Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2013, 23:38 uur
Zuid-Afrika volledig op z'n kop. Wat een grootheid was dit...
0
geplaatst: 5 december 2013, 23:46 uur
Voor dit zalige nummer uitkwam in 1984 had ik nooit van hem gehoord: YouTube - The Specials - Nelson Mandela
R.I.P. Nelson Mandela.
R.I.P. Nelson Mandela.
0
geplaatst: 6 december 2013, 00:17 uur
R.I.P. Nelson Mandela. Jouw naam zullen wij altijd herinneren mede dankzij het noemen van onze zoon naar jou (en de Prince's derde naam).
Er zijn geen woorden die het overlijden van zo'n persoonlijkheid en goed mens op deze aardbol kunnen beschrijven.
Er zijn geen woorden die het overlijden van zo'n persoonlijkheid en goed mens op deze aardbol kunnen beschrijven.
0
geplaatst: 6 december 2013, 00:55 uur
RIP Nelson Mandela
Niet Simple Minds beste nummer, maar toch....
Niet Simple Minds beste nummer, maar toch....
0
geplaatst: 6 december 2013, 09:33 uur
R.I.P. Nelson Mandela
“No one is born hating another person because of the color of his skin, or his background, or his religion. People must learn to hate, and if they can learn to hate, they can be taught to love, for love comes more naturally to the human heart than its opposite.”
― Nelson Mandela, Long Walk to Freedom
“No one is born hating another person because of the color of his skin, or his background, or his religion. People must learn to hate, and if they can learn to hate, they can be taught to love, for love comes more naturally to the human heart than its opposite.”
― Nelson Mandela, Long Walk to Freedom
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 december 2013, 12:26 uur
R.I.P.
Het is nu wachten op de eerste voetballer die 46664 achter op zijn shirt zet. Jetro Willems wellicht?
Het is nu wachten op de eerste voetballer die 46664 achter op zijn shirt zet. Jetro Willems wellicht?
0
geplaatst: 6 december 2013, 15:10 uur
0
Sietse
geplaatst: 6 december 2013, 18:37 uur
Ook overleden naast de laatste grote held die wij hebben mogen kennen...
Muzikant Akifumi Nakajima beter bekend als Aube.
0
geplaatst: 6 december 2013, 20:24 uur
Sietse schreef:
Oh ? Geen 93 geworden lijkt mij ..
0
geplaatst: 6 december 2013, 21:29 uur
53? Lijkt mij niet de gewenste leeftijd om te overlijden, eerlijk gezegd.
Sietse lijkt mij met het RIP ook wat aan de late kant, maar waarschijnlijk beter laat dan er nooit bij stil gestaan...
Sietse lijkt mij met het RIP ook wat aan de late kant, maar waarschijnlijk beter laat dan er nooit bij stil gestaan...
Akifumi Nakajima passed away on September 25, 2013.
0
sxesven
geplaatst: 6 december 2013, 22:42 uur
Sietse schreef:
Wtf

0
geplaatst: 7 december 2013, 15:28 uur
Ik zie net dat Oliver ' The Boss' Cheatham ons heeft verlaten op 29 november. Hij werd 65.
0
Sietse
geplaatst: 8 december 2013, 01:29 uur
musician schreef:
(quote)
Klopt, is echter pas eergisteren bekend geworden...
Heb al veel berichten op FB langs zien komen van mensen die hem persoonlijk kenden die helemaal van niets wisten...echt heel bizar.
0
geplaatst: 9 december 2013, 22:25 uur
RIP Richard Coughlan, voormalig drummer van Canterburyband Caravan. 66 geworden maar hij verkeerde al geruime tijd in slechte gezondheid.
0
geplaatst: 10 december 2013, 11:57 uur
Bijzonder verdrietig nieuws. Een jaar of tien geleden heb ik deze band ontdekt, nu 12 albums van in de kast staan, één van mijn all-time-favorieten geworden. Vorig jaar nog in Zoetermeer gezien, helaas al zonder Coughlan. Triest nieuws. Zie de Caravan-site.
0
geplaatst: 11 december 2013, 00:04 uur
Ik lees net dat Jim Hall is overleden.
Ik vond hem een geweldige jazz gitarist.
Ik vond hem een geweldige jazz gitarist.
0
geplaatst: 13 december 2013, 13:50 uur
Martijn Teerlinck is veel te jong, op 26-jarige leeftijd, overleden aan complicaties na een operatie. Teerlinck was naast dichter ook muzikant en bracht dit jaar nog dit album uit: The Child of Lov - The Child of Lov (2013) Lees meer over Teerlinck hier.
0
Sietse
geplaatst: 13 december 2013, 14:23 uur
Zbigniew Karkowski
Pioneering Noise Musician Zbigniew Karkowski Dead at 55 | SPIN | Newswire
Pioneering Noise Musician Zbigniew Karkowski Dead at 55 | SPIN | Newswire
0
geplaatst: 13 december 2013, 15:10 uur
Slowgaze schreef:
Martijn Teerlinck is veel te jong, op 26-jarige leeftijd, overleden aan complicaties na een operatie. Teerlinck was naast dichter ook muzikant en bracht dit jaar nog dit album uit: The Child of Lov - The Child of Lov (2013) Lees meer over Teerlinck hier.
Ik las het net, veel te jong inderdaad. Ik moet zijn album nog altijd eens beluisteren.
R.I.P. Martijn
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.