MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Ongelooflijk bijzondere man. RIP.

Ik hoorde het ook net....R.I.P. Nelson Mandela

R.I.P. Nelson Mandela

Zuid-Afrika volledig op z'n kop. Wat een grootheid was dit...

Voor dit zalige nummer uitkwam in 1984 had ik nooit van hem gehoord: YouTube - The Specials - Nelson Mandela

R.I.P. Nelson Mandela.

Een groot mens is niet meer. R.I.P Mr. Mandela.

RIP Mr. Mandela

R.I.P. Nelson Mandela. Jouw naam zullen wij altijd herinneren mede dankzij het noemen van onze zoon naar jou (en de Prince's derde naam).

Er zijn geen woorden die het overlijden van zo'n persoonlijkheid en goed mens op deze aardbol kunnen beschrijven.

RIP Nelson Mandela

Niet Simple Minds beste nummer, maar toch....

Misterfool
r.i.p Nelson Mandela

R.I.P. Nelson Mandela

“No one is born hating another person because of the color of his skin, or his background, or his religion. People must learn to hate, and if they can learn to hate, they can be taught to love, for love comes more naturally to the human heart than its opposite.”

― Nelson Mandela, Long Walk to Freedom

RIP Nelson

Stijn_Slayer
R.I.P.

Het is nu wachten op de eerste voetballer die 46664 achter op zijn shirt zet. Jetro Willems wellicht?

Outlaw104 schreef:
RIP Nelson Mandela

Niet Simple Minds beste nummer, maar toch....

(embed)

R.I.P. Nelson Mandela

Sietse
Ook overleden naast de laatste grote held die wij hebben mogen kennen...

Muzikant Akifumi Nakajima beter bekend als Aube.

dix
Sietse schreef:

Oh ? Geen 93 geworden lijkt mij ..

mooie leeftijd om te gaan in ieder geval

53? Lijkt mij niet de gewenste leeftijd om te overlijden, eerlijk gezegd.

Sietse lijkt mij met het RIP ook wat aan de late kant, maar waarschijnlijk beter laat dan er nooit bij stil gestaan...

Akifumi Nakajima passed away on September 25, 2013.

Ik bedoelde Nelson Mandela

sxesven
Sietse schreef:

Wtf

Ik zie net dat Oliver ' The Boss' Cheatham ons heeft verlaten op 29 november. Hij werd 65.

Sietse
musician schreef:
53? Lijkt mij niet de gewenste leeftijd om te overlijden, eerlijk gezegd.

Sietse lijkt mij met het RIP ook wat aan de late kant, maar waarschijnlijk beter laat dan er nooit bij stil gestaan...

(quote)

Klopt, is echter pas eergisteren bekend geworden...
Heb al veel berichten op FB langs zien komen van mensen die hem persoonlijk kenden die helemaal van niets wisten...echt heel bizar.

RIP Richard Coughlan, voormalig drummer van Canterburyband Caravan. 66 geworden maar hij verkeerde al geruime tijd in slechte gezondheid.

Bijzonder verdrietig nieuws. Een jaar of tien geleden heb ik deze band ontdekt, nu 12 albums van in de kast staan, één van mijn all-time-favorieten geworden. Vorig jaar nog in Zoetermeer gezien, helaas al zonder Coughlan. Triest nieuws. Zie de Caravan-site.

Ik lees net dat Jim Hall is overleden.
Ik vond hem een geweldige jazz gitarist.

Martijn Teerlinck is veel te jong, op 26-jarige leeftijd, overleden aan complicaties na een operatie. Teerlinck was naast dichter ook muzikant en bracht dit jaar nog dit album uit: The Child of Lov - The Child of Lov (2013) Lees meer over Teerlinck hier.

Slowgaze schreef:
Martijn Teerlinck is veel te jong, op 26-jarige leeftijd, overleden aan complicaties na een operatie. Teerlinck was naast dichter ook muzikant en bracht dit jaar nog dit album uit: The Child of Lov - The Child of Lov (2013) Lees meer over Teerlinck hier.

Ik las het net, veel te jong inderdaad. Ik moet zijn album nog altijd eens beluisteren.

R.I.P. Martijn

R.I.P. Martijn, erg jammer was wel beloftevol

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:14 uur

geplaatst: vandaag om 15:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.