MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
R.I.P. Donna Summer

Met dank aan Giorgio Moroder dé blauwdruk voor alle dance tot dusver.

R.I.P. Donna Summer. The Queen of Disco.

R.I.P. Doug Dillard
R.I.P. Donna Summer

Misterfool
R.I.P Donna Summer

R.I.P. Donna Summer

Donna Summer

Er blijven maar legendes doodgaan

R.I.P. Donna Summer

2MY
ze moeten daar onmíddellijk mee ophouden

Casartelli (moderator)
RIP Donna

R.I.P. Donna Summer

Ik kom haar platen nog zeer regelmatig tegen. Het gevoel wat ik daar bij heb zal nu toch anders zijn.

Alweer die rotziekte.

R.I.P. Donna Summer

Damn, Doug Dillard overleden.

En natuurlijk ook RIP Donna Summer.

Hendrik68
Och van Doug "met de banjo" Dillard had ik nog helemaal niet meegekregen, een man uit mijn top 10 zelfs. 75 jaar geworden. Ja dan mag je niet klagen. Bedankt voor al het moois man.

Summer is toch net even te vroeg zeg, die had ik nog wel op diverse retro festivals verwacht de komende 10 jaar, deze Queen of Disco.

Beiden R.I.P.

bone machine (crew)
R.I.P. Donna Summer, 63 jaar...

R.I.P. Donna

Godver... R.I.P.

Drie legendes - elk op hun eigen muzikale terrein - op een rij overleden in krap twee dagen:

R.I.P. Chuck Brown

R.I.P. Doug Dillard

R.I.P. Donna Summer

Vooral van het overlijden van Donna Summer schrik ik wel. Wist niet dat ze aan kanker leed, dus dit komt onverwacht. Een dame met een fantastische stem, aanvankelijk een marionet in de handen van producers, maar al snel een eigen geluid en zelfgeschreven nummers. En I feel love blijft natuurlijk een van de belangrijkste platen ooit gemaakt (allemaal IMO natuurlijk).

Tjonge, wat gaat het weer hard. Maar ja, als je ervan uitgaat dat je helden in je jeugdjaren gemiddeld een jaar of tien ouder waren dan jij. weet je dat dit gaat komen als je - zoals ik - tegen de vijftig begint te lopen. Hoewel 63 jaar natuurlijk nog steeds veel te jong is.

Aquila
RIP Donna Summer

Rizz
R.I.P. Donna Summer

R.I.P. Donna Summer

Haar Last Dance is gedanst.

Donna R.I.P. mrs.
Oei daar schrok ik zo even toch wel van. Wist ook niet dat ze ziek was en dat heeft ze ook aardig verborgen weten te houden voor de rest van de wereld. Niet dat ik haar de laatste jaren zo volgde...maar ze is in verhouding nog zo jong.
Erg triest dit.

Mijn allereerste kennismaking met La Donna.

Er gaat een moment komen dat er hierboven betere muziek gemaakt wordt dan hier beneden.

Wat een nieuws, Donna Summer overleden ben er ondersteboven van. Rust in vrede mevrouw Summer en bedankt voor de fijne hits.

Zie het net op het journaal.
Hier schrik ik toch wel even van, wist niet dat ze ziek was.
Veel te jong en alweer die rotziekte.
Bedankt, Queen Of Disco, voor de vele lekkere hits.

Donna Summer, R.I.P.

R.I.P. Donna Summer.

Onverwacht en daarom toch een behoorlijke schok. Onvermijdelijk één van de iconen die in de jaren '70 en '80 met haar muziek de hitlijsten aanvoerde.

Laten we zeggen vanaf 1974. Ik weet nog dat ik haar zag verschijnen in Van Oekel's Discohoek, een favoriet tv programma van mij in die tijd. Nederland was één van de eerste landen die haar lief had, The Hostage werd hier ook één van haar eerste hits. Vandaar dat een optreden, nu ja, bij Van Oekel nog mogelijk was.

Ik kan mij herinneren haar in 2005 of iets dergelijks er nog over te hebben gehoord: zo'n programma had ze nooit meer meegemaakt.

Donna Summer in Van Oekel's Discohoek

judgepaddy schreef:
Eerst Levon Helm, toen Adam Yauch en nu Donald 'Duck' Dunn.
Zo is het voorlopig wel weer genoeg, dank je wel

Ja hoor. Donna Summer (((

Tering zooi.

Het lijkt wel of beroemde artiesten niet oud mogen worden. Donna Summer was de volgende in de rij. R.I.P.

R.I.P. Donna Summer!

Mijn eerste album was van Donna Summer (I remember yesterday). Tot ik Kate Bush leerde kennen, was Donna mijn favoriete zangeres. In de jaren 70 maakte ze zoveel geweldige singles, en State of independence was, na het ongelofelijke I feel love, een tweede meesterwerk. Helaas is ze daarna wat weggezakt, maar oude liefde roest niet.

Rust zacht, Donna.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.