
(quote)
RIP Antonie.
Ik val met name over "eeuwig zonde is overdreven". Ik mag aannemen dat het voor zijn vrouw, kinderen en overige naaste familie en bekenden inderdaad eeuwig zonde is (of op z'n minst zonde voor de rest van hun leven). Of hij hierom een laffe zak mag worden genoemd is een ander verhaal. Het is misschien wat cru gesteld, maar ik moet zeggen dat zelfmoord in veel situaties op z'n minst erg egoïstisch over komt.
Gaan roepen dat iemand om een dergelijke opmerking van de site moet worden verwijderd vind ik overigens minstens zo bedenkelijk als een gedeelte van de opmerking zelf.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 20:20 uur
HammerHead schreef:
RIP Antonie.
Ik val met name over "eeuwig zonde is overdreven". Ik mag aannemen dat het voor zijn vrouw, kinderen en overige naaste familie en bekenden inderdaad eeuwig zonde is (of op z'n minst zonde voor de rest van hun leven). Of hij hierom een laffe zak mag worden genoemd is een ander verhaal. Het is misschien wat cru gesteld, maar ik moet zeggen dat zelfmoord in veel situaties op z'n minst erg egoïstisch over komt.
Gaan roepen dat iemand om een dergelijke opmerking van de site moet worden verwijderd vind ik overigens minstens zo bedenkelijk als een gedeelte van de opmerking zelf.
(quote)
RIP Antonie.
amen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.