Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2016, 15:33 uur
Vind de hoezen van The The albums erg een eigen (en mooie) stijl hebben, nu weet ik waarom.
RIP Andrew Johnson
Dat nieuwe album van Matt zal er dan wel niet snel komen.
RIP Andrew Johnson
Dat nieuwe album van Matt zal er dan wel niet snel komen.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 15:39 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Chuck Berry (1926-), Fats Domino (1928-), Little Richard (1932-), Jerry Lee Lewis (1935-)...
Chuck Berry (1926-), Fats Domino (1928-), Little Richard (1932-), Jerry Lee Lewis (1935-)...
Kijk, dat zijn de echte.
Levende fossielen. 
0
geplaatst: 20 januari 2016, 15:43 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Dat zijn nog jonkies vergeleken met... Vera Lynn (1917-).

Al schijnt zijn wat minder van de sex, drugs & rock & roll-levenstijl te zijn.

0
geplaatst: 20 januari 2016, 16:38 uur
Geweldige site, Bluebird! En daar staat Vera Lynn op 1, maar grappig genoeg op 2 Dave Bartholomew, muzikale partner van / man achter de grote successen van Fats Domino...
0
geplaatst: 20 januari 2016, 16:51 uur
Het gaat zo hard met dit Forum dat ik het niet meer bijgelezen krijg, maar Dallas Taylor is volgens mij ook al een tijdje dood, iemand anders merkte dat ook al op. Voor alle zekerheid nog maar een keertje: RIP Dallas en de overigen. Ik las trouwens op een ander Forum: "RIP, ook aan de nabestaanden" 

0
geplaatst: 20 januari 2016, 17:31 uur
Je hebt gelijk, volgens de Los Angeles Times is er onduidelijkheid over zijn sterfdatum ontstaan, maar hij is inderdaad al op 18 januari van het vórige jaar overleden.
0
geplaatst: 20 januari 2016, 17:50 uur
vigil schreef:
RIP Andrew Johnson
Misschien niet zo'n bekende naam maar hij is de broer van Matt Johnson die natuurlijk weer bekend is als de man van The The. Andrew Johnson maakte al die jaren het altijd opvallende artwork voor de band.
(afbeelding)
(afbeelding)
ANDREW JOHNSON - Artist - seeingthings.org
RIP Andrew Johnson
Misschien niet zo'n bekende naam maar hij is de broer van Matt Johnson die natuurlijk weer bekend is als de man van The The. Andrew Johnson maakte al die jaren het altijd opvallende artwork voor de band.
(afbeelding)
(afbeelding)
ANDREW JOHNSON - Artist - seeingthings.org
Dank voor het delen. Mooie karaktervolle hoezen heeft de man gemaakt, goed passend bij de muziek. Wat Eddie al zegt...
0
geplaatst: 20 januari 2016, 22:03 uur
Toch nog iets gevonden over Glenn Frey v.w.b. de oorzaak van zijn ziekte.
Eagles' Glenn Frey Facing Major Surgery - ultimateclassicrock.com
Eagles' Glenn Frey Facing Major Surgery - ultimateclassicrock.com
0
geplaatst: 21 januari 2016, 17:03 uur
Daar gaat ze dan in haar stijfselkissie......... R.I.P. Rika
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 januari 2016, 18:46 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Whoa, een veelzijdig drummer maar vooral bekend vanwege zijn spel op Crosby Stills & Nash uit 1969 en Déjà vu van CSN&Y uit 1970, en hoewel sessiemuzikant tussen grote ego's toch op beide hoezen te zien. R.I.P. Dallas Taylor. Tjonge jonge, het onaangename oogsten gaat nog even door.
Whoa, een veelzijdig drummer maar vooral bekend vanwege zijn spel op Crosby Stills & Nash uit 1969 en Déjà vu van CSN&Y uit 1970, en hoewel sessiemuzikant tussen grote ego's toch op beide hoezen te zien. R.I.P. Dallas Taylor. Tjonge jonge, het onaangename oogsten gaat nog even door.
Jeetje. Prachtige carrière gehad, wonderlijk leven waarschijnlijk, maar of dat opweegt tegen een leeftijd van 66.. Meen dat hij later aan lager wal is geraakt, al verwar ik hem wellicht met een andere CSNY-sideman.
Hoorde hem een stuk liever dan bijv. Joe Vitale.
0
geplaatst: 21 januari 2016, 20:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
R.I.P. Dallas Taylor. Tjonge jonge, Meen dat hij later aan lager wal is geraakt, al verwar ik hem wellicht met een andere CSNY-sideman.
R.I.P. Dallas Taylor. Tjonge jonge, Meen dat hij later aan lager wal is geraakt, al verwar ik hem wellicht met een andere CSNY-sideman.
Dallas is jarenlang een grootverbruiker geweest maar na zijn muziekcarrière overwon hij zijn verslavingen en werd hij hulpverlener. En nu: zand erover. De goede man is al meer dan een jaar niet meer onder ons.
Sorry, geen handige uitdrukking.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 januari 2016, 21:00 uur
Alle apies in Artis treuren om Rika Jansen RIP
0
geplaatst: 24 januari 2016, 10:43 uur
RIP Jimmy Bain.
Bassist van Dio, Rainbow, Gary Moore en Ian Hunter.
Volgens wiki aangevallen door een beer met fatale gevolgen.
Former Rainbow/Dio Bassist Jimmy Bain Dead At 68 - Blabbermouth.net
Bassist van Dio, Rainbow, Gary Moore en Ian Hunter.
Volgens wiki aangevallen door een beer met fatale gevolgen.
Former Rainbow/Dio Bassist Jimmy Bain Dead At 68 - Blabbermouth.net
0
buizen
geplaatst: 24 januari 2016, 10:56 uur
Jezus wat een verhaal, Von Helsing!
70, 69, 68 ...
Hele goede bassist die ik meermalen live heb gezien (Dio, Gary Moore).
R.I.P. Jimmy Bain
70, 69, 68 ...
Hele goede bassist die ik meermalen live heb gezien (Dio, Gary Moore).
R.I.P. Jimmy Bain
0
geplaatst: 24 januari 2016, 14:16 uur
RIP Jimmy Bain
Metalfan.nl: Voormalig Dio-bassist Jimmy Bain overleden
Metalfan.nl: Voormalig Dio-bassist Jimmy Bain overleden
0
geplaatst: 24 januari 2016, 18:09 uur
R.I.P. Jimmy Bain. Fijne bas op bijvoorbeeld Rainbow's "Rising", Dio's "Holy Diver" en vooral vind ik op "Dream Evil". Dat laatste project Last In Line vond ik niet veel...
0
geplaatst: 24 januari 2016, 22:51 uur
Hier nog een link, maar deze oudjes hebben nog geen bezoek gehad van de Man met de Zeis.
Behalve Bowie dan...
0
geplaatst: 24 januari 2016, 22:56 uur
R.I.P. Jimmy 'Rising' Bain. Beer of niet, deze generatie komt langzamerhand wel steeds dichter binnen het bereik van de zeis van de Grim Reaper........
0
Fedde
geplaatst: 25 januari 2016, 08:28 uur
Ik voel dat er een nieuw topic zit aan te komen: Versleten, maar nog niet dood.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.