MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
Het berenverhaal schijnt toch een broodje aap te zijn geweest. Dit staat er nu op wiki:

Bain died while on Def Leppard's "Hysteria On The High Seas" cruise. He was performing on the cruise with his current band, Last In Line.[4] No official cause of death is known at this time, but band members informed fans on the cruise that he had been battling with pneumonia for a while.

dix
GrafGantz schreef:
...he had been battling with pneumonia for a while.

Dat is toch een normale naam voor een beer ?

Fedde schreef:
Ik voel dat er een nieuw topic zit aan te komen: Versleten, maar nog niet dood.

Dood maar nog niet versleten kan ook nog gezien het materiaal wat er van Bowie nog zal gaan verschijnen.........

Fedde
Je kunt van Bowie inderdaad niet zeggen dat hij als een nachtkaarsje uit ging. Bij andere artiesten (en sommige liggen me zeer na aan het hart) zou ik wensen dat ze met 65 gewoon met pensioen waren gegaan. Een stukje kuieren met moeder de vrouw, eendjes voeren en dat soort dingen om dan, vele jaren later, een overlijdensberichtje van ze te lezen.

R.I.P. Black

Colin Vearncombe

26/5/1962 - 26/1/2016

A full statement will follow shortly.

Black - aka Colin Vearncombe - colinvearncombe.com

Dat zat er al aan te komen helaas

Black heeft een paar mooie, melancholieke liedjes op zijn naam staan. Het bekendste is natuurlijk Wonderful life...

R.I.P. Colin Vearncombe

Black Wonderful Life

Achjee, alweer een bekende naam............ heb zijn fraaie debuut nog in de collectie met die schitterende klassieker. R.I.P. Black

Rust in vrede Colin Vearncombe en bedankt voor de fijne hits.

Ja daar was het helaas op wachten...

1 klassieker en verder een rijtje fijne nummers. Bijna 54, geen leeftijd natuurlijk

RIP Colin/Black

R.I.P. Black, zijn eerste twee albums hebben mij vele mooie uren bezorgd.

Triest. Was een van de eerste cd's die ik toen kocht.

DjFrankie (moderator)
Hope he had A Wonderful Life. R.I.P.

Iemand een oorzaak?

R.I.P. Black

Heeft een heel mooi album uitgebracht "Wonderful Life" (1987) .....

DjFrankie schreef:
Iemand een oorzaak?

Zoals het bericht van Gerards Dream aangeeft: Vearncombe bezweek aan de gevolgen van een zwaar auto-ongeluk, twee weken geleden. Hij liep zwaar hoofdletsel op en werd in een kunstmatige coma gehouden.

Ik had dat elders op deze site al gelezen. Zat er aan te komen dus, maar dat maakt het niet minder tragisch.

Ik heb z'n eerste twee albums. Die staan vol met fraaie sophisticated jazzy pop met een niet al te storend jaren 80-productiesausje. Met dit nummer had-ie, voorafgaand aan de klassieker Wonderful life, ook nog een klein hitje:

R.I.P. Colin Vearncombe

ranboy schreef:
Black heeft een paar mooie, melancholieke liedjes op zijn naam staan. Het bekendste is natuurlijk Wonderful life...

R.I.P. Colin Vearncombe

Black Wonderful Life

Ah dat is wel heel triest. Een erg fraai liedje dat nog best vaak voorbij kwam toen ik MTV ontdekte, zat vaak in MTV's Greatest Hits...

Pff, zeker triest! Altijd een mooi nummer gevonden, maar verder nooit in zijn werk verdiept.

R.I.P. Colin Vearncombe

Hendrik68
Hier idem dito. Mijn kennis van Black hield ook op bij dit nummer. Puur jeugdsentiment.

R.I.P. Colin Vearncombe

R.I.P. Colin Vearncombe

Katie Melua had nog eind augustus vorig jaar een fijne doch weinig toevoegende cover van Wonderful Life opgenomen en uitgebracht.

Everything's Coming Up Roses dus niet, of ja misschien later....

Wonderful Life klinkt ineens heel cynisch... 53 jaar oud slechts.

R.I.P. Colin Vearncombe

Ik wandelde in het najaar van 1987 de platenafdeling van de bibliotheek binnen.
De man achter de balie merkte luidop op: Dit is nu eens een mooi liedje.
Op de radio speelde Wonderful Life van Black.

De man achter de balie was mijn leraar geweest van het 2de leerjaar van de lagere school.
Hij liet ons als zevenjarigen kennismaken met boeken (en in het verlegde daarvan met platen).

Sindsdien is Wonderful Life van Black altijd verbonden
met de geneugten van het lezen en het luisteren.

RIP Colin.

Ai tragisch,Wonderfull Live......Een schuifelmomentje laat op de avond in de plaatselijke disco.
Mooie stem,fraai liedje.

R.I.P Colin Vearncombe.

buizen
Jee.. wat triest weer... Een akelig ongeluk en dan op 53 jarige leeftijd al passeren.
Wonderfile Life is beyond PPP. Het is zo'n mooi liedje. Het staat als een huis, in iedere vertolking

No need to laugh and cry
It's a wonderful wonderful life
No need to run and hide
It's a wonderful wonderful life

Heb oog voor de schoonheid en warmte om je heen. Geniet van het leven. Het kan zo voorbij zijn.

R.I.P Colin Vearncombe.

Zat er al aan te komen helaas. Al een tijdje in coma (na een tragisch auto ongeluk).

RIP Colin

No need to laugh or cry
It’s a wonderful, wonderful life

R.I.P. Colin

Ken alleen Wonderful Life van hem wat ik een prima nummer vind.

Mijn zusje had het Wonderful Life album, anders zou ik het nummer waarschijnlijk niet eens gekend hebben, want in die tijd vond ik zijn muziek niet echt interessant.

Bijzonder verdrietig voor zijn familie en vrienden.

R.I.P. Paul Kantner (mede-oprichter van Jefferson Airplane)

Rust in vrede Paul Kantner.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:13 uur

geplaatst: vandaag om 20:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.