Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2016, 13:57 uur
R.I.P. Phife Dawg, A Tribe Called Quest > anno 1990 erg welkome bijdrage aan variatie in de hip hop Can I Kick It? (met sample van Walk on the Wild Side)
0
geplaatst: 23 maart 2016, 14:50 uur
R.I.P. Phife Dawg. Zorgde met zijn band voor één van de eerste keren, dat ik erg kon genieten van hip-hop.
0
geplaatst: 23 maart 2016, 15:02 uur
RIP Phife Dawg 
Ik hoor veel hiphop graag maar van A Tribe Called Quest houd ik sinds de eerste luisterbeurt

Ik hoor veel hiphop graag maar van A Tribe Called Quest houd ik sinds de eerste luisterbeurt
0
geplaatst: 23 maart 2016, 18:48 uur
Van hip hop word ik niet altijd vrolijk, maar van A Tribe Called Quest wél.
RIP Phife Dawg.
RIP Phife Dawg.
0
geplaatst: 24 maart 2016, 13:40 uur
Johan Cruijff
1947 - 2016
R.I.P.
woo, daar ben ik toch wel een beetje stil van... zo snel.
1947 - 2016
R.I.P.
woo, daar ben ik toch wel een beetje stil van... zo snel.

0
geplaatst: 24 maart 2016, 13:43 uur
Johan 
Een van de grootste voetballers die ooit bestaan heeft. Bij leven al een enorme legende. Diegene die het Nederlandse voetbal zo'n beetje persoonlijk groot heeft gemaakt.
Rust in vrede Johan Cruijff.

Een van de grootste voetballers die ooit bestaan heeft. Bij leven al een enorme legende. Diegene die het Nederlandse voetbal zo'n beetje persoonlijk groot heeft gemaakt.
Rust in vrede Johan Cruijff.
0
geplaatst: 24 maart 2016, 13:48 uur
Cruijff's bijdrage aan muziek in het algemeen stelt niet zoveel voor:
Johan Cruyff Oei Oei Oei (Dat Was Me Weer Een Loei) - YouTube
Als voetballer zorgde hij voor menig artistiek hoogstandje R.I.P.
Als voetballer zorgde hij voor menig artistiek hoogstandje R.I.P.
0
geplaatst: 24 maart 2016, 14:25 uur
Nederlands grootste voetballer is niet meer.
R.I.P. Johan Cruijff
R.I.P. Johan Cruijff

0
geplaatst: 24 maart 2016, 15:23 uur
Morgen om 14.14 maar een minuut stilte. 
Als voetballer van voor mijn tijd, maar toch ook weer niet, want wie is er niet groot geworden met de beelden van Cruyff. Heb zelf nog een VHS liggen van hem die ik als tiener met een voetbalvriendje keek, net zoals dat we de wedstrijden uit '88 nog wel eens terugkeken op die manier.

Als voetballer van voor mijn tijd, maar toch ook weer niet, want wie is er niet groot geworden met de beelden van Cruyff. Heb zelf nog een VHS liggen van hem die ik als tiener met een voetbalvriendje keek, net zoals dat we de wedstrijden uit '88 nog wel eens terugkeken op die manier.
0
geplaatst: 24 maart 2016, 15:24 uur
De grootste voetballer die Nederland gekend heeft is helaas niet meer onder ons.
Wat heeft deze man ons een enorm plezier gegeven.
R.I.P. Johan Cruijff.
Wat heeft deze man ons een enorm plezier gegeven.
R.I.P. Johan Cruijff.
0
geplaatst: 24 maart 2016, 16:31 uur
corn1holio1 schreef:
De muzikant Johan Cruijff? Die ken ik niet...
De muzikant Johan Cruijff? Die ken ik niet...
Mjuman schreef:
0
buizen
geplaatst: 24 maart 2016, 18:38 uur
Johan. Held.
Door hem gingen zoveel jochies voetballen.
Schrik er van, dacht dat het - gegeven de omstandigheden - 'goed' met 'm ging en er hoop was op genezing. Deze maand stond ie nog trots met Jos Verstappen op de foto.
68 jaar nog maar. 6 + 8 = 14.
R.I.P. Johan Cruijf
Door hem gingen zoveel jochies voetballen.
Schrik er van, dacht dat het - gegeven de omstandigheden - 'goed' met 'm ging en er hoop was op genezing. Deze maand stond ie nog trots met Jos Verstappen op de foto.
68 jaar nog maar. 6 + 8 = 14.
R.I.P. Johan Cruijf
0
buizen
geplaatst: 24 maart 2016, 19:52 uur
Sommigen zullen het daar totaal mee oneens zijn maar mooi dat de hele avond op TV in het teken van Johan Cruyff staat. In DWDD werd het ook gezegd en het klopt: Er is iemand weggenomen die met je 'mee groeide' en er ook altijd was, vanuit je jeugd.
Net als Bowie trouwens. En Lemmy.
Maar Johan was van een andere tak van sport maar hij hoorde bij je leven. En hij is er niet meer.
Maar Johan was van een andere tak van sport maar hij hoorde bij je leven. En hij is er niet meer.
0
geplaatst: 25 maart 2016, 11:52 uur
buizen schreef:
Sommigen zullen het daar totaal mee oneens zijn maar mooi dat de hele avond op TV in het teken van Johan Cruyff staat. In DWDD werd het ook gezegd en het klopt: Er is iemand weggenomen die met je 'mee groeide' en er ook altijd was, vanuit je jeugd.
Ben niet zo DWDD-erig maar volkomen terecht dat Johan geëerd wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.